Not my fault! Het zijn die luie users die het vertikken op een nieuw topic te openen als ze sluiten...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
Het openen gaat ook steeds langer duren
Was ook niet tegen jou bedoeltquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Not my fault! Het zijn die luie users die het vertikken op een nieuw topic te openen als ze sluiten...
Sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Not my fault! Het zijn die luie users die het vertikken op een nieuw topic te openen als ze sluiten...
Open dan gewoon zonder titel, die kan later gewijzigd worden. We zitten anders allemaal te wachten op een topicquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
duurt altijd veel te lang voordat ik een goede topic titel heb bedacht
Dan kan ik `m zelf niet meer wijzigenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Open dan gewoon zonder titel, die kan later gewijzigd worden. We zitten anders allemaal te wachten op een topic
Of recycle gewoon een oude.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Open dan gewoon zonder titel, die kan later gewijzigd worden. We zitten anders allemaal te wachten op een topic
Dat is wel heel lamequote:
Boeie, zo werkt het ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan kan ik `m zelf niet meer wijzigen
Ook bestquote:
Hoezo? Doen ze ook met uuropeners.quote:
hehe, goed puntquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoezo? Doen ze ook met uuropeners.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
@Sirolf: Sorrrrrrrrrry voor het niet openen gister, maar er kwam gewoon een belangrijk bericht doorheen (iemand die veel voor ons betekend is in coma :S)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |