Of misschien wel Muijs want hij stopt ook in de nacht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg nu een heel sterk vermoeden dat Miljoushka Domien of Annemieke in de nacht gaat vervangen.
Eensquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:42 schreef borisz het volgende:
bier
Ik denk dat nieuwe dj's het eerst met 3 uur in de week moeten proberen voordat ze een dagelijks programma krijgen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of misschien wel Muijs want hij stopt ook in de nacht.
Wie stoppen er allemaal in de nacht. En is er overdag zoveel ruimte dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of misschien wel Muijs want hij stopt ook in de nacht.
Jij bent snelquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
Wijnproeven:
http://www.youtube.com/watch?v=tw-AgGFp8vc
uuhhm daar is wel wat voor te zeggen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat nieuwe dj's het eerst met 3 uur in de week moeten proberen voordat ze een dagelijks programma krijgen.
Muijs schijnt zeker te kappen, maar van Annemieke zou ik het eigenlijk niet weten en de geruchten dat Domien kapt in de nacht zijn er ook. We horen het binnenkort vast wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Wie stoppen er allemaal in de nacht. En is er overdag zoveel ruimte dan?
Mailtje gehad?
WMRecorder 11.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent snel
Welk programma gebruik je eigenlijk?
^^^^^^^^^ Zo waar dit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
TMF is al 8 jaar dood.
Spannend, leuk en gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:55 schreef DaMook het volgende:
Maandag over een week naar de notaris [afbeelding] , dan ben ik echt de eigenaar van een appartement [afbeelding] .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |