Vind de Mega Top 50 nog wel grappig om te luisteren en uiteraard de show van Diergaarde. En niet te vergeten Weekend DNAquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:33 schreef Broekie het volgende:
Kortom, morgen maar even helemaal geen 3FM luisteren?
[3FM #477] We knipogen het topic vol met ons linker oog
lolquote:
Dat is wel balenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
Ben ik een keer ziek en dus vrij op zaterdag, krijgen we zoiets
Oeps!quote:
Dan maar net als de rest van de week op de bank hangen en voorbij Tel Sell zappenquote:
In de Spits! van vandaag stond van vannacht.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef Timo20 het volgende:
@ Chatgirl: ik dacht dat die Sopranos marathon pas morgen nacht was?
Allebei volgens tvgids.nlquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef Timo20 het volgende:
Ook!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef Timo20 het volgende:
tvgidsquote:Trouwe fans van The Sopranos staat dus twee lange nachten te wachten, met vrijdagnacht de eerste vijf afleveringen en zaterdagnacht de resterende acht.
Okay danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef Broekie het volgende:
Oeps!
Tuurlijk, morgenavond luister ik naar 3FM
Ja, die zijn wel meesterlijk!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:40 schreef Piles het volgende:
Dan maar net als de rest van de week op de bank hangen en voorbij Tel Sell zappen
Ik wil de oude Tel Sell terug, die was nog goed. Met de George Foreman-grill, en Quick'nBright![]()
En vergeet Mike niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |