lief!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij ook bedankt
Wie weet wat er van Michiel geworden was als jij de schaapjes niet had gehoed
Komt wel goed, betekent niet direct dat ik extra veel hoef te werken hoor. Michiel kan gelukkig ook zonder mij hele goede radio makenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat worden vast ook drukke dagen voor jou, Maricha... je moet Veenstra en co natuurlijk wel flink ondersteunen.
Moet je werken wanneer Michiel aan het uitzenden is? Of is/wordt het werkrooster tijdens SR onafhankelijk van de dj van dienst opgesteld?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Komt wel goed, betekent niet direct dat ik extra veel hoef te werken hoor. Michiel kan gelukkig ook zonder mij hele goede radio maken
Ik zette eerst de radio altijd uit wanneer Stenders Eetvermaak begon, maar tegenwoordig blijf ik steeds vaker luisteren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:12 schreef Litton-Lane het volgende:Gerard
![]()
Michiel
![]()
Rob
![]()
(Bij Rob hoop ik een resultaat van zijn goede jaren, niet wat hij doet met eetvermaak)
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Komt wel goed, betekent niet direct dat ik extra veel hoef te werken hoor. Michiel kan gelukkig ook zonder mij hele goede radio maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |