maximaal 1x dezelfde plaat in 12 uur ofzo moeten ze invoeren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:10 schreef Marc63 het volgende:
Dat de beste platen niet zo heel vaak langs komen, vind ik eigenlijk ook wel prettig. Zo worden ze tenminste niet 24 uur per dag kapot gedraaid.
Ik ben bang dat ze dan alleen maar voor meer top40 gaan kiezen dan alternatief.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
maximaal 1x dezelfde plaat in 12 uur ofzo moeten ze invoeren.
hahaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
Iedereen stopt plotseling met posten als er een nieuwe geopend moet worden
I agreed with thatquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eens!
Vanavond worden we ook weer verwent met de muziek!
Plankenkoorts, heb er altijd last van.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
Inderdaad. Dat ze verzoekjes compleet negeren in de Freaknacht is natuurlijk super, maar dan moeten ze ook wel wat meer van de 11 draaien. Nu draait het meer om stapverhalen, Ancilla, mothertruckers en de ranzige dichter. Kan ook natuurlijk, maar 't is wel jammer.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:17 schreef Marc63 het volgende:
Het Freak11-gehalte van 3FM mag wat mij betreft ook wel wat hoger. Gerard en Giel kiezen heel vaak leuke platen uit (niet allemaal, ik vind de huidige Freakandel Speciaal niets aan), waar je buiten de Freaknacht vrij weinig van hoort. Volgens mij hebben alleen Arbeidsvitaminen en Ekstra Weekend buiten de Freaknacht nog wel enigszins een Freak11-gehalte.
Ik heb een topic-open-fobiequote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
In de request uurtjes komen vaak honderden verzoekjes binnen. En toch hoor je steeds dezelfde voorbij komenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:23 schreef Horloge het volgende:
[..]
Plankenkoorts, heb er altijd last van.![]()
[..]
Inderdaad. Dat ze verzoekjes compleet negeren in de Freaknacht is natuurlijk super, maar dan moeten ze ook wel wat meer van de 11 draaien. Nu draait het meer om stapverhalen, Ancilla, mothertruckers en de ranzige dichter. Kan ook natuurlijk, maar 't is wel jammer.
Toppunt van ironie inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:25 schreef Marc63 het volgende:
Zitten we net te zeggen dat we minder Rihanna en meer 3v12-platen op 3FM willen horen...
Jep...alleen Eric kiest bij request-mogelijkheden altijd meestal wel een bijzondere plaat uit heb ik het idee.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In de request uurtjes komen vaak honderden verzoekjes binnen. En toch hoor je steeds dezelfde voorbij komen
hij leest mee....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:25 schreef Marc63 het volgende:
Zitten we net te zeggen dat we minder Rihanna en meer 3v12-platen op 3FM willen horen...
Bij Michiel hoorde we weer Starlight...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:26 schreef Horloge het volgende:
[..]
Toppunt van ironie inderdaad.
[..]
Jep...alleen Eric kiest bij request-mogelijkheden altijd meestal wel een bijzondere plaat uit heb ik het idee.
Hij is ook gewoon mooi hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:42 schreef broer het volgende:
Overigens schaam ik mij diep dat ik deze van Snow Patrol best mooi vind.
Ik vind deze ook best mooi hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:42 schreef broer het volgende:
Overigens schaam ik mij diep dat ik deze van Snow Patrol best mooi vind.
Klopt, je kunt als je dat wil ook de hele dag 3voor12 tv/radio aanzetten. Maar ik persoonlijk vind de DJ's te leuk om niet te luisteren. En daarnaast word je op 3FM ook nog op de hoogte gehouden van het (Nederlandse) nieuws, wat je bij veel internetstations niet hebt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:42 schreef broer het volgende:
Ik ben het eens met de meeste kritiek op de muziekkeuze die er in dit topic langskomt, hoor. Maar waarom zoeken jullie eigenlijk geen andere zender op? Er zijn zóveel internetstations - daar moet er toch wel eentje tussen zitten die je aanspreekt?
(Niet bedoeld als troll, of zo, maar gewoon interesse.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |