Dat weet ik zelfs. Bedankt voor het herinneren aan die zwarte periodequote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat Barry Paf nu te horen is?
gewoon de radiosites in de gaten houden. En dan onthoud ik dit soort dingenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat Barry Paf nu te horen is?
Ik was al bang dat je ervaringsdeskundige was. We weten natuurlijk allemaal van je MIDNR uitstapjes...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:02 schreef borisz het volgende:
[..]
gewoon de radiosites in de gaten houden. En dan onthoud ik dit soort dingen
[538]quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je ervaringsdeskundige was. We weten natuurlijk allemaal van je MIDNR uitstapjes...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
Valt me net pas op dat Maricha laarzen aan heeft
* -Hans- gooit even de cam aanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
Gezien!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Sensatie in Martiniplaza! Capitals winnen van Hemofarm Stada uit Servië. Europese top en ook nog eens de nummer 2 uit de poule. Prima opsteker voor het team in een moeilijke periode van veel blessures en andere tegenslagen.![]()
*proost!*
nee hoor, dat is makkelijker met bellen (waarom leg ik dat eigenlijk uit....)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben je nou bewust met je rug naar de webcam gaan zitten?
Ik vind deze versie echt een stuk minder..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Grappige is trouwens dat ze @ 3FM twee verschillende versies van dit nummer draaien, namelijk het origineel (die hoor je nu) en de Seymour Bits Remix.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
nee hoor, dat is makkelijker met bellen (waarom leg ik dat eigenlijk uit....)
Dat effect heb ik somsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:29 schreef Maricha het volgende:
op het computer-tv-programma ' joost' heb je geloof ik ook een Uleb Cup kanaalquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Sensatie in Martiniplaza! Capitals winnen van Hemofarm Stada uit Servië. Europese top en ook nog eens de nummer 2 uit de poule. Prima opsteker voor het team in een moeilijke periode van veel blessures en andere tegenslagen.![]()
*proost!*
'k vind de remix stukken beter in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Grappige is trouwens dat ze @ 3FM twee verschillende versies van dit nummer draaien, namelijk het origineel (die hoor je nu) en de Seymour Bits Remix.
quote:
Staat ie ook: http://3fm.stimpy.nu/quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:02 schreef Sersjee het volgende:
Ekstra Weekend
Da's toch geen samenvatting meer... Zend 'em dan integraal online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |