Ongetwijfeld. Maar hey, geld is geld en ga niet live zitten drammen over zoiets.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:37 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens, ik bedoel die gasten uit Limburg hadden toch wel meer mee kunnen nemen dan een fuckin 5 euroHier in Nederland hebben we over het algemeen geld zat, dus snap ik Rob Stenders wel om niet gelijk dat nummer te draaien
Op z'n minst!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeveel topics gaan we vandaag nog volposten? Ik denk een stuk of 4 á 5.
Inderdaad, als ik die gast uit limburg was had SR ook geen cent meer van me gekregen.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:43 schreef bleiblei het volgende:
Als je dan tegen zo een lompe dj aanloopt zou ik denken "zak der maar in met je serious request.
Hebben ze toch maar weer een initiatief in de grond geboord. En nogmaals geld is geld!
Wat dat betreft vond ik de actie van WA vanmorgen erg goed. Wel doneren, maar met dichte envelop en niets over het bedrag op de radio zeggen. Je geeft. Het bedrag doet er eigenlijk niet toe.
Hij heeft eind vorige week al geoefend he...quote:Op woensdag 19 december 2007 10:47 schreef Marc63 het volgende:
Zou Michiel zn sapje binnen kunnen houden?
Ik ga zo maar eens Eels - Beatiful Freek aanvragen, hoor je ook niet meer vaak!quote:
Toen hadden we overigens maar ongeveer 1 topic per dag in het begin, ben bang dat het dit jaar toch heel wat sneller gaatquote:Op woensdag 19 december 2007 10:48 schreef Impry het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we 24 topics in totaal
3FM Serious Request #24 - The End 2006
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:52 schreef Impry het volgende:
[..]
Toen hadden we overigens maar ongeveer 1 topic per dag in het begin, ben bang dat het dit jaar toch heel wat sneller gaat
Oooeii, die is moooi idd! Heb vorige week al 10 Euri gedoneerd maar toen kon je nog niet requesten...quote:Op woensdag 19 december 2007 10:52 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens Eels - Beatiful Freek aanvragen, hoor je ook niet meer vaak!
Och ja, mensen hebben soms deze smaakquote:
Juist, daar gaat het toch om?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is toch leuk voor zo'n mannetje
Ja, idd, het is 0909 mutsquote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Sirolf het volgende:
Die nieuwlezer heeft het over ''nul negenhonderd dertien zesendertig"...
Muts!
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Againzender het volgende:
Mensen mensen, wat een tempo!
ik probeer ook nog te werken hierquote:
Dat was een mute momentje..quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
zegt hij vanachter z'n drie monitoren waarvan er twee op SR staan
Heb je geen eurdupkes?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat was een mute momentje..
Helaas moet ik alles nu gemute houden, omdat er hier in deze zaal college wordt gehouden
Volgende keer dus maar een koptelefoon meenemen.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat was een mute momentje..
Helaas moet ik alles nu gemute houden, omdat er hier in deze zaal college wordt gehouden
Hier staat 3FM keihard aanquote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
morgen als mijn collega woolhat er weer is denk ik dat de beamer weer aangaat op de afdelingquote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik had ook al lang in overleg gemoeten.
oh en dan moet je met Axel vechten om de tv zekerquote:Op woensdag 19 december 2007 11:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
morgen als mijn collega woolhat er weer is denk ik dat de beamer weer aangaat op de afdeling
alleen zit ik op donderdag thuis...
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:12 schreef cosmick het volgende:
U2. Maar het is voor een goed doel, dus
.
Ja, moet alleen morgen nog stage lopen ('s ochtend sponsorloop en 's avonds kerstviering) en verder heb ik al vakantie!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:14 schreef FrozenOne23 het volgende:
Zeg hebben jullie hier allemaal tijd om SR te kijken? Zou wel willen maar zit nog op school
dat is standaardquote:Op woensdag 19 december 2007 11:15 schreef borisz het volgende:
[..]
oh en dan moet je met Axel vechten om de tv zeker
Videostream van SR is ook 800kbps...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is standaard
hm, verzoekje van de netwerkbeheerder of er een streampje uit kan, de 2Mb lijn die wij hebben vond het toch wat te gortig wordenik had de stream van Hilversum ook nog aanstaan zie ik
Relaxed! Succes ermee he.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:18 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, moet alleen morgen nog stage lopen ('s ochtend sponsorloop en 's avonds kerstviering) en verder heb ik al vakantie!(moet nog wel veel typen aangezien ik in afstudeerstage zit
)
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is standaard
hm, verzoekje van de netwerkbeheerder of er een streampje uit kan, de 2Mb lijn die wij hebben vond het toch wat te gortig wordenik had de stream van Hilversum ook nog aanstaan zie ik
Dat krijg je hè? Als je niet eet...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:24 schreef Marc63 het volgende:
Gerard is een beetje doorzichtig.
En dan issie nog pas een paar uurtjes bezigquote:Op woensdag 19 december 2007 11:24 schreef Marc63 het volgende:
Gerard is een beetje doorzichtig.
Die zit achter z'n laptop, mss wel hier te lurkenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb Michiel al een tijdje niet gezien. Is ie em nu al gesmeerd? Of is ie zn Maurice-kussensloop aan het testen.
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De Buienradar is te koop!"
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=3fm.
Ow ja... was alweer ff vergeten dat ik de webcamstreams nog aan had staan. Kijk nu op tv mee.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die zit achter z'n laptop, mss wel hier te lurken
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De Buienradar is te koop!"
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=3fm.
En daar is het nu journaal (op ned 1 dan), ff kijken of het nog ergens anders zitquote:Op woensdag 19 december 2007 11:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ow ja... was alweer ff vergeten dat ik de webcamstreams nog aan had staan. Kijk nu op tv mee.
Wat dacht je van bijna alle etalagekanalen van de kabelboeren.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
En daar is het nu journaal (op ned 1 dan), ff kijken of het nog ergens anders zit
Mijn kabelhoer heeft geen etalagekanaalquote:Op woensdag 19 december 2007 11:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van bijna alle etalagekanalen van de kabelboeren.
Dan kan je kijken via internet of via digi-tv (bij UPC zit het op kanaal 13 volgens mij).quote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mijn kabelhoer heeft geen etalagekanaal
Ik heb Lijbrandtquote:Op woensdag 19 december 2007 11:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan kan je kijken via internet of via digi-tv (bij UPC zit het op kanaal 13 volgens mij).
Is ook wel logisch hoor, 't is een hele happening.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:35 schreef Dichterbijer het volgende:
Stenders begint los te komen... maar nog niet echt van harte lijkt het... hij moet er aanwennen
3FM draait Shut Your Eyes meerdere keren per dag. Paul Rabbering draait de nieuwe bijna dagelijks.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:35 schreef Peterchris het volgende:
Snow Patrol, al lang niet meer gehoord. Moet binnenkort maar weer eens die cd's opzetten.
Ohja...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb Lijbrandt
Ik kijk nu via de webcamstream, maar groot beeld is natuurlijk veel mooier
Jaquote:
hm, vanavond eens kijken danquote:Op woensdag 19 december 2007 11:36 schreef Freudie het volgende:
Bij UPC digitv inderdaad op kanaal 13 :-)
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef MutZ het volgende:
Mijn kabelhoer heeft geen etalagekanaal
Das waar..en makkelijker op de achtergrond aan te hebben..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:37 schreef MutZ het volgende:
Ik heb Lijbrandt
Ik kijk nu via de webcamstream, maar groot beeld is natuurlijk veel mooier
Jazekerquote:Op woensdag 19 december 2007 11:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, vanavond eens kijken dan
dat is gewoon 13 intoetsen op de afstandsbediening?
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:43 schreef Sirolf het volgende:
Rob weegt 96.8 kilo...
Dat wordt verhuizen naar Arrow 90.7FM na deze week.
mijn hemel, is het zo simpel, en dat bij UPC??!quote:
het intro was in ieder geval alweeer volgeluld.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stairway to Heaven![]()
.
En nu wel helemaal draaien!
quote:
kanaal 11 dusquote:Op woensdag 19 december 2007 11:40 schreef Ambrosius het volgende:
Gelukkig heeft TV Home 'm 24/7 @ Preview TV, zoals vorige jaren ook.
Hmja...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
het intro was in ieder geval alweeer volgeluld.
Zappen is zooo lastig hequote:Op woensdag 19 december 2007 11:48 schreef Marc63 het volgende:
Crap... net met het zoeken naar het etalagekanaal de complete zendervolgorde verkloot. Gelukkig staan Ned1-3 nog op 1 tot 3.
En nu ga je Michiel pesten door met een sandwhich bij de brievenbus te staan?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:47 schreef Broekie het volgende:
Even een korte update vanuit de SubWay aan het Plein in Den Haag: 't is hier uitgestorven rustig!
Sta ik daar gewoon zowel vooraan zonder vlaggetje als meteen ook achteraan omdat er gewoon verder NIEMAND is.
Overigens, 'k zit nu in de SubWay vooral omdat ik naar het toilet moest, want dat onbreekt er wel op het Plein, een publiek toilet...
is de stad van het Rode Kruis, en die zijn jarig dit jaar.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een ander vraagje. Waarom is er gekozen voor Den Haag en niet vastgehouden aan Neude?
Heb je knap verkloot danquote:Op woensdag 19 december 2007 11:48 schreef Marc63 het volgende:
Crap... net met het zoeken naar het etalagekanaal de complete zendervolgorde verkloot. Gelukkig staan Ned1-3 nog op 1 tot 3.
Wel op een crappy oude tv zonder merk waarbij de helft van de zenders niet ingesteld is. Vanavond kan ik weer naar mn eigen tv kijken. Daarvan weet ik tenminste dat ie goed werkt en hoe die werkt.quote:
Ah, vandaarquote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
is de stad van het Rode Kruis, en die zijn jarig dit jaar.
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel op een crappy oude tv zonder merk waarbij de helft van de zenders niet ingesteld is. Vanavond kan ik weer naar mn eigen tv kijken. Daarvan weet ik tenminste dat ie goed werkt en hoe die werkt.
tsjah das kutquote:Op woensdag 19 december 2007 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, cos! Je request! Geniet ervan jongen!
Het is ook veel zachter nu...quote:
Waarom? Wat moeten ze voor geluid laten horen dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef Sirolf het volgende:
Op zich opvallend dat de radioreclame dit jaar (nog) niet gefilterd wordt op TV.
Meestal bij radioreclame gingen ze toch die promofilmpjes draaien toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Wat moeten ze voor geluid laten horen dan?
De afgelopen jaren lieten ze steeds een dance-achtig wachtmuziekje horen op de TV.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, er komt zo wel weer nieuws.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef Sirolf het volgende:
Op zich opvallend dat de radioreclame dit jaar (nog) niet gefilterd wordt op TV.
Muziek? Volgens mij doen ze een poging nu.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hier ook lekker meekijken op Casema Etalagekanaal.
Gaan er nok FOK!'ers in het weekend naar Den Haag? Wil wel even wat van de sfeer opsnuiven, maar dit jaar helaas niet naast de deur.
Zondag, samen met PurpleRose, als alles goed is.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hier ook lekker meekijken op Casema Etalagekanaal.
Gaan er nok FOK!'ers in het weekend naar Den Haag? Wil wel even wat van de sfeer opsnuiven, maar dit jaar helaas niet naast de deur.
Ik ook zoals het er nu naar uitzietquote:
Dat ziet er best ingewikkeld uit...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemiddag!
Ik vertrek over 3 uurtjes naar Shanghai, ben zondagavond terug
Veel plezier met de serious request! Ik ga maandag verder genieten
Hier nog even wat foto's van het display waar ik 2 daagjes aan heb zitten solderenVoor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemiddag!
Hier nog even wat foto's van het display waar ik 2 daagjes aan heb zitten solderenVoor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeiemiddag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeiemiddag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet manquote:Op woensdag 19 december 2007 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemiddag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ontken allesquote:Op woensdag 19 december 2007 12:07 schreef borisz het volgende:
lol AZ ik wist niet dat je die heb aangevraagd, goede keuze
Ik heb Liquido met Narcotic aangevraagdquote:Op woensdag 19 december 2007 12:05 schreef Impry het volgende:
Hierbij even een lijstje met Requests zodat we elkaar er op kunnen attenderen als die van iemand gedraaid wordt? (voor het geval je het even gemist hebt) Dus gewoon elke keer aanvullen als je iets gerequest hebt, graag op alfabetische volgorde
Requests van users, geef een gil als hij gedraaid wordt!
Amy Winehouse - Valerie - - - linebear
Bløf - Hier (Pinkpop Live versie) - - - TJDoornbos
Blur - Tender - - - Cee
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days - - - Againzender
K3 - Onbekend - - - CarOnline
Kinderen voor Kinderen - Morgen is voor ons een droom - - - Impry
man, ik kan zo een complete dag vullen met muziek die ik goed vind, en daar past Motorcycle emptiness ook inquote:Op woensdag 19 december 2007 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik had van jou wel Motorcycle Emptiness verwacht AZ.
Doe ik ook nogquote:Op woensdag 19 december 2007 12:14 schreef Impry het volgende:
Nog andere users die een plaatje hebben aangevraagd?
Wonderfull days dus nog niet officieel aangevraagd? (dan moet hij uit het lijstjequote:Op woensdag 19 december 2007 12:14 schreef Againzender het volgende:
ik heb daarom ook nog niets aangevraagd, kan niet kiezen
+1 voorspelbaarquote:Op woensdag 19 december 2007 12:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Samenvatting gesprek met broekie: KOUD!!1one
Ik heb em nog niet langs horen komen. En zo'n anthem moet groeien, dus daar heeft Valerie nog geen kans voor gehad.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu op mijn werk zonder 3FM
Begrijp ik het trouwens goed dat die goedkope cover van Ronson en Winehouse toch het SR-anthem gaat worden?
Wat een gebrek aan creativiteit
Ik heb vanmorgen Gerard horen zeggen dat ie iedereen opriep om die plaat aan te vragen, dus da's wel een veeg teken.... maar ik hoop dat het publiek wat originelers verzintquote:Op woensdag 19 december 2007 12:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet langs horen komen. En zo'n anthem moet groeien, dus daar heeft Valerie nog geen kans voor gehad.
" I love snelheid " ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:20 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik heb m'n opstelling voor de komende dagen ook al klaar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Baby One More Time voor 15 euro.
Ging jij niet naar Cleveland of Shanghai vandaag?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Den Haag is veel beter dan Utrecht
Ik werk in Utrecht en woon met een reden in Den Haag
Maar de HZ heeft toch ook televisies zatquote:Op woensdag 19 december 2007 12:30 schreef Piles het volgende:
Jammer dat de HZ streams blokkeert, kan ik nog niet kijken
Hopen dat de batterij van mn telefoon het een middagje volhoudt
Zie vorige paginaquote:Op woensdag 19 december 2007 12:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ging jij niet naar Cleveland of Shanghai vandaag?
Ik vind dat ze het wel op de beamer mogen laten zienquote:Op woensdag 19 december 2007 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar de HZ heeft toch ook televisies zat.
Shanghaiquote:Op woensdag 19 december 2007 12:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ging jij niet naar Cleveland of Shanghai vandaag?
Hanze Hogeschool? daar kun je toch wel streams checken? althans dat kon volgens mij inquote:Op woensdag 19 december 2007 12:30 schreef Piles het volgende:
Jammer dat de HZ streams blokkeert, kan ik nog niet kijken
Hopen dat de batterij van mn telefoon het een middagje volhoudt
Die stickers heb ik ooit ergens gekregen.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
" I love snelheid " ?
btw; Cambridge/Creative speakerset? Herkenbare satellietboxen en uiteraard het geluidsniveau regel gevalletje. Qua design een stuk mooier dan die van de FPS1000. Toevallig ook "last" van satellietsignalen die worden opgepikt door de subwoofer? Bekend probleem van de FPS1000... Kon iedere avond luisteren naar radio Duitsland en/of radio Moskou.
Koefnoen mensen
BRitney
Hogeschool Zeelandquote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hanze Hogeschool? daar kun je toch wel streams checken? althans dat kon volgens mij in het ICT gebouw wel.
Hogeschool Zeelandquote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hanze Hogeschool? daar kun je toch wel streams checken? althans dat kon volgens mij in het ICT gebouw wel.
Niet op de themakanalen.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef LudoSanders het volgende:
Pff ieder half uur het nieuws..
Hogeschool Zeeland vermoed ikquote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hanze Hogeschool? daar kun je toch wel streams checken? althans dat kon volgens mij in
het ICT gebouw wel.
Kaiser Chiefs - I Predict a riot![]()
Begrijp ik hieruit dat de stream eerder is dan het aparte kanaal op de televisie?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die stickers heb ik ooit ergens gekregen.
Inderdaad een Cambridge Soundworks-set.
Ik heb de FPS1500.
[ link | afbeelding ]
Ja maar op de vorige pagina staan foto's van het display en die wou jij ook zienquote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Ja" of "Nee" zijn minder aanslagen.
Kan daar in ieder geval geen twijfel meer over bestaanquote:
Nee, ik kijk namelijk via het TV-kanaal (en posten duurt natuurlijk even).quote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat de stream eerder is dan het aparte kanaal op de televisie?
Ahah okayquote:Op woensdag 19 december 2007 12:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar op de vorige pagina staan foto's van het display en die wou jij ook zien
Maar ik moet dus naar Shanghai, ga over 2 uurtjes weg naar Schiphol
Starbucks![]()
![]()
tja, er moet toch iemand modden daarquote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hogeschool Zeeland.
Een rubbereend is in het glazen huis!
Maar, op het moment dat ik jouw cap zie, zie ik op tv hetzelfdequote:Op woensdag 19 december 2007 12:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ik kijk namelijk via het TV-kanaal (en posten duurt natuurlijk even).
Maar via een TV-kaart is het makkelijk om screenshots van een TV-zender te maken.
Mooi werk manquote:Op woensdag 19 december 2007 12:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar op de vorige pagina staan foto's van het display en die wou jij ook zien
Hetzelfde beeld is in 3 minuten tijd meerdere keren te zien geweest.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar, op het moment dat ik jouw cap zie, zie ik op tv hetzelfde. Da's toch wel raar?
Ik dacht al even dat ik gek werdquote:Op woensdag 19 december 2007 12:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hetzelfde beeld is in 3 minuten tijd meerdere keren te zien geweest.
Ik zit ook op Hanze.. Ook dat ICT gebouw. Maar helaas komt niet iedereen uit Groningenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hanze Hogeschool? daar kun je toch wel streams checken? althans dat kon volgens mij in
het ICT gebouw wel.
Kaiser Chiefs - I Predict a riot![]()
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Hogeschool Zeeland.
Een rubbereend is in het glazen huis!
quote:
quote:
Duidelijk mensen!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan daar in ieder geval geen twijfel meer over bestaan.
Die woorden spoken vaak door mijn hoofd als Fok! weer traag is en dat is vrijwel std. de eerste 15? minuten van het uur. Dus om 13:00 zal het wel weer traag worden... Stomme ad-server.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef Sirolf het volgende:
Die stickers heb ik ooit ergens gekregen.
Design van de sub ziet er wel leuk uit.quote:Inderdaad een Cambridge Soundworks-set.
Ik heb de FPS1500.
Ze weten niet wat ze missenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:42 schreef Hartox het volgende:
Ik zit ook op Hanze.. Ook dat ICT gebouw. Maar helaas komt niet iedereen uit Groningen
13.00 al.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ze missen![]()
Straks om 14:00 is het Veenstra Veenstra time.
Best leuk gevondenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef Sirolf het volgende:
Dat shirt van Veenstra trouwens...
'eau eau Den Haag'
Welke irc kanalen heb je open staan?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:20 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik heb m'n opstelling voor de komende dagen ook al klaar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef Sirolf het volgende:
'eau eau Den Haag'
viel mij ook net opquote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef Sirolf het volgende:
'eau eau Den Haag'
Onder in beeld stond net 13.00 uur?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zijn shifts van 4 uur en Rob is om 10 uur begonnen. 14 uur dus.
Duh!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Welke irc kanalen heb je open staan?
Ook #seriousrequest @ irc.lichtsnel.nl ?
Ben benieuwd wat voor shirts hij nog meer bij zich heeftquote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef Sirolf het volgende:
'eau eau Den Haag'
Kom je zondag ook?quote:
Het is ook gewoon 13.00, Rob zegt het net nog.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onder in beeld stond net 13.00 uur?
Zou op zich ook wel een stunt zijn, om 4 uur lang de camera op de gang van het Huis te gaan richten...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:53 schreef purplerose het volgende:
wel leuk om Stenders te zien swingen
hoe vindt die het eigenlijk om on camera te zijn
Maffe planning dan...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is ook gewoon 13.00, Rob zegt het net nog.
Uhuhquote:
Okay dan!quote:
Ja, je kent hem nogquote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef purplerose het volgende:
Heee Impry! Je hebt nog steeds die ava van die wildlife cam
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:09 schreef Marc63 het volgende:
Lol... ik zie ze zwaaien op de webcam en ik vraag me af waar ze naar zwaaien... zie je op de achtergrond weer dat pakje en die pepernoot
Jaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, je kent hem nog![]()
Hij is wel redelijk herkenbaar volgens mij, dus heb hem maar gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |