quote:
Staat ie ook: http://3fm.stimpy.nu/quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:02 schreef Sersjee het volgende:
Ekstra Weekend
Da's toch geen samenvatting meer... Zend 'em dan integraal online
Zien die jongeren dat zelf ook?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:24 schreef Horloge het volgende:
Je kunt zeggen dat jongeren al in staat zijn om te sparen en het daarom niet hoeven te leren, maar dat is overduidelijk niet het geval.
Die leningreclames van Dirk Scheringa zijn ook verschrikkelijk misleidend. Die wekken de indruk dat je meer kunt kopen. Maar in werkelijkheid is een breedbeeld-tv kopen van geleend geld door de rente duurder dan een breedbeeld-tv kopen van je eigen geld.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:32 schreef Piles het volgende:
Het zijn idd niet alleen de jongeren die niet (meer) met geld om kunnen gaan. Vroeger (insert koffiebekertje) werd er gespaard voor een nieuwe tv/auto/vakantie, tegenwoordig wordt er voor geleend.
Mja, zal wel met beluisterbaarheid en toegankelijkheid te maken hebben hè?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Waarom kan 3FM niet gewoon de hele dag dit soort bandjes en muziek draaien, dan heb je een trendsettende rol op het gebied van muziek
Zitten er nu echt mensen op Anouk te wachten dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zal wel met beluisterbaarheid en toegankelijkheid te maken hebben hè?
Blijkbaar wel. En Anouk valt nog mee als je ziet wat er allemaal in de Top40 terecht komt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zitten er nu echt mensen op Anouk te wachten dan?
Geloof het of niet, maar ik vrees van wel...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zitten er nu echt mensen op Anouk te wachten dan?
Anouk, Kane e.d. mogen best gedraaid worden, ik heb het meer over die platen zoals van Rhianna enzo die je gewoon lekker aan 538 moet overlatenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik vrees van wel...
Kijk ook eens naar de Top 40 en Mega Top 50.
Valt dat niet in dezelfde categorie (top-40 muziek)?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Anouk, Kane e.d. mogen best gedraaid worden, ik heb het meer over die platen zoals van Rhianna enzo die je gewoon lekker aan 538 moet overlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |