Of misschien wel Muijs want hij stopt ook in de nacht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg nu een heel sterk vermoeden dat Miljoushka Domien of Annemieke in de nacht gaat vervangen.
Eensquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:42 schreef borisz het volgende:
bier
Ik denk dat nieuwe dj's het eerst met 3 uur in de week moeten proberen voordat ze een dagelijks programma krijgen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of misschien wel Muijs want hij stopt ook in de nacht.
Wie stoppen er allemaal in de nacht. En is er overdag zoveel ruimte dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of misschien wel Muijs want hij stopt ook in de nacht.
Jij bent snelquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
Wijnproeven:
http://www.youtube.com/watch?v=tw-AgGFp8vc
uuhhm daar is wel wat voor te zeggen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat nieuwe dj's het eerst met 3 uur in de week moeten proberen voordat ze een dagelijks programma krijgen.
Muijs schijnt zeker te kappen, maar van Annemieke zou ik het eigenlijk niet weten en de geruchten dat Domien kapt in de nacht zijn er ook. We horen het binnenkort vast wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Wie stoppen er allemaal in de nacht. En is er overdag zoveel ruimte dan?
Mailtje gehad?
WMRecorder 11.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent snel
Welk programma gebruik je eigenlijk?
^^^^^^^^^ Zo waar dit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
TMF is al 8 jaar dood.
Spannend, leuk en gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:55 schreef DaMook het volgende:
Maandag over een week naar de notaris [afbeelding] , dan ben ik echt de eigenaar van een appartement [afbeelding] .
Zeker, ook zeker en dank jequote:Op vrijdag 7 december 2007 20:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Spannend, leuk en gefeliciteerd
Ah is dat Mil die daar zitquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Mill rookt. [afbeelding]
En naast kerstdag wordt nu ook de klemtoon bij kinderbijslag verkeerd gelegd.. [afbeelding]
Ander merk in huis, maar dadelijk gaat de Blended Scotch Whisky weer openquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja, lekker, Grolsch graag [afbeelding]
Gezien, Pinkpopquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Live ook heel erg leuk [afbeelding]
Gasten waren toch een keer tijdens het Ekstra weekend te gast? Staat mij bij dat het optreden wat ze gaven erg goed klonk.quote:
Volgens mij hebben de Chiefs nog een van de nummers die ze gespeeld hebben bij EW ook op een single gezet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gasten waren toch een keer tijdens het Ekstra weekend te gast? Staat mij bij dat het optreden wat ze gaven erg goed klonk.
Er licht binnenkort in elk krat Dommelsch een Leffe Blond flesjequote:
Waarom?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er licht binnenkort in elk krat Dommelsch een Leffe Blond flesje [afbeelding] (tijdelijk dan he [afbeelding] ) .
Eens eigenlijk......quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:13 schreef borisz het volgende:
Dommelsch [afbeelding]
tenminste uit fles, uit de tap gaat het nog wel een beetje
Coolquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij hebben de Chiefs nog een van de nummers die ze gespeeld hebben bij EW ook op een single gezet.
quote:Maagd (23/8 t/m 22/9)
De Maagd houdt van zuiverheid en is verstandig en is wellicht daarom ook wel dol op vegetarische gerechten. Zijn of haar wijn is
* Glacier weet uit ervaring dat dat onzin isquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:18 schreef wolfrolf het volgende:
EN BIER NA WIJN IS VENIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
Maar ik hou ook niet van wijn, misschien scheelt dat...quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zoooooo niet vegetarisch
De rest klopt wel... [afbeelding]
sorryquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je er niet over zou beginnen
Leeft ie nog wel.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:37 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is weer terug na geneuzel met de muis
Promotieactie, je krijgt ook x,xx korting op een sixpack met het karton dat eroverheen zitquote:
Ik ben opgegroeid met Dommelsch en werk er nu al 2 jaarquote:[..]
Eens eigenlijk......
Dat doet ze jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Ik heb ooit eens die 2,5% op. Hebben we het eerder over gehad, bedenk ik me tijdens dit typen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:39 schreef DaMook het volgende:
knip
Ow en dat ookquote:
Heb je het idd al eens over gehadquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens die 2,5% op. Hebben we het eerder over gehad, bedenk ik me tijdens dit typen.
Maar er bestaat ook een Lieve, erg lekker bier. En Guinness [afbeelding]
Die Lieve heb ik de brouwerij zelve op, maar nooit in de winkel zien liggen... Waar haal je die....quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je het idd al eens over gehad [afbeelding] . Lieve is best lekker ja [afbeelding] .
Ik vind (zo in de donkere kerstdagen die eraan komen) HJ Grand Prestige een heel lekker biertje [afbeelding] , zwaar (10%) en een hele goeie vervanging van wijn tijdens het kerstdiner [afbeelding] .
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:45 schreef Feivel1 het volgende:
Hij scrollt niet eens.
de knoppen page up en page down op het toetsenbord werken ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Het irritante is ook nog dat er wél een scrollknop op zit
DAN moet je HJ Grand Prestige nemenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:45 schreef borisz het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen maar van de donkere en zware bieren [afbeelding], ik drink weinig pils [afbeelding]
Volgens mij hebben ze die hier gewoon bij de AH, maar dat durf ik niet zeker te zeggenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die Lieve heb ik de brouwerij zelve op, maar nooit in de winkel zien liggen... Waar haal je die....
ja die isquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
DAN moet je HJ Grand Prestige nemen, 10% en donker bier
.
Hehe er zitten meerdere kenners hier in het 3fm topicquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
ja die is [afbeelding]. Ik moet alleen weer eens langs de bierkoning [afbeelding]
AZ ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe er zitten meerdere kenners hier in het 3fm topic![]()
.
Echte bierkenners kennen ook Guinness, en vinden het lekker zoals ikquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe er zitten meerdere kenners hier in het 3fm topic [afbeelding] [afbeelding] .
Ik plug net de tv aan, er staat echt nul - vierquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Leuke uitzending! [afbeelding]
Zo, nu even genieten van het pak slaag wat PSV krijgt. [afbeelding]
quote:
Ik ga slapen binnen nu en 30 minutenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Nu weer tot minimaal 1uur een andere zender op zetten denk ik....
Ik weet ook niet wat ik zie joh, inderdaad gewoon 0 - 4 in Eindhoven. Damn!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik plug net de tv aan, er staat echt nul - vier
Slaap ze!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
AZ LL jij en ik [afbeelding] , zijn er al 4 [afbeelding] .
[..]
Ik ga slapen binnen nu en 30 minuten [afbeelding] , anders ben ik morgen echt gaar op het werk [afbeelding] (geeft eigenlijk ook niet want ik ben de baas maar toch [afbeelding] ) .
Correctie 2-4quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik zie joh, inderdaad gewoon 0 - 4 in Eindhoven. Damn!
Nou ik moet ook nog echt zeker 15 minuten aan het werkquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Slaap ze!
En poten op het bureau baas spelen morgen.... [afbeelding] [afbeelding]
Caz!... bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Stoere Robyn mix op caz () nu....
Kabel, radio.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Caz!... bestaat dat nog? [afbeelding]
Deze keer was hij echt zekers de moeite waard om te luisteren....quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:50 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb nu net de eerste 3 kwartier Ekstra Weekend erop zitten (via de podcast). Vooralsnog zijn ze goed op dreef! [afbeelding]
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:55 schreef Piles het volgende:
Nog 1:08:00, en dan heb je de beelden
Maar daar kun je weer niet op wachten zeker
Ik zal blij zijn als ik stage ga lopen, dan ben ik 's zaterdags tenminste vrijquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Over een uur is het weer tijd voor de Freaknacht, kwestie van veel muziek en reclame doorspoelen.
Ik zit er al een uur met mn neus bovenop, maar tijdens een kort rondje fok valt het pas opquote:Op zaterdag 8 december 2007 02:22 schreef Sirolf het volgende:
SMS-balk kaduuk...
[ link | afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Wahahha dat was echt vet die gozer
Ik vind hem beter dan het origineelquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Konden we op wachten natuurlijk:
http://videoclips.blog.nl(...)scada-last-christmas
Mogen ze dit jaar nog wel cola dan? En de grootste Cola addict doet dit jaar niet meequote:Op zaterdag 8 december 2007 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sander de Heer regelt 'gewoon' de Coca-Cola-truck voor Serious Request. In plaats van de camper en caravan
.
http://nl.youtube.com/watch?v=NRzqgmvcBzc.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mogen ze dit jaar nog wel cola dan? En de grootste Cola addict doet dit jaar niet mee
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:04 schreef Piles het volgende:EkstraWeekend 7 december 2007 Webcambeelden
Uit Duitsland, daar staan in ieder geval zes van die dingen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
He wat? Waar haal je dat vandaan? Ik ben fan van die truck! (net als iedereen denk ik wel een beetje)
2 letters:quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uit Duitsland, daar hebben ze een heel wagenpark van die dingen.
En dat Coca Cola vervolgens ja zegt op zo'n oproep is natuurlijk geen verrassing, 't is gratis reclame voor ze. Nouja, misschien leveren ze er zelfs nog wel een financiële bijdrage voor de SR07 actie bij.
Videotje waarin er de eerste paar van een lange stoet voorbij rijden: http://www.youtube.com/watch?v=XYSB3eJ-u0A
Downloading. Thanks!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:04 schreef Piles het volgende:EkstraWeekend 7 december 2007 Webcambeelden
Er zit vijf minuten zwart in tussen 1:02 en 1:07quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:04 schreef Piles het volgende:EkstraWeekend 7 december 2007 Webcambeelden
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:04 schreef Piles het volgende:EkstraWeekend 7 december 2007 Webcambeelden
quote:
Hey Hansquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:23 schreef -Hans- het volgende:
Ej MutZ
Queen(een van de weinige kerstliedjes die ik wel kan hebben)
Das balen iddquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:30 schreef jappas het volgende:
Arrrghhhhhhhhh, zit ik bij Eddy in de uitzending, valt m'n telefoon uit:(:(:(.
Toch mooi dat Queen is gedraaid.
Nope nog niet gelezen, maar waar staat het SR-plan dan?quote:
Damn! dat is irritant, maar wel tof dat Queen is gedraaid.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:30 schreef jappas het volgende:
Arrrghhhhhhhhh, zit ik bij Eddy in de uitzending, valt m'n telefoon uit![]()
![]()
![]()
.
Toch mooi dat Queen is gedraaid.
Er is nog niet echt hét plan, maar wel een plan dat we wat gaan doen met SR, liefst FOK!breed... Ik ben nu het één en ander aan het uitwerken, komt later vandaag...quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope nog niet gelezen, maar waar staat het SR-plan dan?![]()
Ik woon aan het plein.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er is nog niet echt hét plan, maar wel een plan dat we wat gaan doen met SR, liefst FOK!breed... Ik ben nu het één en ander aan het uitwerken, komt later vandaag...
[3FM #335] Ik ruik de dennennaalden al... DIE LUCHT!
Tof!quote:
gaaf! ben benieuwdquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:41 schreef MutZ het volgende:
Er is nog niet echt hét plan, maar wel een plan dat we wat gaan doen met SR, liefst FOK!breed... Ik ben nu het één en ander aan het uitwerken, komt later vandaag...
[3FM #335] Ik ruik de dennennaalden al... DIE LUCHT!
Ik vind het alleen maar erg vet. :pquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tof!
Ik vermoed alleen wel dat jij dan een paar onrustige weken tegemoet gaat
DIe heb ik sowieso, woon naast een discotheek.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je al een PALLET oordopjes ingeslagen?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
Helaas gemistquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:05 schreef jmac het volgende:
Vannacht was er een trio bij ekdom op de webcam. Die meiden hadden er zin in
Mjah, 'k zit met het mogelijke gezeik over rechten als je alle muziek er in laat. Iets ruimer knippen (dus met wat meer crossfades tussen start/eind van de nummers ofzo) mag wat mij betreft dan weer wel, en zoals ik al zei, als ze voor de webcam compleet uit hun dak gaan op een bepaald nummer mag dat er ook prima in blijven staan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Maar gezien de reacties op het filmpje wil ik het best vaker doenDie 5 min zwart was trouwens een beetje dom
![]()
Maar wat heb je dan liever? Met of zonder muziek? Of allebei
Veeleisend is het niet iddquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:30 schreef Broekie het volgende:
Maar, ik wil vooral niet te veeleisend zijn, 't is al lang gaaf dat je dit uberhaupt doet.
Ik zou eerder naar Earth gaanquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:06 schreef MutZ het volgende:
Ik ga ff in de bios kijken of The Golden Compass wat is
hf!quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:06 schreef MutZ het volgende:
Have fun, MutZquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:06 schreef MutZ het volgende:
Luister je maar lekker 538quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:16 schreef borisz het volgende:
Dus de danceavond knallen ze erook uit ?
Prima, eindelijk verlost van de overkill aan slechte dancemuziek op zaterdagavond (al valt het nog wel mee in de show van Diergaarde).quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:16 schreef jmac het volgende:
Woensdag wordt trouwens bekend gemaakt dat Domien zaterdag een show krijgt.
Dance deptquote:
Ik hier!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:36 schreef DaMook het volgende:
Goedenavond [afbeelding] nog iemand aanwezig ? [afbeelding]
De avond is bijna voorbijquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:27 schreef DaMook het volgende:
Ik heb zin in heel de avond kerstmuziek.
Mwah die gaat nog wel even door bij mij hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:35 schreef Piles het volgende:
[..]
De avond is bijna voorbij [afbeelding]
Bij MediaMarkt staat een mooie 103 inch plasma-tv!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:28 schreef DaMook het volgende:
Owja sorry dat ik even een uur of wat hier niet was, was op inet aan het zoeken naar een leuke lcd tv en surround set
(heb een leuke 107cm tv gevonden
).
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij MediaMarkt staat een mooie 103 inch plasma-tv!
Owja, die kost slechts 80.000 euro [afbeelding].
"Ik ben toch niet gek"quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij MediaMarkt staat een mooie 103 inch plasma-tv!
Owja, die kost slechts 80.000 euro.
Ik begreep van Domien dat het niet de zaterdagavond was... En op de vrijdagavond komt natuurlijk ook een gat... Dus ik denk dat dat het eerder zal zijn...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:16 schreef jmac het volgende:
Woensdag wordt trouwens bekend gemaakt dat Domien zaterdag een show krijgt.
Hij viel me echt mee, ik vond hem best leuk...quote:
we will seequote:Op zaterdag 8 december 2007 23:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik begreep van Domien dat het niet de zaterdagavond was... En op de vrijdagavond komt natuurlijk ook een gat... Dus ik denk dat dat het eerder zal zijn...
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik begreep van Domien dat het niet de zaterdagavond was... En op de vrijdagavond komt natuurlijk ook een gat... Dus ik denk dat dat het eerder zal zijn...
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop het, Domien tussen Ekstra weekend en de freaknacht zou tof zijn
.
Hoi hansquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:51 schreef -Hans- het volgende:
Zooo aardige dame die Colbie Caillat.
clip is nu op MTV te zien in Brand New. edit: en inmiddels afgelopen.
Hej MutZ
Hoop het zelf niet... zie liever MoveYourAss op dat tijdstip. Niet dat ik het Domien niet gun ofzo, maar mijn voorkeur gaat uit naar MYA. Mocht dat niet zo zijn dan is Domien natuurlijk ook niet verkeerd!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:50 schreef DaMook het volgende:
Ik hoop het, Domien tussen Ekstra weekend en de freaknacht zou tof zijn
.
ejquote:
Not realy mine cup of tea..quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:51 schreef -Hans- het volgende:
Zooo aardige dame die Colbie Caillat. [afbeelding]
Dit is de mail die ik richting admins/PR van FOK! wil gaan sturen...quote:Serious Request 2007
FOK! en 3FM hebben wat met elkaar. Dat is iets wat al jaren bekend is. Te denken valt bijvoorbeeld aan de chats met zendercoördinator Florent Luyckx, de actie om het kuiken te redden als logo van 3FM en het themaforum tijdens de 90’s request week. Daarnaast is er nu bijna een jaar ook een 3FM-reeks. Een SlowChat reeks die ontstaan is naar aanleiding van Serious Request 2006.
Die reeks is van een handjevol users die een voorliefde hebben voor 3FM uitgegroeid naar een succesvolle reeks waarin ook een heel stel DJ’s van 3FM zelf meeposten.
In de 3FM SC hebben we nu het plan opgevat om iets te gaan doen tijdens Serious Request 2007. We gaan in elk geval geld inzamelen voor het goede doel en dat aanbieden bij het Glazen Huis. We maken er dan direct wss maar een meet van, net zo gezellig. Hoe we dat precies allemaal gaan doen weten we nog niet, we zijn daarover nog aan het brainstormen, want we willen er ook iets ludieks van maken.
Een aantal dingen weten we al wel, bijvoorbeeld hoe we het geld gaan inzamelen via het forum. Dat kan overgemaakt worden naar een rekeningnummer en dat wordt dan tevens door anderen gecontroleerd.
Eigenlijk is dit dus een actie die we niet alleen binnen de 3FM SC-reeks willen doen, maar gewoon over heel FOK!. Zouden jullie er over heel FOK! aandacht aan kunnen schenken, inclusief de FP om er gewoon een knallend succes van te maken? Als jullie nog andere manieren weten om nog meer geld in te zamelen, dan zijn die uiteraard van harte welkom.
Groetjes,
Anneke aka MutZ
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:57 schreef borisz het volgende:
alles beter dan 3v12Xl natiuurlijk [afbeelding]
Blijft een nadeel van zo'n Engels programma. Zelfs op dit tijdstip vinden ze het nodig om woorden te censureren. Best triest. Voor de rest is dat Brand New toch echt een van de weinige MTV programma's waar ik graag naar mag kijken. Editors alleen op P8 in de lijst.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Not realy mine cup of tea..
(in de clip van Liily was een woord gecensureerd....)
Tis idd zeker geen verkeerd programmaquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijft een nadeel van zo'n Engels programma. Zelfs op dit tijdstip vinden ze het nodig om woorden te censureren. Best triest. Voor de rest is dat Brand New toch echt een van de weinige MTV programma's waar ik graag naar mag kijken. Editors alleen op P8 in de lijst.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dit is de mail die ik richting admins/PR van FOK! wil gaan sturen...
Iemand op- of aanmerkingen?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hier zou ik van wss gewoon waarschijnlijk makenquote:We maken er dan direct wss maar een meet van
Ik denk dat dat heel erg veel werk is om daarvoor apart een bankrekening te openen...quote:Op zondag 9 december 2007 00:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geen opmerkingen, maar misschien kunnen we een stichtig bank rekening openen ofzo. Ik zou er niet een prive rekening voor gebruiken... IMO.
Verder goed, bezig. Ik doe mee en ik hoop ook te kunnen komen ivm werk....
Dat probleem ken ikquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[afbeelding]
Druk op de zaterdag avond...
Ben aan het kijken naar een hypotheekje, maar waar ik eventueel zou willen kopen, zijn de huizen duur [afbeelding]
Wordt vaker gedaan. Volgens mij moet dat niet heel moeilijk zijn. Je kan ook twee of meerdere mensen bevoegd maken..quote:Op zondag 9 december 2007 00:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel erg veel werk is om daarvoor apart een bankrekening te openen...
Ohja, die stond er daar nog in, in m'n word-bestand had ik hem al wel veranderd...quote:Op zondag 9 december 2007 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Hier zou ik van wss gewoon waarschijnlijk maken.
Verder zou je kunnen opperen om er een apart topic over te maken, zo lijkt het een beetje alsof iedereen hierheen gestuurd moet worden, terwijl een eigen topic over dit meer kans van slagen heeft dan een buitenstaander in dit topic te laten komen.
Verder.
Hartstikke leuk! afkorting (wss) zou ik ook niet doen, maar voor de rest echt een leuk idee. Hoop dat de admins er wat mee willen doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:57 schreef MutZ het volgende:
Mijn broertje is pas verhuisd, huur. Nu kom ik daar vaak op visite en de wijk waar hij dicht bij woont bevalt me echt super. Alleen een 35minuten langer onderweg naar mijn werk (45minuten van mijn huidige woning..)quote:Op zondag 9 december 2007 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik [afbeelding] . Hier is ook alles te duur [afbeelding] , gelukkig heb ik nu een appartement kunnen kopen wat zeer netjes geprijsd was [afbeelding] . Nog 1 weekje [afbeelding] .
quote:Op zondag 9 december 2007 00:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ohja, die stond er daar nog in, in m'n word-bestand had ik hem al wel veranderd... [afbeelding]
"Zouden jullie er over heel FOK! aandacht aan kunnen schenken, inclusief de FP om er gewoon een knallend succes van te maken? Ik denk dat het het handigste is om in GC er een nieuwe topicreeks over te starten om het wat bekender te maken voor de groep die niet meepost in de reeks."
Ik ookquote:Op zondag 9 december 2007 00:07 schreef -Hans- het volgende:
Riemen vast want daar is de geweldige plaat van The Hives weer: Tick! Tick! Tick! Tick! BOOM !!!!!!!!!! [afbeelding]
edit:
L-L: Tof he die 3FM reclame net? Kreeg direct nog meer zin in de SR-week! [afbeelding]
Ik woon nu nog thuis en binnenkort 400meter verderopquote:Op zondag 9 december 2007 00:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn broertje is pas verhuisd, huur. Nu kom ik daar vaak op visite en de wijk waar hij dicht bij woont bevalt me echt super. Alleen een 35minuten langer onderweg naar mijn werk (45minuten van mijn huidige woning..)
Maar ik zie me er al wel wonen. Zeker nu verhuizen naar Schotland voorlopig, helaas, van de baan is. Nu het geld nog..... [afbeelding]
Foto`s foto`s foto`s...quote:Op zondag 9 december 2007 00:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik woon nu nog thuis en binnenkort 400meter verderop [afbeelding] . Heb volgens mij echt geluk met het appartement [afbeelding] , ziet er goed uit en ligt bijna middenin het centrum.
Weet je toevallig de titel van die plaat? Pop up dacht ik, maar dat is de titel van het album. In het begin vond ik het iets wat suffig (komt ook door de clip), maar ik heb die plaat nu een paar keer gehoord en ik vind het toch wel erg lekker.quote:Op zondag 9 december 2007 00:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ook
Nu, Yelle, met die nieuwe franse "dance" dans
Ik heb werkelijk geen idee hoe snel zoiets geregeld kan worden... En je moet daarvoor denk irl naar de bank gaan en dat is iets wat mij de komende dagen dus ff niet gaat lukken...quote:Op zondag 9 december 2007 00:18 schreef Piles het volgende:
Goeie actie MutZ
Nu nog wat acties bedenken
En voor een aparte rekening misschien ff contact opnemen met een bank?
Ik denk dat die toch echt al te oud is om SR-plaat te worden. Hij is al best veel gedraaid, ook op andere radiostations.quote:Op zondag 9 december 2007 00:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Nu op MTV het nieuwe SR 07 nummer:![]()
Lets dance to Joy Division
Filmpje 1: Wouterquote:Op zondag 9 december 2007 00:15 schreef Sirolf het volgende:
* ]Sirolf heeft de reclame net ook gezien, zag er goed uit. [afbeelding
En nog eentje uit de oude doos: http://nl.youtube.com/watch?v=gUtNaSZvwcA [afbeelding verwijderd]
En vlak http://nl.youtube.com/watch?v=UUj9k7sIyLA niet uit! Tadadadadadada!
Redelijk snel wel denk ik (behalve bij ABN gezien mijn ervaringquote:Op zondag 9 december 2007 00:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe snel zoiets geregeld kan worden...
* zotheid eens isquote:Op zondag 9 december 2007 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Hier zou ik van wss gewoon waarschijnlijk maken.
Verder zou je kunnen opperen om er een apart topic over te maken, zo lijkt het een beetje alsof iedereen hierheen gestuurd moet worden, terwijl een eigen topic over dit meer kans van slagen heeft dan een buitenstaander in dit topic te laten komen.
Verder.
Video: Yelle - A Cause Des Garçonsquote:Op zondag 9 december 2007 00:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je toevallig de titel van die plaat? Pop up dacht ik, maar dat is de titel van het album. In het begin vond ik het iets wat suffig (komt ook door de clip), maar ik heb die plaat nu een paar keer gehoord en ik vind het toch wel erg lekker.
* ]-Hans- zapt even over naar The Shining op Net5. [afbeelding
trusten MutZ [afbeelding]
Hij springt ook lekker, daarom!quote:Op zondag 9 december 2007 00:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat die toch echt al te oud is om SR-plaat te worden. Hij is al best veel gedraaid, ook op andere radiostations.
Ik zou het op dit moment nog niet weten... we zullen zien!
Net te laat zie ik.....quote:Op zondag 9 december 2007 00:20 schreef -Hans- het volgende:
Gevonden, L-L !
YELLE "ACDG" Tepr Tecktonik Single sortie le
Rood staan, hey dat komt me bekend voor....quote:Op zondag 9 december 2007 00:22 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb van de week wel even tijd om naar de bank te gaan anders. Maar aangezien ik in het rood sta bij de Rabobank weet ik niet hoe blij ze met mij zullen zijn. [afbeelding]
Jup, maar toch bedankt!! Valt mij trouwens op dat 3FM de plaat nog niet echt heeft opgepikt, maar wat niet is kan nog komen...quote:
http://dance.blog.nl/buit(...)ik-het-nieuwe-jumpenquote:Op zondag 9 december 2007 00:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, maar toch bedankt!! Valt mij trouwens op dat 3FM de plaat nog niet echt heeft opgepikt, maar wat niet is kan nog komen... [afbeelding]
quote:Op zondag 9 december 2007 00:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Rood staan, hey dat komt me bekend voor....
Ik wou net zeggen, dat is helemaal niks nieuws.quote:Op zondag 9 december 2007 00:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://dance.blog.nl/buit(...)ik-het-nieuwe-jumpen
Zo dans ik ook, al jaren...
![]()
Ik ga maandag 17 dec naar de notaris, maar een paar foto's moet kunnenquote:Op zondag 9 december 2007 00:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Foto`s foto`s foto`s... [afbeelding]
hmm iemand zei mij dat het woensdag bekend zou worden dmv. persbericht.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als we het met 5 man overal vragen zal er toch wel 1 "ja" als antwoord krijgenquote:Op zondag 9 december 2007 00:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]Maar ik weet dus niet hoe lief ze zullen zijn wat betreft het open van een rekening voor een week of 2/3. Ik kan het allicht maandag even vragen en een aantal dingen op papier zetten.
Nice + eigen parkeerplaats zie ikquote:Op zondag 9 december 2007 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga maandag 17 dec naar de notaris, maar een paar foto's moet kunnen [afbeelding] , kan ik ze ook meteen in het k&w topic plaatsen [afbeelding] .
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Standaard verhaal er van maken of ieder gewoon lekker lullen? (standaard als in 1 verhaal wat iedereen gebruikt, met duidelijke punten die hier overlegt zijn)quote:Op zondag 9 december 2007 00:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Als we het met 5 man overal vragen zal er toch wel 1 "ja" als antwoord krijgen
Ja die parkeerplek ben ik ook wel blij mee jaquote:Op zondag 9 december 2007 00:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nice + eigen parkeerplaats zie ik [afbeelding]
(Ik ga maar even de Shinning kijken.....)
Morgen (eigenlijk straks) maar eens wat punten bedenken lijkt me het verstandigstquote:Op zondag 9 december 2007 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Standaard verhaal er van maken of ieder gewoon lekker lullen? (standaard als in 1 verhaal wat iedereen gebruikt, met duidelijke punten die hier overlegt zijn)
Gefeliciteerd nogmaals.quote:Op zondag 9 december 2007 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja die parkeerplek ben ik ook wel blij mee ja [afbeelding] , maarja dat ben ik met heel het appartement [afbeelding] .
quote:Op zondag 9 december 2007 00:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nogmaals.
Misschien dat ik binnenkort ook niet meer huur. [afbeelding]
Nu echt de Shinning gaan kijken.
Denk ik ook inderdaad. Zit nu een beetje te zoeken op de site van de rabobank maar ik kan nog niks vinden, moet er toch echt lang. Heb morgen alleen wel van half 3 tot een uur of 11 familieverplichtingen.quote:Op zondag 9 december 2007 00:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen (eigenlijk straks) maar eens wat punten bedenken lijkt me het verstandigst
Morgen is het zondag.quote:
Ik ook half dus we leven samen nog helemaalquote:
Ben ik wel voor, eerst informeren en nog niet openen. Informeer ook direct ff hoe snel zoiets geopend kan worden.quote:Op zondag 9 december 2007 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Morgen is het zondag.![]()
Meer als in met elkaar overleggen.Denk wel dat we niet te lang moeten wachten. Maar niet gelijk een rekening openen als je een bank gevonden hebt, straks zitten we met meerdere rekeningen.
Morgen, vandaag... de 10e wil ik wel naar de bank dan eigenlijk.
http://nl.youtube.com/watch?v=Nw0KriIq0Qcquote:Op zondag 9 december 2007 11:41 schreef borisz het volgende:
De kersteditie van samim- heatherheat yourself a little x-mas
Hoiquote:
De droogste..en de leukstequote:Op zondag 9 december 2007 13:18 schreef Litton-Lane het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=GWKdayl12ug
Sorry een beetje laat, maar ik had hem nog niet gezien. Lig dubbel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |