En hoe vaak er een koekoeksklok langs komt? Of een kassa-geluidje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:47 schreef Piles het volgende:
Gaan we ook turven hoe vaak Gerard iets met dennennaalden zegt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:47 schreef Piles het volgende:
Gaan we ook turven hoe vaak Gerard iets met dennennaalden zegt
[ afbeelding ]
als Veenstra net een uur op bed ligt steeds de PSB aanvragenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
En het PSB-alarm niet te vergeten.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als Veenstra net een uur op bed ligt steeds de PSB aanvragen
Even met Isabelle.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ff checken of je radio Alanis ....
Wie regelt er een slow whoop voor in het Glazen Huis?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als Veenstra net een uur op bed ligt steeds de PSB aanvragen
Wat is PSB?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie regelt er een slow whoop voor in het Glazen Huis?
quote:
het is zelfs uitermate geschikt om op nieuwjaardag te draaien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
Het blijft grappig dat al die dj's niet snappen dat je dat nummer in januari moet draaien.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Die woordgrappen... kan echt niet meer wachten tot 19 december
Ik heb er hier alweer genoeg voorbij zien komen. Toen ik vanochtend in de spiegel keek, wou ik dat ik meer op Justin Timberlake....quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Die woordgrappen... kan echt niet meer wachten tot 19 december
Soms is er een betere playlist voorhandenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef cosmick het volgende:
Blues Brothers, 4 Non Blonds en de B52's. De ellende is weer compleet!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |