Ik gooide em dichtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:04 schreef borisz het volgende:
andere al weer dicht vol ?
quote:
Ach, Domien is gewoon wat zenuwachtig. Morgen begint hij zijn tocht naar de 30quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:03 schreef Piles het volgende:
Fok!ken en radio maken gaan blijkbaar niet samen
Gaat snel jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:04 schreef borisz het volgende:
andere al weer vol ?
Het grote aftakelen gaat dan beginnenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ach, Domien is gewoon wat zenuwachtig. Morgen begint hij zijn tocht naar de 30
Nou, die heb ik gevonden en geloof me, je kan je de reis besparenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ach, Domien is gewoon wat zenuwachtig. Morgen begint hij zijn tocht naar de 30
Hoe zeg je dat ook alweer? De reis is belangrijker dan het doel of zoiets?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, die heb ik gevonden en geloof me, je kan je de reis besparen
Correct. De reis duurt echter te kort... GVD, ik word oud...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe zeg je dat ook alweer? De reis is belangrijker dan het doel of zoiets?
*gluurt in profiel*quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct. De reis duurt echter te kort... GVD, ik word oud...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
*gluurt in profiel*
Ja, je hebt gelijk
*rent weg
Gewoon gaan genieten van je reis naar de 40quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct. De reis duurt echter te kort... GVD, ik word oud...
Voor mij gaat het een dvdtje wordenquote:
quote:
Ik ga een kansloze avond tegemoet om donderdag niet kansloos te zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
En ik maar denken dat ik een kansloze zaterdagavond had
Hij staat al wel op m'n schijf, maar nog niet gekeken... Ga zo Erin Brockovic kijken... Die ligt hier namelijk op dvd bij m'n ouders, en het is al ontzettend lang geleden dat ik hem gezien heb...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, kan ook nog
Heb jij Once al gezien (zo heette die film toch)? Was het wat?
* Sirolf richt alvast een wachtrij in, mét attractiepark-like bordjes "Wachttijd vanaf dit punt is ca. 1 uur"quote:
De meest gebruikte omschrijving die ik heb gehoord, is dat deze plaat begint waar de vorige ophield.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:25 schreef borisz het volgende:
Bodyrocks is ook drie keer het zelfde met hun vorige single
wel een leuke plaat![]()
Och, het valt nu nog mee. Vannacht gooide Giel weer eens cola over het mengpaneel, waarna er 2 schuiven uit werden gehaald. Zaten Giel en Gerard opeens te kijken naar een groot gat middenin het mengpaneel...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Goedenavond Domien, Annemieke en Fok!kers![]()
uuhhm, technisch gezien gaat er vanavond het e.e.a. niet helemaal lekker.
dat klopt welquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De meest gebruikte omschrijving die ik heb gehoord, is dat deze plaat begint waar de vorige ophield.
Het zal Giel ook een keer niet zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Och, het valt nu nog mee. Vannacht gooide Giel weer eens cola over het mengpaneel, waarna er 2 schuiven uit werden gehaald. Zaten Giel en Gerard opeens te kijken naar een groot gat middenin het mengpaneel...
Ik zou hem op z'n salaris korten als je zo met bedrijfsspullen omgaatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het zal Giel ook een keer niet zijn![]()
![]()
Axel slaaptquote:
zag het topic niet via de index, alleen bij de nieuwe topics, vandaarquote:
was ook een grapjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel slaapt![]()
ik doe de keuken even ondertussen.
Je moet ook niet op de index kijken voor een nieuw topic (is bekende bug)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
zag het topic niet via de index, alleen bij de nieuwe topics, vandaar
Hebben ze al eens gedaan. Als ik het mij goed herinner hadden ze in de laatste vrijdagnacht voor SR06 of de eerste na SR06 gepland om met de drie Glazen Huis dj's de Freaknacht te doen. Omdat Giel toen ook al cola over het mengpaneel gooide, werd de uitzending nogal een ramp.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zou hem op z'n salaris korten als je zo met bedrijfsspullen omgaat
Ik ben vooral benieuwd naar de zangkwaliteiten van Domienquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
Domien moet in een bibliotheek in een stiltezaal met megafoon Konijntje zingen...
op zich niet vreemd. Als medewerkers bij ons hun laptop slopen kost ze dat ook geld.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik wat uitzendingen door elkaar haal, maar het komt erop neer dat Giel al eerder een mengpaneel gemold heeft een daarvoor moest betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |