Ik gooide em dichtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:04 schreef borisz het volgende:
andere al weer dicht vol ?
quote:
Ach, Domien is gewoon wat zenuwachtig. Morgen begint hij zijn tocht naar de 30quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:03 schreef Piles het volgende:
Fok!ken en radio maken gaan blijkbaar niet samen
Gaat snel jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:04 schreef borisz het volgende:
andere al weer vol ?
Het grote aftakelen gaat dan beginnenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ach, Domien is gewoon wat zenuwachtig. Morgen begint hij zijn tocht naar de 30
Nou, die heb ik gevonden en geloof me, je kan je de reis besparenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ach, Domien is gewoon wat zenuwachtig. Morgen begint hij zijn tocht naar de 30
Hoe zeg je dat ook alweer? De reis is belangrijker dan het doel of zoiets?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, die heb ik gevonden en geloof me, je kan je de reis besparen
Correct. De reis duurt echter te kort... GVD, ik word oud...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe zeg je dat ook alweer? De reis is belangrijker dan het doel of zoiets?
*gluurt in profiel*quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct. De reis duurt echter te kort... GVD, ik word oud...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
*gluurt in profiel*
Ja, je hebt gelijk
*rent weg
Gewoon gaan genieten van je reis naar de 40quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct. De reis duurt echter te kort... GVD, ik word oud...
Voor mij gaat het een dvdtje wordenquote:
quote:
Ik ga een kansloze avond tegemoet om donderdag niet kansloos te zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
En ik maar denken dat ik een kansloze zaterdagavond had
Hij staat al wel op m'n schijf, maar nog niet gekeken... Ga zo Erin Brockovic kijken... Die ligt hier namelijk op dvd bij m'n ouders, en het is al ontzettend lang geleden dat ik hem gezien heb...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, kan ook nog
Heb jij Once al gezien (zo heette die film toch)? Was het wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |