* Litton-Lane terug zwaaitquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:09 schreef MichielV het volgende:
Hallo allen!
Op zich opvallend dat Michiel vandaag niet in enkel een t-shirt in de studio zit, met al die hete hits.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton-Lane terug zwaait
Heb je de kneiters weer klaar staan !
Oja, jij hebt er toch ook onlangs een gekocht? En? Bevalt het?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
* Litton-Lane schreef dit bericht op 1 van de producten van die site....
Verdiep je maar eens goed.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Mss ik binnenkort ook. Eerst es ff in verdiepen.... Heb natuurlijk een prima monitor (Dell 2407WFP), de rest zou wel es vervangen kunnen worden... al is zo'n iMac ook
. Wat heb jij?
Uhuh.. Ik lees meequote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Verdiep je maar eens goed.
De dunste laptop in de wereld: Apple SC # 214 | Live from MacWorld 2008
http://cache.gizmodo.com/assets/macworld08/macworld08360.jpg
Zeer zeer goed.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, jij hebt er toch ook onlangs een gekocht? En? Bevalt het?.
Totaal niet....bij de 2e keer dus ook niet.....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
Heeft er ook maar iemand verstaan wat ze zei?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:19 schreef Glacier het volgende:
* Glacier zwaait naar iedereen in het topic
Al een tolk bij gehaald?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Totaal niet....bij de 2e keer dus ook niet.....
goed idee, ben wel benieuwd...quote:
Leuke vergelijkingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zeer zeer goed.![]()
Paar dingen zijn wennen, maar dat is ook bij een "andere" vriendin![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuke vergelijking. Mijn nieuwe vriendin heeft net een nieuwe Imac gekocht, dus da's dubbel zo leuk
![]()
.
Voorts heb ik de laatste tijd meer vrienden Macs zien kopen... en dat ziet er erg goed uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |