Mooooi spul!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos, ik zit nu toch stiekem op de Apple-site rond te snuffelen.
Nummer is al wel maaaanden oud maar komt nu dan toch eindelijk uit. Leuk sympathiek bandje! Vaak live gezien. Volgende maand staan ze ook weer in Zwollequote:
Uhuh.... Zo'n iMacquote:
Oja. Lopen wel aardig op eigenlijk, die prijzen. Voor 1299 een leuk notebookje, maar als je 4 GB RAM wilt en een grotere harde schijf zit je zo op 2500 dollar :/.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uhuh.... Zo'n iMacof die Mac Pro
.
Es ff afwachten wat ome Steve vanavond aankondigt (Apple-event).
Ketjinngggg $$$$$quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja. Lopen wel aardig op eigenlijk, die prijzen. Voor 1299 een leuk notebookje, maar als je 4 GB RAM wilt en een grotere harde schijf zit je zo op 2500 dollar :/.
Geheugen en notebook HD zijn veel goedkoper te krijgen, als je het zelf inbouwt (en dat is een fluitje van een cent).quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja. Lopen wel aardig op eigenlijk, die prijzen. Voor 1299 een leuk notebookje, maar als je 4 GB RAM wilt en een grotere harde schijf zit je zo op 2500 dollar :/.
Oja, dat zal ook zeker welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:32 schreef Horloge het volgende:
[..]
Geheugen en notebook HD zijn veel goedkoper te krijgen, als je het zelf inbouwt (en dat is een fluitje van een cent).
Ja, en dan is de euro ook nog gelijk aan dollarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ken alleen de hitjes. Ik vind het een beetje te simpel allemaal eigenlijk. In dat genre vond ik Presidents of The USA veeeeeeeeeeeel leuker. Of nu Living End, Volbeat en LostProphets.
Overleg nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |