1 2 3 4 5 | [b]Wat was er slecht?[/b] [b]Wat vond je van de lokatie?[/b] [b]Wat vond je van de DJ\'s?[/b] [b]Wat moet er volgend jaar anders?[/b] |
En dat circus heeft duidelijk effect!quote:Op maandag 24 december 2007 20:11 schreef Impry het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een andere opzetMeer plaatjes draaien voor geld, hier is het zo'n enorm circus eromheen
Stomme opmerking, Qunixquote:Dat vind ik erg
Zet gewoon net als elk ander station dan een nonstop troep aan...
Erg hoor!
Klopt, blijkbaar heeft degene van wie ik het bedrag heb ge-copy-paste een foutje gemaakt...quote:Op maandag 24 december 2007 20:19 schreef teig het volgende:
het bedrag is toch 5249466???
Gesprek Gerard met FunX en Nicolequote:Op maandag 24 december 2007 20:18 schreef Piles het volgende:
Verzoekfragmenten mogen nog steeds gePMt worden, ik zoek nog leuke fragmenten van vandaag (hele dag/nacht)
Plork en de Aannemers! Heb het niet gezien, maar wel gehoord. Ongeveer van 3.15 tot 3.30.quote:Op maandag 24 december 2007 20:18 schreef Piles het volgende:
Verzoekfragmenten mogen nog steeds gePMt worden, ik zoek nog leuke fragmenten van vandaag (hele dag/nacht)
Zie het ja, stond ook fout in vorige TT, of een mod heeft het fout gedaan, of ik heb het fout geTR'dquote:Op maandag 24 december 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, blijkbaar heeft degene van wie ik het bedrag heb ge-copy-paste een foutje gemaakt...
Wat ik zag op het journaal was echt 10 man bij het huis. Ik denk dat volgend jaar (mocht de actie opnieuw gedaan worden) het bekender en drukker zal worden.quote:Op maandag 24 december 2007 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Gistermiddag stond de teller van het aantal request bij 3FM al op meer dan 22.000 (uitgaande van de betalingskenmerken. Als iedereen maar ¤10,- had gegeven dan waren we er in Nederland al heel dik overheen gegaan.
Maar in Zwitserland moet het natuurlijk ook al groeien (laat ze beginnen met een fatsoenlijk plein).
¤ 20,-quote:Op maandag 24 december 2007 20:21 schreef MadSteven het volgende:
Ach, een paar honderd euro meer of minder maakt op 5,2 miljoen ook niet meer uit, hoor.
Heb je er ook tijdstippen bij?quote:Op maandag 24 december 2007 20:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gesprek Gerard met FunX en Nicole
Gerard die de Kerstdepressielijn belt
Gerard die emotioneel wordt na nieuws over overleden vader en dochter van 3 jaar
Prachtig Lijf Ongelooflijke Rot Kop, toch?quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 20:24 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Prachtig Lijf Ongelooflijke Rot Kop, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |