Er zit vijf minuten zwart in tussen 1:02 en 1:07quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:04 schreef Piles het volgende:EkstraWeekend 7 december 2007 Webcambeelden
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:04 schreef Piles het volgende:EkstraWeekend 7 december 2007 Webcambeelden
quote:
Hey Hansquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:23 schreef -Hans- het volgende:
Ej MutZ
Queen(een van de weinige kerstliedjes die ik wel kan hebben)
Das balen iddquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:30 schreef jappas het volgende:
Arrrghhhhhhhhh, zit ik bij Eddy in de uitzending, valt m'n telefoon uit:(:(:(.
Toch mooi dat Queen is gedraaid.
Nope nog niet gelezen, maar waar staat het SR-plan dan?quote:
Damn! dat is irritant, maar wel tof dat Queen is gedraaid.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:30 schreef jappas het volgende:
Arrrghhhhhhhhh, zit ik bij Eddy in de uitzending, valt m'n telefoon uit![]()
![]()
![]()
.
Toch mooi dat Queen is gedraaid.
Er is nog niet echt hét plan, maar wel een plan dat we wat gaan doen met SR, liefst FOK!breed... Ik ben nu het één en ander aan het uitwerken, komt later vandaag...quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope nog niet gelezen, maar waar staat het SR-plan dan?![]()
Ik woon aan het plein.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er is nog niet echt hét plan, maar wel een plan dat we wat gaan doen met SR, liefst FOK!breed... Ik ben nu het één en ander aan het uitwerken, komt later vandaag...
[3FM #335] Ik ruik de dennennaalden al... DIE LUCHT!
Tof!quote:
gaaf! ben benieuwdquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:41 schreef MutZ het volgende:
Er is nog niet echt hét plan, maar wel een plan dat we wat gaan doen met SR, liefst FOK!breed... Ik ben nu het één en ander aan het uitwerken, komt later vandaag...
[3FM #335] Ik ruik de dennennaalden al... DIE LUCHT!
Ik vind het alleen maar erg vet. :pquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tof!
Ik vermoed alleen wel dat jij dan een paar onrustige weken tegemoet gaat
DIe heb ik sowieso, woon naast een discotheek.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je al een PALLET oordopjes ingeslagen?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
Helaas gemistquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:05 schreef jmac het volgende:
Vannacht was er een trio bij ekdom op de webcam. Die meiden hadden er zin in
Mjah, 'k zit met het mogelijke gezeik over rechten als je alle muziek er in laat. Iets ruimer knippen (dus met wat meer crossfades tussen start/eind van de nummers ofzo) mag wat mij betreft dan weer wel, en zoals ik al zei, als ze voor de webcam compleet uit hun dak gaan op een bepaald nummer mag dat er ook prima in blijven staan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Maar gezien de reacties op het filmpje wil ik het best vaker doenDie 5 min zwart was trouwens een beetje dom
![]()
Maar wat heb je dan liever? Met of zonder muziek? Of allebei
Veeleisend is het niet iddquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:30 schreef Broekie het volgende:
Maar, ik wil vooral niet te veeleisend zijn, 't is al lang gaaf dat je dit uberhaupt doet.
Ik zou eerder naar Earth gaanquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:06 schreef MutZ het volgende:
Ik ga ff in de bios kijken of The Golden Compass wat is
hf!quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:06 schreef MutZ het volgende:
Have fun, MutZquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:06 schreef MutZ het volgende:
Luister je maar lekker 538quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:16 schreef borisz het volgende:
Dus de danceavond knallen ze erook uit ?
Prima, eindelijk verlost van de overkill aan slechte dancemuziek op zaterdagavond (al valt het nog wel mee in de show van Diergaarde).quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:16 schreef jmac het volgende:
Woensdag wordt trouwens bekend gemaakt dat Domien zaterdag een show krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |