Neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
TVP
Fijn nummer van Nickelback dit
Weet jij hoe jij topics moet openen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Rockstar
Weet iemand trouwens of Sander Guis nog op 3FM te horen is:?
Verschrikkelijk ruknummerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
TVP
Fijn nummer van Nickelback dit
Sorry ik moest de tent hier verbouwen voor mijn feestje vanavondquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weet jij hoe jij topics moet openen?.
Jij hebt vannacht vast geslapen (wat ook best logisch isquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Rockstar
Weet iemand trouwens of Sander Guis nog op 3FM te horen is:?
Van die Benny Hill-muziekquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tot die tijd een..... lullig muziekje.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij hebt vannacht vast geslapen (wat ook best logisch is). Toen was 'ie namelijk weer te horen zoals gewoonlijk.
Daar heeft het wel wat van weg jaquote:
is Rudy er wel vanavond?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat ik vanavond SuperFriday moet missen, doen jullie Rudy de groeten van me
Oh nee zal wel Noorderslag zijn natuurlijkquote:
dat misschien ook, maar hij had een week rust genomen vanwege die hartritme stoornissen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh nee zal wel Noorderslag zijn natuurlijk
Het heeft eerder een andere reden. Zie z'n weblog, hij ligt ietwat in de lappenmand.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh nee zal wel Noorderslag zijn natuurlijk
Ik lees het net op zijn weblog ja... wat scaryquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het heeft eerder een andere reden. Zie z'n weblog, hij ligt ietwat in de lappenmand.
Maar vorige week zei 'ie idd al dat 'ie er deze week niet zou zijn, vanwege Noorderslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |