Echte bierkenners kennen ook Guinness, en vinden het lekker zoals ikquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe er zitten meerdere kenners hier in het 3fm topic [afbeelding] [afbeelding] .
Ik plug net de tv aan, er staat echt nul - vierquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Leuke uitzending! [afbeelding]
Zo, nu even genieten van het pak slaag wat PSV krijgt. [afbeelding]
quote:
Ik ga slapen binnen nu en 30 minutenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Nu weer tot minimaal 1uur een andere zender op zetten denk ik....
Ik weet ook niet wat ik zie joh, inderdaad gewoon 0 - 4 in Eindhoven. Damn!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik plug net de tv aan, er staat echt nul - vier
Slaap ze!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
AZ LL jij en ik [afbeelding] , zijn er al 4 [afbeelding] .
[..]
Ik ga slapen binnen nu en 30 minuten [afbeelding] , anders ben ik morgen echt gaar op het werk [afbeelding] (geeft eigenlijk ook niet want ik ben de baas maar toch [afbeelding] ) .
Correctie 2-4quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik zie joh, inderdaad gewoon 0 - 4 in Eindhoven. Damn!
Nou ik moet ook nog echt zeker 15 minuten aan het werkquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Slaap ze!
En poten op het bureau baas spelen morgen.... [afbeelding] [afbeelding]
Caz!... bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Stoere Robyn mix op caz () nu....
Kabel, radio.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Caz!... bestaat dat nog? [afbeelding]
Deze keer was hij echt zekers de moeite waard om te luisteren....quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:50 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb nu net de eerste 3 kwartier Ekstra Weekend erop zitten (via de podcast). Vooralsnog zijn ze goed op dreef! [afbeelding]
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:55 schreef Piles het volgende:
Nog 1:08:00, en dan heb je de beelden
Maar daar kun je weer niet op wachten zeker
Ik zal blij zijn als ik stage ga lopen, dan ben ik 's zaterdags tenminste vrijquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Over een uur is het weer tijd voor de Freaknacht, kwestie van veel muziek en reclame doorspoelen.
Ik zit er al een uur met mn neus bovenop, maar tijdens een kort rondje fok valt het pas opquote:Op zaterdag 8 december 2007 02:22 schreef Sirolf het volgende:
SMS-balk kaduuk...
[ link | afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Wahahha dat was echt vet die gozer
Ik vind hem beter dan het origineelquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Konden we op wachten natuurlijk:
http://videoclips.blog.nl(...)scada-last-christmas
Mogen ze dit jaar nog wel cola dan? En de grootste Cola addict doet dit jaar niet meequote:Op zaterdag 8 december 2007 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sander de Heer regelt 'gewoon' de Coca-Cola-truck voor Serious Request. In plaats van de camper en caravan
.
http://nl.youtube.com/watch?v=NRzqgmvcBzc.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mogen ze dit jaar nog wel cola dan? En de grootste Cola addict doet dit jaar niet mee
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:04 schreef Piles het volgende:EkstraWeekend 7 december 2007 Webcambeelden
Uit Duitsland, daar staan in ieder geval zes van die dingen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
He wat? Waar haal je dat vandaan? Ik ben fan van die truck! (net als iedereen denk ik wel een beetje)
2 letters:quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uit Duitsland, daar hebben ze een heel wagenpark van die dingen.
En dat Coca Cola vervolgens ja zegt op zo'n oproep is natuurlijk geen verrassing, 't is gratis reclame voor ze. Nouja, misschien leveren ze er zelfs nog wel een financiële bijdrage voor de SR07 actie bij.
Videotje waarin er de eerste paar van een lange stoet voorbij rijden: http://www.youtube.com/watch?v=XYSB3eJ-u0A
Downloading. Thanks!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:04 schreef Piles het volgende:EkstraWeekend 7 december 2007 Webcambeelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |