quote:
kanaal 11 dusquote:Op woensdag 19 december 2007 11:40 schreef Ambrosius het volgende:
Gelukkig heeft TV Home 'm 24/7 @ Preview TV, zoals vorige jaren ook.
Hmja...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
het intro was in ieder geval alweeer volgeluld.
Zappen is zooo lastig hequote:Op woensdag 19 december 2007 11:48 schreef Marc63 het volgende:
Crap... net met het zoeken naar het etalagekanaal de complete zendervolgorde verkloot. Gelukkig staan Ned1-3 nog op 1 tot 3.
En nu ga je Michiel pesten door met een sandwhich bij de brievenbus te staan?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:47 schreef Broekie het volgende:
Even een korte update vanuit de SubWay aan het Plein in Den Haag: 't is hier uitgestorven rustig!
Sta ik daar gewoon zowel vooraan zonder vlaggetje als meteen ook achteraan omdat er gewoon verder NIEMAND is.
Overigens, 'k zit nu in de SubWay vooral omdat ik naar het toilet moest, want dat onbreekt er wel op het Plein, een publiek toilet...
is de stad van het Rode Kruis, en die zijn jarig dit jaar.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een ander vraagje. Waarom is er gekozen voor Den Haag en niet vastgehouden aan Neude?
Heb je knap verkloot danquote:Op woensdag 19 december 2007 11:48 schreef Marc63 het volgende:
Crap... net met het zoeken naar het etalagekanaal de complete zendervolgorde verkloot. Gelukkig staan Ned1-3 nog op 1 tot 3.
Wel op een crappy oude tv zonder merk waarbij de helft van de zenders niet ingesteld is. Vanavond kan ik weer naar mn eigen tv kijken. Daarvan weet ik tenminste dat ie goed werkt en hoe die werkt.quote:
Ah, vandaarquote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
is de stad van het Rode Kruis, en die zijn jarig dit jaar.
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel op een crappy oude tv zonder merk waarbij de helft van de zenders niet ingesteld is. Vanavond kan ik weer naar mn eigen tv kijken. Daarvan weet ik tenminste dat ie goed werkt en hoe die werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |