De eerste keer vanavond hoorde je eerst nog The Shins voor Kate Nash. Daarna de hele tijd Kate Nash en Radiohead.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef Kolomo het volgende:
Doen ze altijd hetzelfde pauzemuziekje op de 3voor12 stream tijdens het journaal?
Tja, en ik vind dus dat ze een aantal prima nummers maakt (Rehab vind ik dan weer minder, misschien ook omdat het kapot gedraaid is). Smaken verschillen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Zowel persoon als muziek is ruk.
Niet gezien, ben ff verder gegaan met de voorbereiding van mijn presentatie van morgenochtend..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:31 schreef borisz het volgende:
oh en glacier neem ook een strik mee voor perez, die trapte gewoon na
Hoor het nu pas voor de tweede keer, daarvoor luisterde ik nog naar de radio in de auto.. Maar Kate Nash is populair daar dus...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De eerste keer vanavond hoorde je eerst nog The Shins voor Kate Nash. Daarna de hele tijd Kate Nash en Radiohead.
Vind het ook echt heerlijk!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef Kolomo het volgende:
Wel een lekker radioavondje overigens... ben benieuwd of ze het laatste uur wel in volgorde doen, het lijkt er wel op..
Ik denk dat ik Foundations ergens rond 2 uur ook ga draaien, straksquote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hoor het nu pas voor de tweede keer, daarvoor luisterde ik nog naar de radio in de auto.. Maar Kate Nash is populair daar dus...![]()
Je gaat wel draaien ondanks dat je je ziekjes voelt?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Foundations ergens rond 2 uur ook ga draaien, straks
Ejquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ben er gewoon. Afzeggen is voor mietjes!
Pestjongquote:Op woensdag 12 december 2007 23:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ben er gewoon. Afzeggen is voor mietjes!
Ikweetlekkeralwatdenummer1is...
En echt al de hele avond he... saaie omroep dat het isquote:Op woensdag 12 december 2007 23:05 schreef Againzender het volgende:
Grappig dat wij volgens de website van 3FM naar Bad English - Time stood still luisteren
Laatst bijna 2 dagen ' Big Yellow Taxi ' van The Counting Crowsquote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef Kolomo het volgende:
En echt al de hele avond he... saaie omroep dat het is
Zit er iemand in de stu-stu-studio met de computer te spelen... Bij mij stond er eerst iets anders, zal wel in de buffer hebben gehangen...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef Kolomo het volgende:
[..]
En echt al de hele avond he... saaie omroep dat het is [afbeelding]
Same herequote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef -Hans- het volgende:
Interpol [afbeelding]
Ben benieuwd wat de top 10 ons zal brengen!
Dat kijk ik als ik kan ook altijd, echt geweldigquote:Op woensdag 12 december 2007 23:12 schreef Againzender het volgende:
Overigens even iets compleet anders, maar mogelijk wel iets dat de aanwezigen hier interesseert:
morgenavond is er op BBC2 wederom Never mind The Buzzcocks, wat mij betreft de leukse muziekquiz die er is.
Morgen onder andere de zanger van The Hoosiers in het panel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |