Nou ben ik een paar dagen erg druk geweest hoor dus het zou zomaar kunnen, maar heb ik een aankondiging gemist of is dit nog steeds speculaas-tie?quote:Op maandag 3 december 2007 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Thanks Sirolf!
Hej daar is de nieuwe avondjock (toch??), Domien Verschuuren !
(Nee, niemand weet het nog, wij hebben een schatting gemaakt, waarin Domien dus als avondjock uitkomt).quote:Op maandag 3 december 2007 19:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou ben ik een paar dagen erg druk geweest hoor dus het zou zomaar kunnen, maar heb ik een aankondiging gemist of is dit nog steeds speculaas-tie?
Ejquote:Op maandag 3 december 2007 19:18 schreef Broekie het volgende:
Nou ben ik een paar dagen erg druk geweest hoor dus het zou zomaar kunnen, maar heb ik een aankondiging gemist of is dit nog steeds speculaas-tie?
Dat zou ook best het contract van Bart kunnen zijn geweest.quote:Op maandag 3 december 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej
Nou, er staat wel een heel cryptische uitspraak van Domien op zijn log. Weet niet of het waarheid gaat worden maar wie weet... Misschien gaat hij wel wat voor de TROS doen want een tijd geleden had hij toch wat getekend (contract) van de TROS?
Ja, van die speculaties weet ik alles, 'k doe er zelf op de chat ook vrolijk aan mee. Maar 't werd nu even bijna als een feit neergezet hier, vandaar mijn vraagquote:Op maandag 3 december 2007 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
(Nee, niemand weet het nog, wij hebben een schatting gemaakt, waarin Domien dus als avondjock uitkomt).
Oja, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 3 december 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Dat zou ook best het contract van Bart kunnen zijn geweest.
Ik heb een bron die mij verteld heeft dat jij mogelijk dingen te horen hebt gekregen die nog niet bekend mogen worden. Die bron, je kunt natuurlijk wel raden welke, wist alleen niet cker of hij alles goed begrepen had.quote:Op maandag 3 december 2007 19:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, van die speculaties weet ik alles, 'k doe er zelf op de chat ook vrolijk aan mee. Maar 't werd nu even bijna als een feit neergezet hier, vandaar mijn vraag
Zolang ik niet weet wat die bron jou verteld heeft weet ik niet of die bron het goed begrepen heeft natuurlijk hèquote:Op maandag 3 december 2007 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb een bron die mij verteld heeft dat jij mogelijk dingen te horen hebt gekregen die nog niet bekend mogen worden. Die bron, je kunt natuurlijk wel raden welke, wist alleen niet cker of hij alles goed begrepen had.
Hey VerschuurenVerschuurenquote:Op maandag 3 december 2007 19:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Avondjock? Ik? Wish I was! Neehoor, geen paniek
Hij had het ook alleen maar over dingen die hier inderdaad al vermoed werden. Bijvoorbeeld MYA naar de vrijdag. Volgens mij begreep hij dat je dat tijdens een van je bezoekjes aan de wandelgangen van 3FM had opgevangen. Maar dat zou natuurlijk verkeerd begrepen kunnen zijn en dat je hem gewoon verteld had waar we hier op het forum over speclazeren.quote:Op maandag 3 december 2007 19:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zolang ik niet weet wat die bron jou verteld heeft weet ik niet of die bron het goed begrepen heeft natuurlijk hè.
Maar, om er even inhoudelijk op in te gaan, 'k weet niets wat volgens mij niet al hier langs gekomen is als quote.
Ollaquote:Op maandag 3 december 2007 19:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Avondjock? Ik? Wish I was! Neehoor, geen paniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |