Ik heb werkelijk geen idee hoe snel zoiets geregeld kan worden... En je moet daarvoor denk irl naar de bank gaan en dat is iets wat mij de komende dagen dus ff niet gaat lukken...quote:Op zondag 9 december 2007 00:18 schreef Piles het volgende:
Goeie actie MutZ
Nu nog wat acties bedenken
En voor een aparte rekening misschien ff contact opnemen met een bank?
Ik denk dat die toch echt al te oud is om SR-plaat te worden. Hij is al best veel gedraaid, ook op andere radiostations.quote:Op zondag 9 december 2007 00:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Nu op MTV het nieuwe SR 07 nummer:![]()
Lets dance to Joy Division
Filmpje 1: Wouterquote:Op zondag 9 december 2007 00:15 schreef Sirolf het volgende:
* ]Sirolf heeft de reclame net ook gezien, zag er goed uit. [afbeelding
En nog eentje uit de oude doos: http://nl.youtube.com/watch?v=gUtNaSZvwcA [afbeelding verwijderd]
En vlak http://nl.youtube.com/watch?v=UUj9k7sIyLA niet uit! Tadadadadadada!
Redelijk snel wel denk ik (behalve bij ABN gezien mijn ervaringquote:Op zondag 9 december 2007 00:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe snel zoiets geregeld kan worden...
* zotheid eens isquote:Op zondag 9 december 2007 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Hier zou ik van wss gewoon waarschijnlijk maken.
Verder zou je kunnen opperen om er een apart topic over te maken, zo lijkt het een beetje alsof iedereen hierheen gestuurd moet worden, terwijl een eigen topic over dit meer kans van slagen heeft dan een buitenstaander in dit topic te laten komen.
Verder.
Video: Yelle - A Cause Des Garçonsquote:Op zondag 9 december 2007 00:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je toevallig de titel van die plaat? Pop up dacht ik, maar dat is de titel van het album. In het begin vond ik het iets wat suffig (komt ook door de clip), maar ik heb die plaat nu een paar keer gehoord en ik vind het toch wel erg lekker.
* ]-Hans- zapt even over naar The Shining op Net5. [afbeelding
trusten MutZ [afbeelding]
Hij springt ook lekker, daarom!quote:Op zondag 9 december 2007 00:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat die toch echt al te oud is om SR-plaat te worden. Hij is al best veel gedraaid, ook op andere radiostations.
Ik zou het op dit moment nog niet weten... we zullen zien!
Net te laat zie ik.....quote:Op zondag 9 december 2007 00:20 schreef -Hans- het volgende:
Gevonden, L-L !
YELLE "ACDG" Tepr Tecktonik Single sortie le
Rood staan, hey dat komt me bekend voor....quote:Op zondag 9 december 2007 00:22 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb van de week wel even tijd om naar de bank te gaan anders. Maar aangezien ik in het rood sta bij de Rabobank weet ik niet hoe blij ze met mij zullen zijn. [afbeelding]
Jup, maar toch bedankt!! Valt mij trouwens op dat 3FM de plaat nog niet echt heeft opgepikt, maar wat niet is kan nog komen...quote:
http://dance.blog.nl/buit(...)ik-het-nieuwe-jumpenquote:Op zondag 9 december 2007 00:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, maar toch bedankt!! Valt mij trouwens op dat 3FM de plaat nog niet echt heeft opgepikt, maar wat niet is kan nog komen... [afbeelding]
quote:Op zondag 9 december 2007 00:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Rood staan, hey dat komt me bekend voor....
Ik wou net zeggen, dat is helemaal niks nieuws.quote:Op zondag 9 december 2007 00:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://dance.blog.nl/buit(...)ik-het-nieuwe-jumpen
Zo dans ik ook, al jaren...
![]()
Ik ga maandag 17 dec naar de notaris, maar een paar foto's moet kunnenquote:Op zondag 9 december 2007 00:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Foto`s foto`s foto`s... [afbeelding]
hmm iemand zei mij dat het woensdag bekend zou worden dmv. persbericht.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik begreep van Domien dat het niet de zaterdagavond was... En op de vrijdagavond komt natuurlijk ook een gat... Dus ik denk dat dat het eerder zal zijn...
Als we het met 5 man overal vragen zal er toch wel 1 "ja" als antwoord krijgenquote:Op zondag 9 december 2007 00:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]Maar ik weet dus niet hoe lief ze zullen zijn wat betreft het open van een rekening voor een week of 2/3. Ik kan het allicht maandag even vragen en een aantal dingen op papier zetten.
Nice + eigen parkeerplaats zie ikquote:Op zondag 9 december 2007 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga maandag 17 dec naar de notaris, maar een paar foto's moet kunnen [afbeelding] , kan ik ze ook meteen in het k&w topic plaatsen [afbeelding] .
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Standaard verhaal er van maken of ieder gewoon lekker lullen? (standaard als in 1 verhaal wat iedereen gebruikt, met duidelijke punten die hier overlegt zijn)quote:Op zondag 9 december 2007 00:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Als we het met 5 man overal vragen zal er toch wel 1 "ja" als antwoord krijgen
Ja die parkeerplek ben ik ook wel blij mee jaquote:Op zondag 9 december 2007 00:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nice + eigen parkeerplaats zie ik [afbeelding]
(Ik ga maar even de Shinning kijken.....)
Morgen (eigenlijk straks) maar eens wat punten bedenken lijkt me het verstandigstquote:Op zondag 9 december 2007 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Standaard verhaal er van maken of ieder gewoon lekker lullen? (standaard als in 1 verhaal wat iedereen gebruikt, met duidelijke punten die hier overlegt zijn)
Gefeliciteerd nogmaals.quote:Op zondag 9 december 2007 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja die parkeerplek ben ik ook wel blij mee ja [afbeelding] , maarja dat ben ik met heel het appartement [afbeelding] .
quote:Op zondag 9 december 2007 00:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nogmaals.
Misschien dat ik binnenkort ook niet meer huur. [afbeelding]
Nu echt de Shinning gaan kijken.
Denk ik ook inderdaad. Zit nu een beetje te zoeken op de site van de rabobank maar ik kan nog niks vinden, moet er toch echt lang. Heb morgen alleen wel van half 3 tot een uur of 11 familieverplichtingen.quote:Op zondag 9 december 2007 00:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen (eigenlijk straks) maar eens wat punten bedenken lijkt me het verstandigst
Morgen is het zondag.quote:
Ik ook half dus we leven samen nog helemaalquote:
Ben ik wel voor, eerst informeren en nog niet openen. Informeer ook direct ff hoe snel zoiets geopend kan worden.quote:Op zondag 9 december 2007 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Morgen is het zondag.![]()
Meer als in met elkaar overleggen.Denk wel dat we niet te lang moeten wachten. Maar niet gelijk een rekening openen als je een bank gevonden hebt, straks zitten we met meerdere rekeningen.
Morgen, vandaag... de 10e wil ik wel naar de bank dan eigenlijk.
http://nl.youtube.com/watch?v=Nw0KriIq0Qcquote:Op zondag 9 december 2007 11:41 schreef borisz het volgende:
De kersteditie van samim- heatherheat yourself a little x-mas
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |