Ach, in de decemberperiode eet je idd veelquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zag Ekstra Eetvermaak ook al ergens voorbij komen.
Ekstragraties IP-ban dan maar tijdens de SR week?quote:In zijn gehele geschiedenis op fok schreef EdvandeBerg het volgende:
[rant] [rant] [rant] [rant] [rant] [rant] [rant]
* Sirolf vraagt zich af waar de moderator-tag van Webhawk is gebleven.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ekstragraties IP-ban dan maar tijdens de SR week?
Zo nee, ga ergens anders ranten of onderbouw je gezeik.
Zal wel eerlijk zeggen dat ik wel vrees dat ik de plaat na een paar keer horen zat ben. Vooral het gedeelte waar Piles het over heeft vind ik ook vrij irritant. Hoop dat de MH van week 51 wel eenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:42 schreef Againzender het volgende:
Ik vind het weinig speciaal. Werkt niet erg op m'n zenuwen in ieder geval. Alleen dat irritante 'Will you count me in?' aan het begin had er wel uit gemogen.
Dit is toch de laatste MH van het jaar? Of bedoel je niet letterlijk de megahit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel eerlijk zeggen dat ik wel vrees dat ik de plaat na een paar keer horen zat ben. Vooral het gedeelte waar Piles het over heeft vind ik ook vrij irritant. Hoop dat de MH van week 51 wel een
lekkere knalplaat gaat worden.
Ik mag toch wel pleiten voor een ipban?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf vraagt zich af waar de moderator-tag van Webhawk is gebleven.
Done, en replied.quote:
Volgens mij komt er nog een keer een nieuwe Megahit dit jaar, maar dat zal dan ook dequote:Op vrijdag 7 december 2007 17:23 schreef Horloge het volgende:
Dit is toch de laatste MH van het jaar? Of bedoel je niet letterlijk de megahit.
Live is het een leuk programmaquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:35 schreef Marc63 het volgende:
Wat is Corné de laatste tijd vaak live aan het uitzenden? Zijn we niet van em gewend.
Het MotoGP seizoen is afgelopen, dus heeft ie mooi tijd voor de radio.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:35 schreef Marc63 het volgende:
Wat is Corné de laatste tijd vaak live aan het uitzenden? Zijn we niet van em gewend.
Ik lees:quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:32 schreef Glacier het volgende:
* ]Glacier knabbelt aan wat kruidnoodjes [afbeelding
Mijn broer heeft al hun platen, dus veel gehoord "vroeger" toen ik nog thuis woonde. Maar deze blijft wel mooi. Marco V heeft er nog een mooie dance versie van gemaakt...quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Damn, dit is ook zo'n vette plaat. [afbeelding] (Abba - Lay All Your Love On Me )
Ik heb het niet gehoord, maar ik denk dat ik weet welke je bedoeld, dadelijk even googlen (om even heel hip dat nieuwe werkwoord te gebruiken....)quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:26 schreef Toad het volgende:
Leuk trio! Veenstra/Stenders/Ekdom!
Weet iemand trouwens nog wat Dolf draaide vanmiddag? Schots bandje, na de ANWB-fileinfo, iets met love.... En het staat niet op de playlist...
Ik weet niet wat jij normaal met kruidnoodjes doet, maar ik eet ze opquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik lees:
Glacier krabbelt aan wat kruidnoodjes....
![]()
Met dank aan de rappe uitzendinggemistservice: Justin Currie - If I ever loved you.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:26 schreef Toad het volgende:
Leuk trio! Veenstra/Stenders/Ekdom!
Weet iemand trouwens nog wat Dolf draaide vanmiddag? Schots bandje, na de ANWB-fileinfo, iets met love.... En het staat niet op de playlist...
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 7 december 2007 18:59 schreef Broekie het volgende:
Hmm, er is iemand aan het stofzuigen in de 3FM studio.
Dat heeft geen zin.
Nee, in het nummer net. Een vrij hoge sample. Of het lag aan de webcamstream, dat die de sound dusdanig omzeep hielp.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:56 schreef Piles het volgende:
Welk hoge piepje? Dat tussen de reclame door?
Timingquote:
De recorder loopt, dus mochten er echt spannende dingen gebeuren, dan zie je dat op YouTubequote:Wel screenshots maken hè!
Ja inderdaad, ik heb simpel-verstand-op-nul-overgetypt. Het is immers vrijdag....quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:52 schreef purplerose het volgende:
kruidnootjes is trouwens met een t lievje [afbeelding]
Het begin is al spannend genoeg....quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:02 schreef Piles het volgende:
De recorder loopt, dus mochten er echt spannende dingen gebeuren, dan zie je dat op YouTube [afbeelding]
Whehehehe, gelijk heb jequote:Op vrijdag 7 december 2007 19:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb simpel-verstand-op-nul-overgetypt. Het is immers vrijdag....
Maar daar heb ik gelukkig geen screenshots vanquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het begin is al spannend genoeg....![]()
Zijn er al genoeg te vinden op internet waarschijnlijk. Normale foto`s/filmpjes zijn schaarser tegenwoordig...quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar daar heb ik gelukkig geen screenshots van [afbeelding]
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:15 schreef purplerose het volgende:
ik zit trouwens ook al in me flanelle beertjes pyama![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |