quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met het spleetje tussen de tanden
Heb Diana Krall ook reeds aangeschaftquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Franse fluisterpop.
Carla Bruni - Fluisterpop en poëzie
Goede keuzequote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb Diana Krall ook reeds aangeschaft. Ben benieuwd.
Ik vind't ondanks dat toch een erg goed nummerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat "why don't you get a job" is toch die verschrikkele Beatles-rip off? Jammer dat ze die gemaakt hebben.. sindsdien heb ik weinig respect meer voor dat groepje gehad.
Ik ken alleen de hitjes. Ik vind het een beetje te simpel allemaal eigenlijk. In dat genre vond ik Presidents of The USA veeeeeeeeeeeel leuker. Of nu Living End, Volbeat en LostProphetsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarentegen heeft Offspring toch wel erg goede platen gemaakt hoor, die je wel serieus moet nemen
Door Lennon wel ja. Niet door die copy/paste-kneuzen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
Simpelheid hoeft niet perse slecht te zijn he
Working Class Hero is het simpelste nummer ooit zowat...Toch is't een puur meestwerk van Lennon!
Die jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
Je bedoelt Greenday met hun versie?
Ik vind Greenday een goeie band, maar dat nummer hadden ze beter niet kunnen coveren
Ben ik niet met je eens, hoewel ik de versie van Racoon leuker vindquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
Je bedoelt Greenday met hun versie?
Ik vind Greenday een goeie band, maar dat nummer hadden ze beter niet kunnen coveren
Over covers gesproken. Origineel is net even ietsje andersquote:
Oe, maar dit is ook gaaf!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:35 schreef Againzender het volgende:
Propaganda
Jammer dat hij geen P Machinery wil horen, maar dit is ook leuk, terug naar de lagere school
Inderdaad. Vreselijk nare bandquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Door Lennon wel ja. Niet door die copy/paste-kneuzen.
Het was vooral kortquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:32 schreef Horloge het volgende:
Was het gesprek met Peter R. echt zo erg gister?
Ik werd er erg onrustig van idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dit nou weer voor bagger?
Een of andere pianoriedel met een blaatneger er doorheen?
Had je hem nog gezien met oud&nieuw bij Jools Holland?quote:
Nee, helemaal geen tv gekeken eigenlijk toen. Was goed zeker?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Had je hem nog gezien met oud&nieuw bij Jools Holland?
ja, erg goed! Maar ik zag dat het geheel een paar dagen geleden herhaald werd. Alleen zag ik dat dus pas vanmorgenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen tv gekeken eigenlijk toen. Was goed zeker?
Ik hoor dit voor de eerste keer, maar ik vond het best om aan te horen...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:45 schreef cosmick het volgende:
Nou, Duffy trekt de scheur ook een best eind open.
Jawel, prettig Motown-sound. Alleen schreeuwde ze nogal op gegeven moment. Vind ik altijd wat minder.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik hoor dit voor de eerste keer, maar ik vond het best om aan te horen...
http://www.youtube.com/watch?v=rW5fKdUbmlMquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, erg goed! Maar ik zag dat het geheel een paar dagen geleden herhaald werd. Alleen zag ik dat dus pas vanmorgen
ja, er staat een hoop op youtube van die uitzending (waarschijnlijk allesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=rW5fKdUbmlM. Ik ga ff kijken vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |