tsjah das kutquote:Op woensdag 19 december 2007 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, cos! Je request! Geniet ervan jongen!
Het is ook veel zachter nu...quote:
Waarom? Wat moeten ze voor geluid laten horen dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef Sirolf het volgende:
Op zich opvallend dat de radioreclame dit jaar (nog) niet gefilterd wordt op TV.
Meestal bij radioreclame gingen ze toch die promofilmpjes draaien toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Wat moeten ze voor geluid laten horen dan?
De afgelopen jaren lieten ze steeds een dance-achtig wachtmuziekje horen op de TV.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, er komt zo wel weer nieuws.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef Sirolf het volgende:
Op zich opvallend dat de radioreclame dit jaar (nog) niet gefilterd wordt op TV.
Muziek? Volgens mij doen ze een poging nu.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hier ook lekker meekijken op Casema Etalagekanaal.
Gaan er nok FOK!'ers in het weekend naar Den Haag? Wil wel even wat van de sfeer opsnuiven, maar dit jaar helaas niet naast de deur.
Zondag, samen met PurpleRose, als alles goed is.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hier ook lekker meekijken op Casema Etalagekanaal.
Gaan er nok FOK!'ers in het weekend naar Den Haag? Wil wel even wat van de sfeer opsnuiven, maar dit jaar helaas niet naast de deur.
Ik ook zoals het er nu naar uitzietquote:
Dat ziet er best ingewikkeld uit...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemiddag!
Ik vertrek over 3 uurtjes naar Shanghai, ben zondagavond terug
Veel plezier met de serious request! Ik ga maandag verder genieten
Hier nog even wat foto's van het display waar ik 2 daagjes aan heb zitten solderenVoor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemiddag!
Hier nog even wat foto's van het display waar ik 2 daagjes aan heb zitten solderenVoor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeiemiddag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeiemiddag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet manquote:Op woensdag 19 december 2007 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemiddag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ontken allesquote:Op woensdag 19 december 2007 12:07 schreef borisz het volgende:
lol AZ ik wist niet dat je die heb aangevraagd, goede keuze
Ik heb Liquido met Narcotic aangevraagdquote:Op woensdag 19 december 2007 12:05 schreef Impry het volgende:
Hierbij even een lijstje met Requests zodat we elkaar er op kunnen attenderen als die van iemand gedraaid wordt? (voor het geval je het even gemist hebt) Dus gewoon elke keer aanvullen als je iets gerequest hebt, graag op alfabetische volgorde
Requests van users, geef een gil als hij gedraaid wordt!
Amy Winehouse - Valerie - - - linebear
Bløf - Hier (Pinkpop Live versie) - - - TJDoornbos
Blur - Tender - - - Cee
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days - - - Againzender
K3 - Onbekend - - - CarOnline
Kinderen voor Kinderen - Morgen is voor ons een droom - - - Impry
man, ik kan zo een complete dag vullen met muziek die ik goed vind, en daar past Motorcycle emptiness ook inquote:Op woensdag 19 december 2007 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik had van jou wel Motorcycle Emptiness verwacht AZ.
Doe ik ook nogquote:Op woensdag 19 december 2007 12:14 schreef Impry het volgende:
Nog andere users die een plaatje hebben aangevraagd?
Wonderfull days dus nog niet officieel aangevraagd? (dan moet hij uit het lijstjequote:Op woensdag 19 december 2007 12:14 schreef Againzender het volgende:
ik heb daarom ook nog niets aangevraagd, kan niet kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |