Not my fault! Het zijn die luie users die het vertikken op een nieuw topic te openen als ze sluiten...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
Het openen gaat ook steeds langer duren
Was ook niet tegen jou bedoeltquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Not my fault! Het zijn die luie users die het vertikken op een nieuw topic te openen als ze sluiten...
Sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Not my fault! Het zijn die luie users die het vertikken op een nieuw topic te openen als ze sluiten...
Open dan gewoon zonder titel, die kan later gewijzigd worden. We zitten anders allemaal te wachten op een topicquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
duurt altijd veel te lang voordat ik een goede topic titel heb bedacht
Dan kan ik `m zelf niet meer wijzigenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Open dan gewoon zonder titel, die kan later gewijzigd worden. We zitten anders allemaal te wachten op een topic
Of recycle gewoon een oude.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Open dan gewoon zonder titel, die kan later gewijzigd worden. We zitten anders allemaal te wachten op een topic
Dat is wel heel lamequote:
Boeie, zo werkt het ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan kan ik `m zelf niet meer wijzigen
Ook bestquote:
Hoezo? Doen ze ook met uuropeners.quote:
hehe, goed puntquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoezo? Doen ze ook met uuropeners.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
@Sirolf: Sorrrrrrrrrry voor het niet openen gister, maar er kwam gewoon een belangrijk bericht doorheen (iemand die veel voor ons betekend is in coma :S)
Van mij mag ie thuisblijven... neprockerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:19 schreef Timo20 het volgende:
Oeh Gavin De Graw
Hoop dat dat een toffe show wordt op Pinkpop
Ah, dat kan natuurlijk gebeuren. Ik reageer vooral zo omdat er veel mensen zijn die sluiten en dan vrolijk gaan zitten wachten totdat iemand anders opent, vandaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
@Sirolf: Sorrrrrrrrrry voor het niet openen gister, maar er kwam gewoon een belangrijk bericht doorheen (iemand die veel voor ons betekend is in coma :S)
Vindt je? vind al z`n singles tot nu toe erg lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van mij mag ie thuisblijven... neprocker
Thanks, en ja, die mensen moeten ze kietelen op plekken waar je met een roesborstel nog niet bij kuntquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dat kan natuurlijk gebeuren. Ik reageer vooral zo omdat er veel mensen zijn die sluiten en dan vrolijk gaan zitten wachten totdat iemand anders opent, vandaar.
Sterkte ermee!
Ze moet stoppen met zingen als ze ons geen pijn meer wilt doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vindt je? vind al z`n singles tot nu toe erg lekker![]()
En als Anouk ons echt geen pijn meer wilt doen moet ze snel met een nieuwe single komen![]()
whehequote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze moet stoppen met zingen als ze ons geen pijn meer wilt doen
Zeg dat welquote:
Ik vind het echt een wanhopige wannabee-rockerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vindt je? vind al z`n singles tot nu toe erg lekker![]()
Blurquote:
Idd... jammer dat het afgelopen is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Blur![]()
![]()
Gisteren weer genoten van Rock!![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd... jammer dat het afgelopen is.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:37 schreef Feivel1 het volgende:
Coming up @ 3FM: Classic Request
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |