Ongetwijfeld. Maar hey, geld is geld en ga niet live zitten drammen over zoiets.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:37 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens, ik bedoel die gasten uit Limburg hadden toch wel meer mee kunnen nemen dan een fuckin 5 euroHier in Nederland hebben we over het algemeen geld zat, dus snap ik Rob Stenders wel om niet gelijk dat nummer te draaien
Op z'n minst!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeveel topics gaan we vandaag nog volposten? Ik denk een stuk of 4 á 5.
Inderdaad, als ik die gast uit limburg was had SR ook geen cent meer van me gekregen.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:43 schreef bleiblei het volgende:
Als je dan tegen zo een lompe dj aanloopt zou ik denken "zak der maar in met je serious request.
Hebben ze toch maar weer een initiatief in de grond geboord. En nogmaals geld is geld!
Wat dat betreft vond ik de actie van WA vanmorgen erg goed. Wel doneren, maar met dichte envelop en niets over het bedrag op de radio zeggen. Je geeft. Het bedrag doet er eigenlijk niet toe.
Hij heeft eind vorige week al geoefend he...quote:Op woensdag 19 december 2007 10:47 schreef Marc63 het volgende:
Zou Michiel zn sapje binnen kunnen houden?
Ik ga zo maar eens Eels - Beatiful Freek aanvragen, hoor je ook niet meer vaak!quote:
Toen hadden we overigens maar ongeveer 1 topic per dag in het begin, ben bang dat het dit jaar toch heel wat sneller gaatquote:Op woensdag 19 december 2007 10:48 schreef Impry het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we 24 topics in totaal
3FM Serious Request #24 - The End 2006
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:52 schreef Impry het volgende:
[..]
Toen hadden we overigens maar ongeveer 1 topic per dag in het begin, ben bang dat het dit jaar toch heel wat sneller gaat
Oooeii, die is moooi idd! Heb vorige week al 10 Euri gedoneerd maar toen kon je nog niet requesten...quote:Op woensdag 19 december 2007 10:52 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens Eels - Beatiful Freek aanvragen, hoor je ook niet meer vaak!
Och ja, mensen hebben soms deze smaakquote:
Juist, daar gaat het toch om?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is toch leuk voor zo'n mannetje
Ja, idd, het is 0909 mutsquote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Sirolf het volgende:
Die nieuwlezer heeft het over ''nul negenhonderd dertien zesendertig"...
Muts!
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Againzender het volgende:
Mensen mensen, wat een tempo!
ik probeer ook nog te werken hierquote:
Dat was een mute momentje..quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
zegt hij vanachter z'n drie monitoren waarvan er twee op SR staan
Heb je geen eurdupkes?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat was een mute momentje..
Helaas moet ik alles nu gemute houden, omdat er hier in deze zaal college wordt gehouden
Volgende keer dus maar een koptelefoon meenemen.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat was een mute momentje..
Helaas moet ik alles nu gemute houden, omdat er hier in deze zaal college wordt gehouden
Hier staat 3FM keihard aanquote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
morgen als mijn collega woolhat er weer is denk ik dat de beamer weer aangaat op de afdelingquote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik had ook al lang in overleg gemoeten.
oh en dan moet je met Axel vechten om de tv zekerquote:Op woensdag 19 december 2007 11:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
morgen als mijn collega woolhat er weer is denk ik dat de beamer weer aangaat op de afdeling
alleen zit ik op donderdag thuis...
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:12 schreef cosmick het volgende:
U2. Maar het is voor een goed doel, dus
.
Ja, moet alleen morgen nog stage lopen ('s ochtend sponsorloop en 's avonds kerstviering) en verder heb ik al vakantie!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:14 schreef FrozenOne23 het volgende:
Zeg hebben jullie hier allemaal tijd om SR te kijken? Zou wel willen maar zit nog op school
dat is standaardquote:Op woensdag 19 december 2007 11:15 schreef borisz het volgende:
[..]
oh en dan moet je met Axel vechten om de tv zeker
Videostream van SR is ook 800kbps...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is standaard
hm, verzoekje van de netwerkbeheerder of er een streampje uit kan, de 2Mb lijn die wij hebben vond het toch wat te gortig wordenik had de stream van Hilversum ook nog aanstaan zie ik
Relaxed! Succes ermee he.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:18 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, moet alleen morgen nog stage lopen ('s ochtend sponsorloop en 's avonds kerstviering) en verder heb ik al vakantie!(moet nog wel veel typen aangezien ik in afstudeerstage zit
)
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is standaard
hm, verzoekje van de netwerkbeheerder of er een streampje uit kan, de 2Mb lijn die wij hebben vond het toch wat te gortig wordenik had de stream van Hilversum ook nog aanstaan zie ik
Dat krijg je hè? Als je niet eet...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:24 schreef Marc63 het volgende:
Gerard is een beetje doorzichtig.
En dan issie nog pas een paar uurtjes bezigquote:Op woensdag 19 december 2007 11:24 schreef Marc63 het volgende:
Gerard is een beetje doorzichtig.
Die zit achter z'n laptop, mss wel hier te lurkenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb Michiel al een tijdje niet gezien. Is ie em nu al gesmeerd? Of is ie zn Maurice-kussensloop aan het testen.
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De Buienradar is te koop!"
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=3fm.
Ow ja... was alweer ff vergeten dat ik de webcamstreams nog aan had staan. Kijk nu op tv mee.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die zit achter z'n laptop, mss wel hier te lurken
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De Buienradar is te koop!"
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=3fm.
En daar is het nu journaal (op ned 1 dan), ff kijken of het nog ergens anders zitquote:Op woensdag 19 december 2007 11:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ow ja... was alweer ff vergeten dat ik de webcamstreams nog aan had staan. Kijk nu op tv mee.
Wat dacht je van bijna alle etalagekanalen van de kabelboeren.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
En daar is het nu journaal (op ned 1 dan), ff kijken of het nog ergens anders zit
Mijn kabelhoer heeft geen etalagekanaalquote:Op woensdag 19 december 2007 11:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van bijna alle etalagekanalen van de kabelboeren.
Dan kan je kijken via internet of via digi-tv (bij UPC zit het op kanaal 13 volgens mij).quote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mijn kabelhoer heeft geen etalagekanaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |