300?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:14 schreef Sirolf het volgende:
Mobiele TVP.
Volgende halte: Hoofddorp station.
Driedubbele JAK!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
De TT geldt dus niet voor DIT nummer![]()
![]()
.
met Use your Illusion ging het helaas al bergafwaarts met de band....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
GnR is een supergoede band hoor Cos
Da's jouw mening. Editors daarentegenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
Die zijn ook tofquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:44 schreef cosmick het volgende:
Da's jouw mening. Editors daarentegen.
November Rain vind ik iig het vreselijkste kitch-nummer alle tijden. Een pure marteling van bijna 10 minuten!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
Qua diversiteit wint GnR het binnen hun genre toch wel van Editors
Qua hoe nummers muzikaal in elkaar zitten en de muzikaliteit van de band denk ik ook wel
Je hebt een aparte smaak. Of eigenlijk nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Muzikaal hoogstandje is't hoor Cos
Net zoals Estranged!
Maar wat de fuck is dit voor paupermuziek
Gelukkig gaat die wel ontzettend vaakquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep.
Da's ook de enige bus die stopt waar ik woon, dus ik heb weinig keus.
Oja, eens! En vooral die nepscratches (wat er gewoon heel naar voorgeplakt is).quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had't over Janet Jackson
Kutnummer is dat zeg
Volgens mij vakerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, nou die hebben ze toch al 4578234657823648526784238942747 keer gedraaid in 2007.
Alleen NOOIT op tijd...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gelukkig gaat die wel ontzettend vaak
9.59 uur? Geen bus...quote:
Dat "why don't you get a job" is toch die verschrikkele Beatles-rip off? Jammer dat ze die gemaakt hebben.. sindsdien heb ik weinig respect meer voor dat groepje gehadquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had gister weer eens een CD-tje van The Offspring eringegooid...Dat blijft toch leuk, nummers als Dirty Magic, Vultures, Denial Revisited...erg lekker
Maar hier draaien ze alleen Why Don't you get a job (ook geen verkeerd nummer hoor) en Pretty Fly (for a white guy)...
Wat mij betreft nog 76598603498237693 keer te weinigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:58 schreef cosmick het volgende:
O, nou die hebben ze toch al 4578234657823648526784238942747 keer gedraaid in 2007.
Ik heb werkelijk geen idee wat de tijdstippen zijn dat ze rijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
9.59 uur? Geen bus...
10.05 uur? Geen bus...
10.06 uur... Hé, daar komt een bus aan!
Dus da's best irritant.
iddquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:17 schreef Againzender het volgende:
Zit de gast Veenstra te interviewen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met het spleetje tussen de tanden
Heb Diana Krall ook reeds aangeschaftquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Franse fluisterpop.
Carla Bruni - Fluisterpop en poëzie
Goede keuzequote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb Diana Krall ook reeds aangeschaft. Ben benieuwd.
Ik vind't ondanks dat toch een erg goed nummerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat "why don't you get a job" is toch die verschrikkele Beatles-rip off? Jammer dat ze die gemaakt hebben.. sindsdien heb ik weinig respect meer voor dat groepje gehad.
Ik ken alleen de hitjes. Ik vind het een beetje te simpel allemaal eigenlijk. In dat genre vond ik Presidents of The USA veeeeeeeeeeeel leuker. Of nu Living End, Volbeat en LostProphetsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarentegen heeft Offspring toch wel erg goede platen gemaakt hoor, die je wel serieus moet nemen
Door Lennon wel ja. Niet door die copy/paste-kneuzen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
Simpelheid hoeft niet perse slecht te zijn he
Working Class Hero is het simpelste nummer ooit zowat...Toch is't een puur meestwerk van Lennon!
Die jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
Je bedoelt Greenday met hun versie?
Ik vind Greenday een goeie band, maar dat nummer hadden ze beter niet kunnen coveren
Ben ik niet met je eens, hoewel ik de versie van Racoon leuker vindquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
Je bedoelt Greenday met hun versie?
Ik vind Greenday een goeie band, maar dat nummer hadden ze beter niet kunnen coveren
Over covers gesproken. Origineel is net even ietsje andersquote:
Oe, maar dit is ook gaaf!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:35 schreef Againzender het volgende:
Propaganda
Jammer dat hij geen P Machinery wil horen, maar dit is ook leuk, terug naar de lagere school
Inderdaad. Vreselijk nare bandquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Door Lennon wel ja. Niet door die copy/paste-kneuzen.
Het was vooral kortquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:32 schreef Horloge het volgende:
Was het gesprek met Peter R. echt zo erg gister?
Ik werd er erg onrustig van idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dit nou weer voor bagger?
Een of andere pianoriedel met een blaatneger er doorheen?
Had je hem nog gezien met oud&nieuw bij Jools Holland?quote:
Nee, helemaal geen tv gekeken eigenlijk toen. Was goed zeker?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Had je hem nog gezien met oud&nieuw bij Jools Holland?
ja, erg goed! Maar ik zag dat het geheel een paar dagen geleden herhaald werd. Alleen zag ik dat dus pas vanmorgenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen tv gekeken eigenlijk toen. Was goed zeker?
Ik hoor dit voor de eerste keer, maar ik vond het best om aan te horen...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:45 schreef cosmick het volgende:
Nou, Duffy trekt de scheur ook een best eind open.
Jawel, prettig Motown-sound. Alleen schreeuwde ze nogal op gegeven moment. Vind ik altijd wat minder.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik hoor dit voor de eerste keer, maar ik vond het best om aan te horen...
http://www.youtube.com/watch?v=rW5fKdUbmlMquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, erg goed! Maar ik zag dat het geheel een paar dagen geleden herhaald werd. Alleen zag ik dat dus pas vanmorgen
ja, er staat een hoop op youtube van die uitzending (waarschijnlijk allesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=rW5fKdUbmlM. Ik ga ff kijken vanavond.
Mooooi spul!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos, ik zit nu toch stiekem op de Apple-site rond te snuffelen.
Nummer is al wel maaaanden oud maar komt nu dan toch eindelijk uit. Leuk sympathiek bandje! Vaak live gezien. Volgende maand staan ze ook weer in Zwollequote:
Uhuh.... Zo'n iMacquote:
Oja. Lopen wel aardig op eigenlijk, die prijzen. Voor 1299 een leuk notebookje, maar als je 4 GB RAM wilt en een grotere harde schijf zit je zo op 2500 dollar :/.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uhuh.... Zo'n iMacof die Mac Pro
.
Es ff afwachten wat ome Steve vanavond aankondigt (Apple-event).
Ketjinngggg $$$$$quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja. Lopen wel aardig op eigenlijk, die prijzen. Voor 1299 een leuk notebookje, maar als je 4 GB RAM wilt en een grotere harde schijf zit je zo op 2500 dollar :/.
Geheugen en notebook HD zijn veel goedkoper te krijgen, als je het zelf inbouwt (en dat is een fluitje van een cent).quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja. Lopen wel aardig op eigenlijk, die prijzen. Voor 1299 een leuk notebookje, maar als je 4 GB RAM wilt en een grotere harde schijf zit je zo op 2500 dollar :/.
Oja, dat zal ook zeker welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:32 schreef Horloge het volgende:
[..]
Geheugen en notebook HD zijn veel goedkoper te krijgen, als je het zelf inbouwt (en dat is een fluitje van een cent).
Ja, en dan is de euro ook nog gelijk aan dollarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ken alleen de hitjes. Ik vind het een beetje te simpel allemaal eigenlijk. In dat genre vond ik Presidents of The USA veeeeeeeeeeeel leuker. Of nu Living End, Volbeat en LostProphets.
Overleg nu.
Met mijn pc is niets mis, die kan ik voorlopig nog wel ff gebruiken. Mijn 2,5 jaar oude Toshiba laptop is echter steeds trager aan het worden (hakelende mp3'tjes) dus vandaar de keuze voor een fijn MacBookjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, en dan is de euro ook nog gelijk aan dollar.
Zou toch niet neigen naar een MacBook... zo'n iMac daarentegen. Maarja, je moet wel wat ruimte hebben om je huidige randapparatuur aan te sluiten... en dan heb ik weer twee (interne) harddisks over
. En een 24" monitor
. of die kan ernaast natuurlijk
.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Met mijn pc is niets mis, die kan ik voorlopig nog wel ff gebruiken. Mijn 2,5 jaar oude Toshiba laptop is echter steeds trager aan het worden (hakelende mp3'tjes) dus vandaar de keuze voor een fijn MacBookje. Maar zo'n iMac is ook fijn hoor! (M
![]()
).
Hehehequote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Lekker objectief over die iMac
.
Is het niet gewoon eens tijd voor een reinstall?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:13 schreef cosmick het volgende:
Met mijn pc is niets mis, die kan ik voorlopig nog wel ff gebruiken. Mijn 2,5 jaar oude Toshiba laptop is echter steeds trager aan het worden (hakelende mp3'tjes) dus vandaar de keuze voor een fijn MacBookje. Maar zo'n iMac is ook fijn hoor! (M
![]()
).
quote:Moke: wat een ontzettend goede muziek maken die gasten! Het kwartje voor 'Shorland' was bij mij nog niet zo gevallen, maar sinds zaterdagnacht ben ik om.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:44 schreef Glacier het volgende:
[..]
Is het niet gewoon eens tijd voor een reinstall?
Ziet er ook gelikt uitquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hehehe. Maar serieus, dat Leopard bevalt me wel aardig. Heb het ook bij andere mensen gezien die al lang met Macs werken...
Hoog tijd voor een peer dan!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:35 schreef Sersjee het volgende:
* Sersjee leest iets over appels en vraagt zich af of ie wel goed zit...
Goedenavond
Sorryquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:35 schreef Sersjee het volgende:
* Sersjee leest iets over appels en vraagt zich af of ie wel goed zit...
Goedenavond
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos, ik zit nu toch stiekem op de Apple-site rond te snuffelen.
Eens in de gaten houdenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ziet er ook gelikt uit![]()
.
http://www.macrumorslive.com/ ... live de personferentie van Jobs met hopelijk weer wat leuke productaankondigingen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
* Litton-Lane schreef dit bericht op 1 van de producten van die site....
Een mac bookje. Helaas geen pro. Maar duidelijk tevreden. NU aas ik op de nieuwe airport extreem. Intern een 500 gieg schijfjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Mss ik binnenkort ook. Eerst es ff in verdiepen.... Heb natuurlijk een prima monitor (Dell 2407WFP), de rest zou wel es vervangen kunnen worden... al is zo'n iMac ook
. Wat heb jij?
quote:9:20 am 2 versions: 500 GB version - $299, 1 TB $499
9:19 am Full Airport Extreme base station with "server grade" hard drive internal.
* Litton-Lane terug zwaaitquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:09 schreef MichielV het volgende:
Hallo allen!
Op zich opvallend dat Michiel vandaag niet in enkel een t-shirt in de studio zit, met al die hete hits.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton-Lane terug zwaait
Heb je de kneiters weer klaar staan !
Oja, jij hebt er toch ook onlangs een gekocht? En? Bevalt het?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
* Litton-Lane schreef dit bericht op 1 van de producten van die site....
Verdiep je maar eens goed.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Mss ik binnenkort ook. Eerst es ff in verdiepen.... Heb natuurlijk een prima monitor (Dell 2407WFP), de rest zou wel es vervangen kunnen worden... al is zo'n iMac ook
. Wat heb jij?
Uhuh.. Ik lees meequote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Verdiep je maar eens goed.
De dunste laptop in de wereld: Apple SC # 214 | Live from MacWorld 2008
http://cache.gizmodo.com/assets/macworld08/macworld08360.jpg
Zeer zeer goed.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, jij hebt er toch ook onlangs een gekocht? En? Bevalt het?.
Totaal niet....bij de 2e keer dus ook niet.....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
Heeft er ook maar iemand verstaan wat ze zei?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:19 schreef Glacier het volgende:
* Glacier zwaait naar iedereen in het topic
Al een tolk bij gehaald?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Totaal niet....bij de 2e keer dus ook niet.....
goed idee, ben wel benieuwd...quote:
Leuke vergelijkingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zeer zeer goed.![]()
Paar dingen zijn wennen, maar dat is ook bij een "andere" vriendin![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuke vergelijking. Mijn nieuwe vriendin heeft net een nieuwe Imac gekocht, dus da's dubbel zo leuk
![]()
.
Voorts heb ik de laatste tijd meer vrienden Macs zien kopen... en dat ziet er erg goed uit!
Zegt iets over de rest van het albumquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Deze 'Set the Fire to the third Bar" is me op het album eigenlijk nooit zo opgevallen maar godverdomme wat is het een briljant mooie plaat als ie zo ineens binnenkomt![]()
![]()
![]()
Snow Patrol heeft eigenlijk nog nooit een kutnummer gemaakt nu ik er zo over nadenk....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zegt iets over de rest van het album
Donald de BadDuckquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:16 schreef DaMook het volgende:
DD met een badeend. Zou tof zijn iig
.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:26 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IvNkGm8mxiM
Lijkt me wel cool. Alleen hoe ze deze in het geheim hebben opgenomen....
O jawel hoor, Chasing Cars natuurlijk. 1,5 akkoord en daarop 4 minuten tergend lang door mee zeikenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snow Patrol heeft eigenlijk nog nooit een kutnummer gemaakt nu ik er zo over nadenk....
Michiel's eerste schets voor de DD.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:40 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf wacht op de vragen "wat staat er op het briefje dat aan de muur bij het 3FM-logo hangt?"
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
O jawel hoor, Chasing Cars natuurlijk. 1,5 akkoord en daarop 4 minuten tergend lang door mee zeiken.
Een schets die we van een luisteraar winnen kregenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel's eerste schets voor de DD.
Ik moet lotto-nummers gaan voorspellenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Een schets die we van een luisteraar winnen kregen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:55 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, 3FM ook weer aangezet.
stiekem zeker Barry Paf luisterenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:55 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, 3FM ook weer aangezet.
Dat weet ik zelfs. Bedankt voor het herinneren aan die zwarte periodequote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat Barry Paf nu te horen is?
gewoon de radiosites in de gaten houden. En dan onthoud ik dit soort dingenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat Barry Paf nu te horen is?
Ik was al bang dat je ervaringsdeskundige was. We weten natuurlijk allemaal van je MIDNR uitstapjes...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:02 schreef borisz het volgende:
[..]
gewoon de radiosites in de gaten houden. En dan onthoud ik dit soort dingen
[538]quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je ervaringsdeskundige was. We weten natuurlijk allemaal van je MIDNR uitstapjes...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
Valt me net pas op dat Maricha laarzen aan heeft
* -Hans- gooit even de cam aanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
Gezien!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Sensatie in Martiniplaza! Capitals winnen van Hemofarm Stada uit Servië. Europese top en ook nog eens de nummer 2 uit de poule. Prima opsteker voor het team in een moeilijke periode van veel blessures en andere tegenslagen.![]()
*proost!*
nee hoor, dat is makkelijker met bellen (waarom leg ik dat eigenlijk uit....)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben je nou bewust met je rug naar de webcam gaan zitten?
Ik vind deze versie echt een stuk minder..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Grappige is trouwens dat ze @ 3FM twee verschillende versies van dit nummer draaien, namelijk het origineel (die hoor je nu) en de Seymour Bits Remix.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
nee hoor, dat is makkelijker met bellen (waarom leg ik dat eigenlijk uit....)
Dat effect heb ik somsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:29 schreef Maricha het volgende:
op het computer-tv-programma ' joost' heb je geloof ik ook een Uleb Cup kanaalquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Sensatie in Martiniplaza! Capitals winnen van Hemofarm Stada uit Servië. Europese top en ook nog eens de nummer 2 uit de poule. Prima opsteker voor het team in een moeilijke periode van veel blessures en andere tegenslagen.![]()
*proost!*
'k vind de remix stukken beter in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Grappige is trouwens dat ze @ 3FM twee verschillende versies van dit nummer draaien, namelijk het origineel (die hoor je nu) en de Seymour Bits Remix.
quote:
Staat ie ook: http://3fm.stimpy.nu/quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:02 schreef Sersjee het volgende:
Ekstra Weekend
Da's toch geen samenvatting meer... Zend 'em dan integraal online
Zien die jongeren dat zelf ook?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:24 schreef Horloge het volgende:
Je kunt zeggen dat jongeren al in staat zijn om te sparen en het daarom niet hoeven te leren, maar dat is overduidelijk niet het geval.
Die leningreclames van Dirk Scheringa zijn ook verschrikkelijk misleidend. Die wekken de indruk dat je meer kunt kopen. Maar in werkelijkheid is een breedbeeld-tv kopen van geleend geld door de rente duurder dan een breedbeeld-tv kopen van je eigen geld.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:32 schreef Piles het volgende:
Het zijn idd niet alleen de jongeren die niet (meer) met geld om kunnen gaan. Vroeger (insert koffiebekertje) werd er gespaard voor een nieuwe tv/auto/vakantie, tegenwoordig wordt er voor geleend.
Mja, zal wel met beluisterbaarheid en toegankelijkheid te maken hebben hè?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Waarom kan 3FM niet gewoon de hele dag dit soort bandjes en muziek draaien, dan heb je een trendsettende rol op het gebied van muziek
Zitten er nu echt mensen op Anouk te wachten dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zal wel met beluisterbaarheid en toegankelijkheid te maken hebben hè?
Blijkbaar wel. En Anouk valt nog mee als je ziet wat er allemaal in de Top40 terecht komt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zitten er nu echt mensen op Anouk te wachten dan?
Geloof het of niet, maar ik vrees van wel...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zitten er nu echt mensen op Anouk te wachten dan?
Anouk, Kane e.d. mogen best gedraaid worden, ik heb het meer over die platen zoals van Rhianna enzo die je gewoon lekker aan 538 moet overlatenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik vrees van wel...
Kijk ook eens naar de Top 40 en Mega Top 50.
Valt dat niet in dezelfde categorie (top-40 muziek)?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Anouk, Kane e.d. mogen best gedraaid worden, ik heb het meer over die platen zoals van Rhianna enzo die je gewoon lekker aan 538 moet overlaten
Ik had em al getipt op Sirolf's sitequote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Chris Martin en die rapper weer. Dit zou zomaar Megahit kunnen worden in week 4 !
Okay dan! Voicst zou trouwens ook niet verkeerd zijn. Er wordt de laatste tijd trouwens wel lekker goed gestemd op de raad de Megahit.quote:
Ik zou het fijn vinden als 3FM gewoon helemaal voor de alternatieve/rock-hoek zou kiezen, daar passen Kane en Anouk nog wel in maar een Rhianna, Enrique en dergelijke niet...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:56 schreef Horloge het volgende:
[..]
Valt dat niet in dezelfde categorie (top-40 muziek)?
Nee, die rommel moet maar naar radio 4395830 ofzo. Fantasieloos geneuzelquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als 3FM gewoon helemaal voor de alternatieve/rock-hoek zou kiezen, daar passen Kane en Anouk nog wel in maar een Rhianna, Enrique en dergelijke niet...
Dat dus, 3v12 is echt een verademingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
Volgens mij kan 3fm zich meer onderscheiden door iets anders te draaien dat andere stations doen.
dus wat meer 3v12 platen overdag. EN dan met name in de tijd 1200-1900 bij Ekdom is nog meestal wel gevarieerd. maar ook daar zal wel prettig zijn.
Klopt ja! En er zijn zooooveel leuke Nederlandse bandjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dus, 3v12 is echt een verademing
Ik vind dat Stenders ook regelmatig met nieuwe platen komt die goed passen bij 3FM. Bij Paul krijg ik altijd het idee dat ie misschien beter op zn plaats is bij 538. En wat Coen en Sander betreft... ik denk dat Coen nog wel goed bij 3FM past met zijn muzieksmaak (afgaande op praatje-plaatje) en Sander zou ik permanent naar de tv willen schoppen. Niet dat ik zn programma's goed vind en kijk, maar wat ik van em heb gezien vind ik em daar beter tot zn recht komen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
Volgens mij kan 3fm zich meer onderscheiden door iets anders te draaien dat andere stations doen.
dus wat meer 3v12 platen overdag. EN dan met name in de tijd 1200-1900 bij Ekdom is nog meestal wel gevarieerd. maar ook daar zal wel prettig zijn.
Hij moet eens een nieuwe cd kopen!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef borisz het volgende:
al moeten de morgen 15.30 plaatjes ook blijven
standers ook wel jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind dat Stenders ook regelmatig met nieuwe platen komt die goed passen bij 3FM. Bij Paul krijg ik altijd het idee dat ie misschien beter op zn plaats is bij 538. En wat Coen en Sander betreft... ik denk dat Coen nog wel goed bij 3FM past met zijn muzieksmaak (afgaande op praatje-plaatje) en Sander zou ik permanent naar de tv willen schoppen. Niet dat ik zn programma's goed vind en kijk, maar wat ik van em heb gezien vind ik em daar beter tot zn recht komen.
De opties voor morgenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij moet eens een nieuwe cd kopen!
OMG!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
De opties voor morgen
Woensdag.... HAKKUH! Maar met welke plaat?
Dune - Hand in hand
Mark Oh - Love song
Hakkuhbar - Supergabber
Mark Oh, zonder twijfelquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
De opties voor morgen
Woensdag.... HAKKUH! Maar met welke plaat?
Dune - Hand in hand
Mark Oh - Love song
Hakkuhbar - Supergabber
Coen heeft een zeer goede smaak (zie zijn weblog, die 10 liedjes van het moment oid...). Van Sander weet ik alleen dat hij graag Depeche Mode luistert en Paul naar gabber/foute 90's platen en muziek uit autoreclames.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind dat Stenders ook regelmatig met nieuwe platen komt die goed passen bij 3FM. Bij Paul krijg ik altijd het idee dat ie misschien beter op zn plaats is bij 538. En wat Coen en Sander betreft... ik denk dat Coen nog wel goed bij 3FM past met zijn muzieksmaak (afgaande op praatje-plaatje) en Sander zou ik permanent naar de tv willen schoppen. Niet dat ik zn programma's goed vind en kijk, maar wat ik van em heb gezien vind ik em daar beter tot zn recht komen.
Vind het wel een vrolijk liedje !quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef cosmick het volgende:
[..]! Vind je dat nare piano-rap ding met die huilert van Coldplay nu serieus
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |