ik open ze welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:41 schreef Sirolf het volgende:
Je bent me nét voor. Secondenwerk!
I Just Can't Get Enough!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:44 schreef -Hans- het volgende:
Duffy
Heb ook liever de van-dik-hout-zaagt-men-planken-nummers van hem...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
eerlijk gezegd vind ik die nieuwe danko jones single zuigen... wel aardige vent trouwens
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jongens, dat was hem voor deze week. veel plezier met nachtegiel! groetjes....
Dat zijn waarschijnlijk zeer intelligente gesprekken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:49 schreef purplerose het volgende:
ik zit met misshobje stoned te skypen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:49 schreef purplerose het volgende:
ik zit met misshobje stoned te skypen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop