lief!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij ook bedankt
Wie weet wat er van Michiel geworden was als jij de schaapjes niet had gehoed
Komt wel goed, betekent niet direct dat ik extra veel hoef te werken hoor. Michiel kan gelukkig ook zonder mij hele goede radio makenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat worden vast ook drukke dagen voor jou, Maricha... je moet Veenstra en co natuurlijk wel flink ondersteunen.
Moet je werken wanneer Michiel aan het uitzenden is? Of is/wordt het werkrooster tijdens SR onafhankelijk van de dj van dienst opgesteld?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Komt wel goed, betekent niet direct dat ik extra veel hoef te werken hoor. Michiel kan gelukkig ook zonder mij hele goede radio maken
Ik zette eerst de radio altijd uit wanneer Stenders Eetvermaak begon, maar tegenwoordig blijf ik steeds vaker luisteren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:12 schreef Litton-Lane het volgende:Gerard
![]()
Michiel
![]()
Rob
![]()
(Bij Rob hoop ik een resultaat van zijn goede jaren, niet wat hij doet met eetvermaak)
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Komt wel goed, betekent niet direct dat ik extra veel hoef te werken hoor. Michiel kan gelukkig ook zonder mij hele goede radio maken
Wehehequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, ze draaien meteen je hele top-3, cos!
Starlight was er vanmorgen al op, meen ik me ondanks m'n slaapkop te herinnerenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. Alleen "chasing cars" en "starlight" ontbreken nog idd.
Dit is wel weer een geinige Queen natuurlijk.
Oe. Toen stond ik nog onder de douche waarschijnlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Starlight was er vanmorgen al op, meen ik me ondanks m'n slaapkop te herinneren.
Ken die hele clip nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:18 schreef cosmick het volgende:
[..]! Met Courtney Cox in de clip
. (Althans toen nog).
"Hey baby!"quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ken die hele clip nietwel die ene van Bruce waar ze in zat
en geen sander de heerquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Goeie keuze voor het Glazen Huis, zal een melige, vrolijke boel worden met die 3
Toch had ik Rudy ook graag willen zien
En gelukkig geen Coen
Sander L. was echt DODELIJK saai vorig jaar...quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:47 schreef BB-Pieter het volgende:
Ik had toch liever sander weer in het huis willen hebben.... In plaats van Veenstra.....![]()
Gelukkig zit Rob wel in het huis!! oO<
Sander was vorig jaar (en is) een arrogante klootzak. Hoe ie vorig jaar met request omgingquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:47 schreef BB-Pieter het volgende:
Ik had toch liever sander weer in het huis willen hebben.... In plaats van Veenstra.....![]()
Gelukkig zit Rob wel in het huis!!![]()
Idd, niksan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sander L. was echt DODELIJK saai vorig jaar...
dat was sowieso een vervelend ding in het format van vorig jaar, liedjes werden niet meteen gedraaid maar kwamen in de play list terechtquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sander was vorig jaar (en is) een arrogante klootzak. Hoe ie vorig jaar met request omging. Mensen betaalden honderden euro's en kutkneusje draaide de platen gewoon niet. 'We kunnen niet alles draaien'. Nou, ik vond het daarvoor al een lul; Serious Request bevestigde dat maar weer es...
Vorig jaar was het inderdaad écht compleet doodgeproduceerd...quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was sowieso een vervelend ding in het format van vorig jaar, liedjes werden niet meteen gedraaid maar kwamen in de play list terecht
Ik hoop dit jaar geen geouwehoer, als er een request aan de brievenbus of telefoon is meteen draaien. Dat is nou net het leuke
Niksan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idd, niksan.
Met Veentra en Ekdom, the dynamic duo, moet het wel een dolle boel worden.
Neuhquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:32 schreef Piles het volgende:
En, heb ik nog iets gemist afgelopen uren?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niksan?
Zit m'n Nissan niet te beledigen
Strak plan!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien kunnen we tijdens Serious Request een lijst bijhouden van alle woordgrapjes... Drie woordgraphelden in het huis.
Yupquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Strak plan!!!
Je bedoelt dingetjes zoals:
- Ik zie Gwen Stefani, maar ik hoor haar niet?
- Is Paul Weller?
- Voor 1 toets Tielemans
- Jij dacht zeker dat je Steve Miller/Robert Gray Band?
- Hallo Matt Dilon
. Briljant.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik sta al vooraan met m'n vlaggetje...!
En hoe vaak er een koekoeksklok langs komt? Of een kassa-geluidje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:47 schreef Piles het volgende:
Gaan we ook turven hoe vaak Gerard iets met dennennaalden zegt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:47 schreef Piles het volgende:
Gaan we ook turven hoe vaak Gerard iets met dennennaalden zegt
[ afbeelding ]
als Veenstra net een uur op bed ligt steeds de PSB aanvragenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
En het PSB-alarm niet te vergeten.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als Veenstra net een uur op bed ligt steeds de PSB aanvragen
Even met Isabelle.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ff checken of je radio Alanis ....
Wie regelt er een slow whoop voor in het Glazen Huis?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als Veenstra net een uur op bed ligt steeds de PSB aanvragen
Wat is PSB?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie regelt er een slow whoop voor in het Glazen Huis?
quote:
het is zelfs uitermate geschikt om op nieuwjaardag te draaien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
Het blijft grappig dat al die dj's niet snappen dat je dat nummer in januari moet draaien.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Die woordgrappen... kan echt niet meer wachten tot 19 december
Ik heb er hier alweer genoeg voorbij zien komen. Toen ik vanochtend in de spiegel keek, wou ik dat ik meer op Justin Timberlake....quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Die woordgrappen... kan echt niet meer wachten tot 19 december
Soms is er een betere playlist voorhandenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef cosmick het volgende:
Blues Brothers, 4 Non Blonds en de B52's. De ellende is weer compleet!.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Toen ik vanochtend in de spiegel keek, wou ik dat ik meer op Justin Timberlake....
Daar zijn we gisteravond al over bezig geweest, lees dat even terug...quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:28 schreef Hartox het volgende:
Is het misschien leuk om tijdens SR iets met fok te doen.. iets gemeenschappelijks? Ik heb nog geen idee wat..
De B52's zijn erg cool vind ikquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef cosmick het volgende:
Blues Brothers, 4 Non Blonds en de B52's. De ellende is weer compleet!.
Ik heb ook zo'n donkerbruin vermoeden dat dit een goeie kandidaat is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:16 schreef Litton-Lane het volgende:
"Dance to Joy Division" lijkt me wel een kandidaat voor de adoptieplaat....
Georgie James lijkt mij een zeer goede kanshebber.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:39 schreef Horloge het volgende:
Het zal wel een freak-plaat worden aangezien het alledrie echte radionerds zijn (itt. vorig jaar met Lantinga). Hopelijk Georgie James, of The Hives.
blijkt wel weer dat zo'n actieweek erg interessant is voor een radiostation.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Grappig dat het hier rond acties als 90s request en serious request altijd veel drukker is, en er ook vaak 'nieuw' volk bij komt :-)
Zo is deze reeks uiteindelijk ook begonnenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Grappig dat het hier rond acties als 90s request en serious request altijd veel drukker is, en er ook vaak 'nieuw' volk bij komt :-)
Daar zeg je zoiets ja....quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:17 schreef cosmick het volgende:
Ben bang dat die Lenny Kravitz best eens de nieuwe MH kan zijn.
Is die Glazen Huis onzin volgende week?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga weer I-pod luisteren deze I pod vrijdag...Prettig weekend allemaal!
19 december begint hetquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is die Glazen Huis onzin volgende week?
Zoja, zet ik de hele week een andere zender op. Dat domme geblaat.
Zoals Neegij al zei op de Frontpage; die dj's zijn een stel eigengeilers. Ekdom voorop.
Ik word er nu al moe van, van dat Glazen Huis gewauwel en de voorpret erover.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 @ 09:42 schreef neegij het volgende:
[..]
Ja nou, weet je nog Darfur? 't Is een paradijsje daar nu.
Zijn wel weer allemaal Rollo (Faithlessquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
UJDT: Felix!
De rest is stront, vooral Hold That Sucker Down
O, Delilah wordt ook weer van stal gehaald
Ik dacht meer aan EkStrEnders Request.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef Broekie het volgende:
Dus het wordt Ek-Stra-Nders, oftewel Ekstra Anders?
En vooral vanaf dit punt begon het aardig te lopen omdat een 3FM-er zich opeens mee ging bemoeien:quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef Impry het volgende:
[..]
Zo is deze reeks uiteindelijk ook begonnen
En nu Rollo's zusje!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zijn wel weer allemaal Rollo (Faithless) producties.
Ik zag Ekstra Eetvermaak ook al ergens voorbij komen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef Broekie het volgende:
Dus het wordt Ek-Stra-Nders, oftewel Ekstra Anders?
Ik heb dat wel ergens genoemd, maar later bedacht ik me dat er weinig in het huis gegeten zal worden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zag Ekstra Eetvermaak ook al ergens voorbij komen.
Ik vind het weinig speciaal. Werkt niet erg op m'n zenuwen in ieder geval. Alleen dat irritante 'Will you count me in?' aan het begin had er wel uit gemogen.quote:
Ach, in de decemberperiode eet je idd veelquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zag Ekstra Eetvermaak ook al ergens voorbij komen.
Ekstragraties IP-ban dan maar tijdens de SR week?quote:In zijn gehele geschiedenis op fok schreef EdvandeBerg het volgende:
[rant] [rant] [rant] [rant] [rant] [rant] [rant]
* Sirolf vraagt zich af waar de moderator-tag van Webhawk is gebleven.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ekstragraties IP-ban dan maar tijdens de SR week?
Zo nee, ga ergens anders ranten of onderbouw je gezeik.
Zal wel eerlijk zeggen dat ik wel vrees dat ik de plaat na een paar keer horen zat ben. Vooral het gedeelte waar Piles het over heeft vind ik ook vrij irritant. Hoop dat de MH van week 51 wel eenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:42 schreef Againzender het volgende:
Ik vind het weinig speciaal. Werkt niet erg op m'n zenuwen in ieder geval. Alleen dat irritante 'Will you count me in?' aan het begin had er wel uit gemogen.
Dit is toch de laatste MH van het jaar? Of bedoel je niet letterlijk de megahit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel eerlijk zeggen dat ik wel vrees dat ik de plaat na een paar keer horen zat ben. Vooral het gedeelte waar Piles het over heeft vind ik ook vrij irritant. Hoop dat de MH van week 51 wel een
lekkere knalplaat gaat worden.
Ik mag toch wel pleiten voor een ipban?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf vraagt zich af waar de moderator-tag van Webhawk is gebleven.
Done, en replied.quote:
Volgens mij komt er nog een keer een nieuwe Megahit dit jaar, maar dat zal dan ook dequote:Op vrijdag 7 december 2007 17:23 schreef Horloge het volgende:
Dit is toch de laatste MH van het jaar? Of bedoel je niet letterlijk de megahit.
Live is het een leuk programmaquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:35 schreef Marc63 het volgende:
Wat is Corné de laatste tijd vaak live aan het uitzenden? Zijn we niet van em gewend.
Het MotoGP seizoen is afgelopen, dus heeft ie mooi tijd voor de radio.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:35 schreef Marc63 het volgende:
Wat is Corné de laatste tijd vaak live aan het uitzenden? Zijn we niet van em gewend.
Ik lees:quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:32 schreef Glacier het volgende:
* ]Glacier knabbelt aan wat kruidnoodjes [afbeelding
Mijn broer heeft al hun platen, dus veel gehoord "vroeger" toen ik nog thuis woonde. Maar deze blijft wel mooi. Marco V heeft er nog een mooie dance versie van gemaakt...quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Damn, dit is ook zo'n vette plaat. [afbeelding] (Abba - Lay All Your Love On Me )
Ik heb het niet gehoord, maar ik denk dat ik weet welke je bedoeld, dadelijk even googlen (om even heel hip dat nieuwe werkwoord te gebruiken....)quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:26 schreef Toad het volgende:
Leuk trio! Veenstra/Stenders/Ekdom!
Weet iemand trouwens nog wat Dolf draaide vanmiddag? Schots bandje, na de ANWB-fileinfo, iets met love.... En het staat niet op de playlist...
Ik weet niet wat jij normaal met kruidnoodjes doet, maar ik eet ze opquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik lees:
Glacier krabbelt aan wat kruidnoodjes....
![]()
Met dank aan de rappe uitzendinggemistservice: Justin Currie - If I ever loved you.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:26 schreef Toad het volgende:
Leuk trio! Veenstra/Stenders/Ekdom!
Weet iemand trouwens nog wat Dolf draaide vanmiddag? Schots bandje, na de ANWB-fileinfo, iets met love.... En het staat niet op de playlist...
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 7 december 2007 18:59 schreef Broekie het volgende:
Hmm, er is iemand aan het stofzuigen in de 3FM studio.
Dat heeft geen zin.
Nee, in het nummer net. Een vrij hoge sample. Of het lag aan de webcamstream, dat die de sound dusdanig omzeep hielp.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:56 schreef Piles het volgende:
Welk hoge piepje? Dat tussen de reclame door?
Timingquote:
De recorder loopt, dus mochten er echt spannende dingen gebeuren, dan zie je dat op YouTubequote:Wel screenshots maken hè!
Ja inderdaad, ik heb simpel-verstand-op-nul-overgetypt. Het is immers vrijdag....quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:52 schreef purplerose het volgende:
kruidnootjes is trouwens met een t lievje [afbeelding]
Het begin is al spannend genoeg....quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:02 schreef Piles het volgende:
De recorder loopt, dus mochten er echt spannende dingen gebeuren, dan zie je dat op YouTube [afbeelding]
Whehehehe, gelijk heb jequote:Op vrijdag 7 december 2007 19:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb simpel-verstand-op-nul-overgetypt. Het is immers vrijdag....
Maar daar heb ik gelukkig geen screenshots vanquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het begin is al spannend genoeg....![]()
Zijn er al genoeg te vinden op internet waarschijnlijk. Normale foto`s/filmpjes zijn schaarser tegenwoordig...quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar daar heb ik gelukkig geen screenshots van [afbeelding]
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:15 schreef purplerose het volgende:
ik zit trouwens ook al in me flanelle beertjes pyama![]()
uhuhquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 gaat lekker zuipeeeeeeeen (colaatjes)
koffie voor mijquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 gaat lekker zuipeeeeeeeen (colaatjes)
Ik zag vanmiddag in de trein een mooie dame met laarzen. Ik dacht dat we misschien wel zoveel mogelijk dames met laarzen kunnen verzamelen en per laars een donatie doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:22 schreef Piles het volgende:
"Lalala, pompompom"
Heeft iemand trouwens al een idee voor SR?
Ik luister steeds niet goed. Want dat lalala is me nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:22 schreef Piles het volgende:
"Lalala, pompompom" [afbeelding]
Heeft iemand trouwens al een idee voor SR?
Ik lees een tegenstrijdigheid...quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:26 schreef borisz het volgende:
kerstboom is in huis ligt alleen nog in de tuin [afbeelding]
Hej ik zie het nu ook. Het is Tamara, de producer van de Arbeidsvitaminen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:17 schreef Wheeling het volgende:
De toptechneut is nu vervangen door EEN VROUW (Tamara)
Zal die plaat eens gaan opzoeken. Ben wel benieuwd naar die uitvoering.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn broer heeft al hun platen, dus veel gehoord "vroeger" toen ik nog thuis woonde. Maar deze blijft wel mooi. Marco V heeft er nog een mooie dance versie van gemaakt...
Zag ze net wel kijken op Fok, maar weet niet of ze een account heeft.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej ik zie het nu ook. Het is Tamara, de producer van de Arbeidsvitaminen.![]()
Heeft ze al een Fok! account ?
Zou wel eens tijd worden, he?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej ik zie het nu ook. Het is Tamara, de producer van de Arbeidsvitaminen.![]()
Heeft ze al een Fok! account ?
kerstboom hebben we al gekocht, hij ligt alleen nog in de regenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik lees een tegenstrijdigheid...![]()
Mobiel internet wordt nu ook echt overal gebruiktquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:28 schreef Sirolf het volgende:
Gooit er net iemand hier in het restaurant 2 glazen witte wijn over me heen... DIE LUCHT!!!
Het is dan ook zo groot nieuws dat ie dat ons niet kon onthouden om te wachten tot die thuis was weerquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mobiel internet wordt nu ook echt overal gebruikt![]()
Succes met de witte wijn....
* Marc63 slapt Feilvel1quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vooral bij de opgebakken aardappeltjes heerlijk.
Volgens mij een pseudoniem van "V".quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal die plaat eens gaan opzoeken. Ben wel benieuwd naar die uitvoering. [afbeelding]
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND ! [afbeelding]
Leuke manier om een donatie te doen, maar is het ook niet een idee om een actie te verzinnen om (veel) geld op te halen. Dat is toch het doel van SRquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag in de trein een mooie dame met laarzen. Ik dacht dat we misschien wel zoveel mogelijk dames met laarzen kunnen verzamelen en per laars een donatie doen
`quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuke manier om een donatie te doen, maar is het ook niet een idee om een actie te verzinnen om (veel) geld op te halen. Dat is toch het doel van SR
Cool! hoor het graag als je het weer hebt gevonden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Volgens mij een pseudoniem van "V".
Zoekt in geheugen welke dat ook alweer was.... Je hoort het als mijn geheugen weer gemaakt is....
Er moeten gewoon meer laarzen gedragen worden...quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuke manier om een donatie te doen, maar is het ook niet een idee om een actie te verzinnen om (veel) geld op te halen. Dat is toch het doel van SR [afbeelding]
Milouska van TMF ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:42 schreef jmac het volgende:
Al bekend wie er te gast zijn vannacht?
Doe ik mee. dubbel voor een repeatje [gabber.gif]quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:42 schreef borisz het volgende:
Ik doneer iig 15 euries voor Wonderfull days [afbeelding]
Dat is het mooie aan deze tijd van het jaar. Overal zie je laarzenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Er moeten gewoon meer laarzen gedragen worden...![]()
Ik denk dat Gerard dat kan beamen...
op de eerste dag vorig jaar kwam die direct langsquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doe ik mee. dubbel voor een repeatje [gabber.gif]
Oh dat wijf is ongelofelijk mediageil. Staat ze als reporter langs de kant voor tmf om verslag te doen van een premiere... Is iedereen langs.. gooit ze d'r microfoon snel aan de kant om zelf ook nog even snel over de rode loper te gaan voor de fotografenquote:
Heb je mail... of had ik die al van je...quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Done!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je mail... of had ik die al van je...
PM maar even, aub
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:55 schreef Wheeling het volgende:
![]()
Wist je dat jij op Justin Timberlake
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt inderdaad, vind hem nu beter. Toen hij net uit was vond ik hem niet zo....quote:
Je houdt van mailboxen spammen he?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, vind hem nu beter. Toen hij net uit was vond ik hem niet zo....
(Hans, mail verzonden, check box)
Als ik iets irritant aan haar vind is het wel haar stemgeluid, dat accentquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:49 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh dat wijf is ongelofelijk mediageil. Staat ze als reporter langs de kant voor tmf om verslag te doen van een premiere... Is iedereen langs.. gooit ze d'r microfoon snel aan de kant om zelf ook nog even snel over de rode loper te gaan voor de fotografen
Houdt me van de straat. Politie en buurt verzoek....quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je houdt van mailboxen spammen he? [afbeelding]
En ze heeft enorm lekkere tietenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:49 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh dat wijf is ongelofelijk mediageil. Staat ze als reporter langs de kant voor tmf om verslag te doen van een premiere... Is iedereen langs.. gooit ze d'r microfoon snel aan de kant om zelf ook nog even snel over de rode loper te gaan voor de fotografen
EKstra weekendquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:10 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Als ik iets irritant aan haar vind is het wel haar stemgeluid, dat accentIk mag dus hopen dat ze niet op de radio komt, waar haar looks dat niet meer opdingessen..
maar in het kader van: kom in de stemming luister ik vanavond ook mee naar extra weekend !
Ik zag het op de cam. Volgens mij kwamen daar een paar frustraties uit....quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Arme prullenbak...
Oja...quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:12 schreef purplerose het volgende:
en ze hebben nog geen wijn aangeraakt [afbeelding] [afbeelding]
Dat wordt er straks in een kwartier doorheen gezopenquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:12 schreef purplerose het volgende:
en ze hebben nog geen wijn aangeraakt![]()
Lennyquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding] Nieuwe plaat van Kravitz [afbeelding]
[..]
Hoezo????????? [afbeelding]
Ik volg je opmerking even niet. Maar kan aan mij liggen.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:26 schreef borisz het volgende:
heb wel weer genoeg rapperts gehoord.
lag aan mijquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik volg je opmerking even niet. Maar kan aan mij liggen.....
Oh, ok... NL rapperts...quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:30 schreef borisz het volgende:
oh mijn mp3radio stond opeens op 100p
Ik lig steeds meer dubbelquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:37 schreef purplerose het volgende:
De grapjes worden al flauwer [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Lekkere tegen het schorre aan stemquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
september - cry for you dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |