Zien die jongeren dat zelf ook?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:24 schreef Horloge het volgende:
Je kunt zeggen dat jongeren al in staat zijn om te sparen en het daarom niet hoeven te leren, maar dat is overduidelijk niet het geval.
Die leningreclames van Dirk Scheringa zijn ook verschrikkelijk misleidend. Die wekken de indruk dat je meer kunt kopen. Maar in werkelijkheid is een breedbeeld-tv kopen van geleend geld door de rente duurder dan een breedbeeld-tv kopen van je eigen geld.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:32 schreef Piles het volgende:
Het zijn idd niet alleen de jongeren die niet (meer) met geld om kunnen gaan. Vroeger (insert koffiebekertje) werd er gespaard voor een nieuwe tv/auto/vakantie, tegenwoordig wordt er voor geleend.
Mja, zal wel met beluisterbaarheid en toegankelijkheid te maken hebben hè?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Waarom kan 3FM niet gewoon de hele dag dit soort bandjes en muziek draaien, dan heb je een trendsettende rol op het gebied van muziek
Zitten er nu echt mensen op Anouk te wachten dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zal wel met beluisterbaarheid en toegankelijkheid te maken hebben hè?
Blijkbaar wel. En Anouk valt nog mee als je ziet wat er allemaal in de Top40 terecht komt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zitten er nu echt mensen op Anouk te wachten dan?
Geloof het of niet, maar ik vrees van wel...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zitten er nu echt mensen op Anouk te wachten dan?
Anouk, Kane e.d. mogen best gedraaid worden, ik heb het meer over die platen zoals van Rhianna enzo die je gewoon lekker aan 538 moet overlatenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik vrees van wel...
Kijk ook eens naar de Top 40 en Mega Top 50.
Valt dat niet in dezelfde categorie (top-40 muziek)?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Anouk, Kane e.d. mogen best gedraaid worden, ik heb het meer over die platen zoals van Rhianna enzo die je gewoon lekker aan 538 moet overlaten
Ik had em al getipt op Sirolf's sitequote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Chris Martin en die rapper weer. Dit zou zomaar Megahit kunnen worden in week 4 !
Okay dan! Voicst zou trouwens ook niet verkeerd zijn. Er wordt de laatste tijd trouwens wel lekker goed gestemd op de raad de Megahit.quote:
Ik zou het fijn vinden als 3FM gewoon helemaal voor de alternatieve/rock-hoek zou kiezen, daar passen Kane en Anouk nog wel in maar een Rhianna, Enrique en dergelijke niet...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:56 schreef Horloge het volgende:
[..]
Valt dat niet in dezelfde categorie (top-40 muziek)?
Nee, die rommel moet maar naar radio 4395830 ofzo. Fantasieloos geneuzelquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als 3FM gewoon helemaal voor de alternatieve/rock-hoek zou kiezen, daar passen Kane en Anouk nog wel in maar een Rhianna, Enrique en dergelijke niet...
Dat dus, 3v12 is echt een verademingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
Volgens mij kan 3fm zich meer onderscheiden door iets anders te draaien dat andere stations doen.
dus wat meer 3v12 platen overdag. EN dan met name in de tijd 1200-1900 bij Ekdom is nog meestal wel gevarieerd. maar ook daar zal wel prettig zijn.
Klopt ja! En er zijn zooooveel leuke Nederlandse bandjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dus, 3v12 is echt een verademing
Ik vind dat Stenders ook regelmatig met nieuwe platen komt die goed passen bij 3FM. Bij Paul krijg ik altijd het idee dat ie misschien beter op zn plaats is bij 538. En wat Coen en Sander betreft... ik denk dat Coen nog wel goed bij 3FM past met zijn muzieksmaak (afgaande op praatje-plaatje) en Sander zou ik permanent naar de tv willen schoppen. Niet dat ik zn programma's goed vind en kijk, maar wat ik van em heb gezien vind ik em daar beter tot zn recht komen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
Volgens mij kan 3fm zich meer onderscheiden door iets anders te draaien dat andere stations doen.
dus wat meer 3v12 platen overdag. EN dan met name in de tijd 1200-1900 bij Ekdom is nog meestal wel gevarieerd. maar ook daar zal wel prettig zijn.
Hij moet eens een nieuwe cd kopen!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef borisz het volgende:
al moeten de morgen 15.30 plaatjes ook blijven
standers ook wel jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind dat Stenders ook regelmatig met nieuwe platen komt die goed passen bij 3FM. Bij Paul krijg ik altijd het idee dat ie misschien beter op zn plaats is bij 538. En wat Coen en Sander betreft... ik denk dat Coen nog wel goed bij 3FM past met zijn muzieksmaak (afgaande op praatje-plaatje) en Sander zou ik permanent naar de tv willen schoppen. Niet dat ik zn programma's goed vind en kijk, maar wat ik van em heb gezien vind ik em daar beter tot zn recht komen.
De opties voor morgenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij moet eens een nieuwe cd kopen!
OMG!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
De opties voor morgen
Woensdag.... HAKKUH! Maar met welke plaat?
Dune - Hand in hand
Mark Oh - Love song
Hakkuhbar - Supergabber
Mark Oh, zonder twijfelquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
De opties voor morgen
Woensdag.... HAKKUH! Maar met welke plaat?
Dune - Hand in hand
Mark Oh - Love song
Hakkuhbar - Supergabber
Coen heeft een zeer goede smaak (zie zijn weblog, die 10 liedjes van het moment oid...). Van Sander weet ik alleen dat hij graag Depeche Mode luistert en Paul naar gabber/foute 90's platen en muziek uit autoreclames.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind dat Stenders ook regelmatig met nieuwe platen komt die goed passen bij 3FM. Bij Paul krijg ik altijd het idee dat ie misschien beter op zn plaats is bij 538. En wat Coen en Sander betreft... ik denk dat Coen nog wel goed bij 3FM past met zijn muzieksmaak (afgaande op praatje-plaatje) en Sander zou ik permanent naar de tv willen schoppen. Niet dat ik zn programma's goed vind en kijk, maar wat ik van em heb gezien vind ik em daar beter tot zn recht komen.
Vind het wel een vrolijk liedje !quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef cosmick het volgende:
[..]! Vind je dat nare piano-rap ding met die huilert van Coldplay nu serieus
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |