+1 voorspelbaarquote:Op woensdag 19 december 2007 12:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Samenvatting gesprek met broekie: KOUD!!1one
Ik heb em nog niet langs horen komen. En zo'n anthem moet groeien, dus daar heeft Valerie nog geen kans voor gehad.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu op mijn werk zonder 3FM
Begrijp ik het trouwens goed dat die goedkope cover van Ronson en Winehouse toch het SR-anthem gaat worden?
Wat een gebrek aan creativiteit
Ik heb vanmorgen Gerard horen zeggen dat ie iedereen opriep om die plaat aan te vragen, dus da's wel een veeg teken.... maar ik hoop dat het publiek wat originelers verzintquote:Op woensdag 19 december 2007 12:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet langs horen komen. En zo'n anthem moet groeien, dus daar heeft Valerie nog geen kans voor gehad.
" I love snelheid " ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:20 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik heb m'n opstelling voor de komende dagen ook al klaar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Baby One More Time voor 15 euro.
Ging jij niet naar Cleveland of Shanghai vandaag?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Den Haag is veel beter dan Utrecht
Ik werk in Utrecht en woon met een reden in Den Haag
Maar de HZ heeft toch ook televisies zatquote:Op woensdag 19 december 2007 12:30 schreef Piles het volgende:
Jammer dat de HZ streams blokkeert, kan ik nog niet kijken
Hopen dat de batterij van mn telefoon het een middagje volhoudt
Zie vorige paginaquote:Op woensdag 19 december 2007 12:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ging jij niet naar Cleveland of Shanghai vandaag?
Ik vind dat ze het wel op de beamer mogen laten zienquote:Op woensdag 19 december 2007 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar de HZ heeft toch ook televisies zat.
Shanghaiquote:Op woensdag 19 december 2007 12:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ging jij niet naar Cleveland of Shanghai vandaag?
Hanze Hogeschool? daar kun je toch wel streams checken? althans dat kon volgens mij inquote:Op woensdag 19 december 2007 12:30 schreef Piles het volgende:
Jammer dat de HZ streams blokkeert, kan ik nog niet kijken
Hopen dat de batterij van mn telefoon het een middagje volhoudt
Die stickers heb ik ooit ergens gekregen.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
" I love snelheid " ?
btw; Cambridge/Creative speakerset? Herkenbare satellietboxen en uiteraard het geluidsniveau regel gevalletje. Qua design een stuk mooier dan die van de FPS1000. Toevallig ook "last" van satellietsignalen die worden opgepikt door de subwoofer? Bekend probleem van de FPS1000... Kon iedere avond luisteren naar radio Duitsland en/of radio Moskou.
Koefnoen mensen
BRitney
Hogeschool Zeelandquote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hanze Hogeschool? daar kun je toch wel streams checken? althans dat kon volgens mij in het ICT gebouw wel.
Hogeschool Zeelandquote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hanze Hogeschool? daar kun je toch wel streams checken? althans dat kon volgens mij in het ICT gebouw wel.
Niet op de themakanalen.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef LudoSanders het volgende:
Pff ieder half uur het nieuws..
Hogeschool Zeeland vermoed ikquote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hanze Hogeschool? daar kun je toch wel streams checken? althans dat kon volgens mij in
het ICT gebouw wel.
Kaiser Chiefs - I Predict a riot![]()
Begrijp ik hieruit dat de stream eerder is dan het aparte kanaal op de televisie?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die stickers heb ik ooit ergens gekregen.
Inderdaad een Cambridge Soundworks-set.
Ik heb de FPS1500.
[ link | afbeelding ]
Ja maar op de vorige pagina staan foto's van het display en die wou jij ook zienquote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Ja" of "Nee" zijn minder aanslagen.
Kan daar in ieder geval geen twijfel meer over bestaanquote:
Nee, ik kijk namelijk via het TV-kanaal (en posten duurt natuurlijk even).quote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat de stream eerder is dan het aparte kanaal op de televisie?
Ahah okayquote:Op woensdag 19 december 2007 12:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar op de vorige pagina staan foto's van het display en die wou jij ook zien
Maar ik moet dus naar Shanghai, ga over 2 uurtjes weg naar Schiphol
Starbucks![]()
![]()
tja, er moet toch iemand modden daarquote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hogeschool Zeeland.
Een rubbereend is in het glazen huis!
Maar, op het moment dat ik jouw cap zie, zie ik op tv hetzelfdequote:Op woensdag 19 december 2007 12:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ik kijk namelijk via het TV-kanaal (en posten duurt natuurlijk even).
Maar via een TV-kaart is het makkelijk om screenshots van een TV-zender te maken.
Mooi werk manquote:Op woensdag 19 december 2007 12:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar op de vorige pagina staan foto's van het display en die wou jij ook zien
Hetzelfde beeld is in 3 minuten tijd meerdere keren te zien geweest.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar, op het moment dat ik jouw cap zie, zie ik op tv hetzelfde. Da's toch wel raar?
Ik dacht al even dat ik gek werdquote:Op woensdag 19 december 2007 12:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hetzelfde beeld is in 3 minuten tijd meerdere keren te zien geweest.
Ik zit ook op Hanze.. Ook dat ICT gebouw. Maar helaas komt niet iedereen uit Groningenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hanze Hogeschool? daar kun je toch wel streams checken? althans dat kon volgens mij in
het ICT gebouw wel.
Kaiser Chiefs - I Predict a riot![]()
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Hogeschool Zeeland.
Een rubbereend is in het glazen huis!
quote:
quote:
Duidelijk mensen!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan daar in ieder geval geen twijfel meer over bestaan.
Die woorden spoken vaak door mijn hoofd als Fok! weer traag is en dat is vrijwel std. de eerste 15? minuten van het uur. Dus om 13:00 zal het wel weer traag worden... Stomme ad-server.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef Sirolf het volgende:
Die stickers heb ik ooit ergens gekregen.
Design van de sub ziet er wel leuk uit.quote:Inderdaad een Cambridge Soundworks-set.
Ik heb de FPS1500.
Ze weten niet wat ze missenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:42 schreef Hartox het volgende:
Ik zit ook op Hanze.. Ook dat ICT gebouw. Maar helaas komt niet iedereen uit Groningen
13.00 al.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ze missen![]()
Straks om 14:00 is het Veenstra Veenstra time.
Best leuk gevondenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef Sirolf het volgende:
Dat shirt van Veenstra trouwens...
'eau eau Den Haag'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |