Houdt me van de straat. Politie en buurt verzoek....quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je houdt van mailboxen spammen he? [afbeelding]
En ze heeft enorm lekkere tietenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:49 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh dat wijf is ongelofelijk mediageil. Staat ze als reporter langs de kant voor tmf om verslag te doen van een premiere... Is iedereen langs.. gooit ze d'r microfoon snel aan de kant om zelf ook nog even snel over de rode loper te gaan voor de fotografen
EKstra weekendquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:10 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Als ik iets irritant aan haar vind is het wel haar stemgeluid, dat accentIk mag dus hopen dat ze niet op de radio komt, waar haar looks dat niet meer opdingessen..
maar in het kader van: kom in de stemming luister ik vanavond ook mee naar extra weekend !
Ik zag het op de cam. Volgens mij kwamen daar een paar frustraties uit....quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Arme prullenbak...
Oja...quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:12 schreef purplerose het volgende:
en ze hebben nog geen wijn aangeraakt [afbeelding] [afbeelding]
Dat wordt er straks in een kwartier doorheen gezopenquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:12 schreef purplerose het volgende:
en ze hebben nog geen wijn aangeraakt![]()
Lennyquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding] Nieuwe plaat van Kravitz [afbeelding]
[..]
Hoezo????????? [afbeelding]
Ik volg je opmerking even niet. Maar kan aan mij liggen.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:26 schreef borisz het volgende:
heb wel weer genoeg rapperts gehoord.
lag aan mijquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik volg je opmerking even niet. Maar kan aan mij liggen.....
Oh, ok... NL rapperts...quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:30 schreef borisz het volgende:
oh mijn mp3radio stond opeens op 100p
Ik lig steeds meer dubbelquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:37 schreef purplerose het volgende:
De grapjes worden al flauwer [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Lekkere tegen het schorre aan stemquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
september - cry for you dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |