* Glacier weet uit ervaring dat dat onzin isquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:18 schreef wolfrolf het volgende:
EN BIER NA WIJN IS VENIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
Maar ik hou ook niet van wijn, misschien scheelt dat...quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zoooooo niet vegetarisch
De rest klopt wel... [afbeelding]
sorryquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je er niet over zou beginnen
Leeft ie nog wel.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:37 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is weer terug na geneuzel met de muis
Promotieactie, je krijgt ook x,xx korting op een sixpack met het karton dat eroverheen zitquote:
Ik ben opgegroeid met Dommelsch en werk er nu al 2 jaarquote:[..]
Eens eigenlijk......
Dat doet ze jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Ik heb ooit eens die 2,5% op. Hebben we het eerder over gehad, bedenk ik me tijdens dit typen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:39 schreef DaMook het volgende:
knip
Ow en dat ookquote:
Heb je het idd al eens over gehadquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens die 2,5% op. Hebben we het eerder over gehad, bedenk ik me tijdens dit typen.
Maar er bestaat ook een Lieve, erg lekker bier. En Guinness [afbeelding]
Die Lieve heb ik de brouwerij zelve op, maar nooit in de winkel zien liggen... Waar haal je die....quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je het idd al eens over gehad [afbeelding] . Lieve is best lekker ja [afbeelding] .
Ik vind (zo in de donkere kerstdagen die eraan komen) HJ Grand Prestige een heel lekker biertje [afbeelding] , zwaar (10%) en een hele goeie vervanging van wijn tijdens het kerstdiner [afbeelding] .
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:45 schreef Feivel1 het volgende:
Hij scrollt niet eens.
de knoppen page up en page down op het toetsenbord werken ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Het irritante is ook nog dat er wél een scrollknop op zit
DAN moet je HJ Grand Prestige nemenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:45 schreef borisz het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen maar van de donkere en zware bieren [afbeelding], ik drink weinig pils [afbeelding]
Volgens mij hebben ze die hier gewoon bij de AH, maar dat durf ik niet zeker te zeggenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die Lieve heb ik de brouwerij zelve op, maar nooit in de winkel zien liggen... Waar haal je die....
ja die isquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
DAN moet je HJ Grand Prestige nemen, 10% en donker bier
.
Hehe er zitten meerdere kenners hier in het 3fm topicquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
ja die is [afbeelding]. Ik moet alleen weer eens langs de bierkoning [afbeelding]
AZ ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe er zitten meerdere kenners hier in het 3fm topic![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |