uhuhquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 gaat lekker zuipeeeeeeeen (colaatjes)
koffie voor mijquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 gaat lekker zuipeeeeeeeen (colaatjes)
Ik zag vanmiddag in de trein een mooie dame met laarzen. Ik dacht dat we misschien wel zoveel mogelijk dames met laarzen kunnen verzamelen en per laars een donatie doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:22 schreef Piles het volgende:
"Lalala, pompompom"
Heeft iemand trouwens al een idee voor SR?
Ik luister steeds niet goed. Want dat lalala is me nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:22 schreef Piles het volgende:
"Lalala, pompompom" [afbeelding]
Heeft iemand trouwens al een idee voor SR?
Ik lees een tegenstrijdigheid...quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:26 schreef borisz het volgende:
kerstboom is in huis ligt alleen nog in de tuin [afbeelding]
Hej ik zie het nu ook. Het is Tamara, de producer van de Arbeidsvitaminen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:17 schreef Wheeling het volgende:
De toptechneut is nu vervangen door EEN VROUW (Tamara)
Zal die plaat eens gaan opzoeken. Ben wel benieuwd naar die uitvoering.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn broer heeft al hun platen, dus veel gehoord "vroeger" toen ik nog thuis woonde. Maar deze blijft wel mooi. Marco V heeft er nog een mooie dance versie van gemaakt...
Zag ze net wel kijken op Fok, maar weet niet of ze een account heeft.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej ik zie het nu ook. Het is Tamara, de producer van de Arbeidsvitaminen.![]()
Heeft ze al een Fok! account ?
Zou wel eens tijd worden, he?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej ik zie het nu ook. Het is Tamara, de producer van de Arbeidsvitaminen.![]()
Heeft ze al een Fok! account ?
kerstboom hebben we al gekocht, hij ligt alleen nog in de regenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik lees een tegenstrijdigheid...![]()
Mobiel internet wordt nu ook echt overal gebruiktquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:28 schreef Sirolf het volgende:
Gooit er net iemand hier in het restaurant 2 glazen witte wijn over me heen... DIE LUCHT!!!
Het is dan ook zo groot nieuws dat ie dat ons niet kon onthouden om te wachten tot die thuis was weerquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mobiel internet wordt nu ook echt overal gebruikt![]()
Succes met de witte wijn....
* Marc63 slapt Feilvel1quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vooral bij de opgebakken aardappeltjes heerlijk.
Volgens mij een pseudoniem van "V".quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal die plaat eens gaan opzoeken. Ben wel benieuwd naar die uitvoering. [afbeelding]
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND ! [afbeelding]
Leuke manier om een donatie te doen, maar is het ook niet een idee om een actie te verzinnen om (veel) geld op te halen. Dat is toch het doel van SRquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag in de trein een mooie dame met laarzen. Ik dacht dat we misschien wel zoveel mogelijk dames met laarzen kunnen verzamelen en per laars een donatie doen
`quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuke manier om een donatie te doen, maar is het ook niet een idee om een actie te verzinnen om (veel) geld op te halen. Dat is toch het doel van SR
Cool! hoor het graag als je het weer hebt gevonden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Volgens mij een pseudoniem van "V".
Zoekt in geheugen welke dat ook alweer was.... Je hoort het als mijn geheugen weer gemaakt is....
Er moeten gewoon meer laarzen gedragen worden...quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuke manier om een donatie te doen, maar is het ook niet een idee om een actie te verzinnen om (veel) geld op te halen. Dat is toch het doel van SR [afbeelding]
Milouska van TMF ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:42 schreef jmac het volgende:
Al bekend wie er te gast zijn vannacht?
Doe ik mee. dubbel voor een repeatje [gabber.gif]quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:42 schreef borisz het volgende:
Ik doneer iig 15 euries voor Wonderfull days [afbeelding]
Dat is het mooie aan deze tijd van het jaar. Overal zie je laarzenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Er moeten gewoon meer laarzen gedragen worden...![]()
Ik denk dat Gerard dat kan beamen...
op de eerste dag vorig jaar kwam die direct langsquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doe ik mee. dubbel voor een repeatje [gabber.gif]
Oh dat wijf is ongelofelijk mediageil. Staat ze als reporter langs de kant voor tmf om verslag te doen van een premiere... Is iedereen langs.. gooit ze d'r microfoon snel aan de kant om zelf ook nog even snel over de rode loper te gaan voor de fotografenquote:
Heb je mail... of had ik die al van je...quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Done!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je mail... of had ik die al van je...
PM maar even, aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |