Hier komen linkjes voor de diverse media-aandacht.
Gerard Ekdom (Ekdom)
Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS headlines)
Robert-Jan Glasman (robertjanglasman, producer MoveYourAss)
Sander Guis (Guis)
Maricha Kroeske (Maricha, producer MetMichiel)
Kevin Moens (moveyourass-kevin, producer MoveYourAss)
Martijn Muijs (MartijnMuijs)
Roosmarijn Reijmer (antiroos)
Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
Annemieke Schollaardt (annemic)
Michiel Veenstra (MichielV)
Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
Ongetwijfeld. Maar hey, geld is geld en ga niet live zitten drammen over zoiets.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:37 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens, ik bedoel die gasten uit Limburg hadden toch wel meer mee kunnen nemen dan een fuckin 5 euroHier in Nederland hebben we over het algemeen geld zat, dus snap ik Rob Stenders wel om niet gelijk dat nummer te draaien
Op z'n minst!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeveel topics gaan we vandaag nog volposten? Ik denk een stuk of 4 á 5.
Inderdaad, als ik die gast uit limburg was had SR ook geen cent meer van me gekregen.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:43 schreef bleiblei het volgende:
Als je dan tegen zo een lompe dj aanloopt zou ik denken "zak der maar in met je serious request.
Hebben ze toch maar weer een initiatief in de grond geboord. En nogmaals geld is geld!
Wat dat betreft vond ik de actie van WA vanmorgen erg goed. Wel doneren, maar met dichte envelop en niets over het bedrag op de radio zeggen. Je geeft. Het bedrag doet er eigenlijk niet toe.
Hij heeft eind vorige week al geoefend he...quote:Op woensdag 19 december 2007 10:47 schreef Marc63 het volgende:
Zou Michiel zn sapje binnen kunnen houden?
Ik ga zo maar eens Eels - Beatiful Freek aanvragen, hoor je ook niet meer vaak!quote:
Toen hadden we overigens maar ongeveer 1 topic per dag in het begin, ben bang dat het dit jaar toch heel wat sneller gaatquote:Op woensdag 19 december 2007 10:48 schreef Impry het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we 24 topics in totaal
3FM Serious Request #24 - The End 2006
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:52 schreef Impry het volgende:
[..]
Toen hadden we overigens maar ongeveer 1 topic per dag in het begin, ben bang dat het dit jaar toch heel wat sneller gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |