ik open ze welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:41 schreef Sirolf het volgende:
Je bent me nét voor. Secondenwerk!
I Just Can't Get Enough!
Heb ook liever de van-dik-hout-zaagt-men-planken-nummers van hem...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
eerlijk gezegd vind ik die nieuwe danko jones single zuigen... wel aardige vent trouwens
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jongens, dat was hem voor deze week. veel plezier met nachtegiel! groetjes....
Dat zijn waarschijnlijk zeer intelligente gesprekken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:49 schreef purplerose het volgende:
ik zit met misshobje stoned te skypen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:49 schreef purplerose het volgende:
ik zit met misshobje stoned te skypen
Begint en eindigt meestal met... hihihihihihihihihiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk zeer intelligente gesprekken.
Lang leve DVD/harddisk/video-recorders!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:58 schreef T3hTommay het volgende:
Ze zouden Giel en Gerard eigenlijk om moeten draaien... Heb geen zin in die flapdrol³ van een Giel, maar om nou EkStra wakker te blijven voor Gerard is ook nauwelijks te doen als je al zo lang wakker bent
Ik luister meestal kxradio vanaf ekstraweekend, tot 0000 rob en fred en daarna muziek die de luisteraars willen, HEERLIJKE RADIO, met mazzel haal ik het tot 4 uur als ekom begint mar meestal nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:58 schreef T3hTommay het volgende:
Ze zouden Giel en Gerard eigenlijk om moeten draaien... Heb geen zin in die flapdrol³ van een Giel, maar om nou EkStra wakker te blijven voor Gerard is ook nauwelijks te doen als je al zo lang wakker bent
Ik heb na mijn film ook KX maar weer aangezet. Giel is gewoon echt niet leuk om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:55 schreef TheZapster het volgende:
Ik luister meestal kxradio vanaf ekstraweekend, tot 0000 rob en fred en daarna muziek die de luisteraars willen, HEERLIJKE RADIO, met mazzel haal ik het tot 4 uur als ekom begint mar meestal niet.Giel trek ik niet meer 3 uur lang.
Laatste weekend van Sanderquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:18 schreef Againzender het volgende:
Nou, dan luisteren we nog even naar Sander
Ja, hij vindt het niet zo fijn geloof ik als ik hem zo hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Laatste weekend van Sander
Ik vind het echt heel erg jammerJe hoort dat Sander ook moeite heeft met het feit dat hij 3FM moet verlaten..
Vanaf volgende week lijkt 't me verstandig om na 10.00 uur op te staanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:15 schreef borisz het volgende:
morgen zal ik de laatste SdH uitzending wel bijna helemaal horen, moet er toch vroeg uit
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft Pinkpop kaarten gescoord
Neequote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:56 schreef borisz het volgende:
Heb je ook al een Vlaggetje Glacier ?
Tof!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft Pinkpop kaarten gescoord
Je hebt de verkeerde link, het is deze: http://audio.omroep.nl/radio3/bnn/zoeyzo/20080209-12.mp3quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:05 schreef Devrim_ het volgende:
Crap
Dit zou de link moeten zijn maar ze uploaden ze niet meer
http://audio.omroep.nl/radio3/bnn/zoeyzo/20080109-12.mp3
Oh crapquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde link, het is deze: http://audio.omroep.nl/radio3/bnn/zoeyzo/20080209-12.mp3
Je had 9 januari, ipv. 9 februari
Via http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/bnn/zoeyzo/ kan je ook het totale overzicht bekijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:05 schreef Devrim_ het volgende:
Crap
Dit zou de link moeten zijn maar ze uploaden ze niet meer
http://audio.omroep.nl/radio3/bnn/zoeyzo/20080109-12.mp3
Als je binnen zit wel ja, maar het is toch echt flink koud buitenquote:
Op de sloot hier naast het huis ligt een laagje ijs...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je binnen zit wel ja, maar het is toch echt flink koud buiten
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/bnn/zoeyzo/ kan je ook het totale overzicht bekijken.
Heerlijk om te luisterenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Radio effe aangezet voor Silkstone... erg fijn dat ze weer terug zijn
Vetquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/bnn/zoeyzo/ kan je ook het totale overzicht bekijken.
Rudyquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Rudy doet The Hoosiers - Worried about Ray: http://www.youtube.com/watch?v=3wCJWPwBaVU
Ja, http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vet, hebben ze elk programma in MP3?
Hoi -Hans-quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Ian Caray - Keep on Rising![]()
Hoi Feivel1
Zeker!quote:
Maar goed dat Ekdom & Veenstra niet aanwezig zijn. Je zou doodmoe worden van alle "(uit elkaar) trekken"-grappenquote:
Hoorde tijdens de Mega Top 50 volgens mij een vrij foute remix.. not sure want ik had de radio in de auto niet heel hard staan. Vond de mix in elk geval niet heel mooi. Origineel is veeeeel beter.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:06 schreef Sersjee het volgende:
Deze plaat van Lenny vind ik tof! Weliswaar niet zo goed als Again, maar toch.
Jup, me2 ! paar keer op school gedaan tijdens een vrije les en dan merk je wel hoe zwaar het is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Zeker!
Op de middelbare school (opa spreekt...) deden we dit ook geregeld, lachen hoor.
Ik voel hem aankomen: "Zó! Die komen wel aan hun trekken toe!"quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar goed dat Ekdom & Veenstra niet aanwezig zijn. Je zou doodmoe worden van alle "(uit elkaar) trekken"-grappen
De "uit elkaar trekken"-grap wil ik niet makenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik voel hem aankomen: "Zó! Die komen wel aan hun trekken toe!"
Rekken en trekken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
De "uit elkaar trekken"-grap wil ik niet maken
ik had mij nog wel voorgenomen om de laatste weerman te gaan worden, maar ja, was te laat wakkerquote:
Ja, zo zijn natuurlijk een hoop DJ's als producer begonnenquote:Op zondag 17 februari 2008 09:49 schreef borisz het volgende:
Lol Rab was ooit producer van SdH
Dat is zegmaar divisie 4 bij DJ's denk ikquote:Op zondag 17 februari 2008 09:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, zo zijn natuurlijk een hoop DJ's als producer begonnen
werd mooi op tijd opengetrokken ook, net na die virtuele sloopkogelquote:Op zondag 17 februari 2008 09:59 schreef borisz het volgende:
Ze hebben Champagne op de vroege morgen
dat denk ik ook....quote:Op zondag 17 februari 2008 10:00 schreef borisz het volgende:
tot zover 3fm tussen 7 en 10 in het weekend
Dat kan je wel zeggen ja...quote:Op zondag 17 februari 2008 10:00 schreef borisz het volgende:
tot zover 3fm tussen 7 en 10 in het weekend
En dan staan ochtend/avond(spitstijd) Dj's natuurlijk weer bovenaan wat betreft de dag dj'squote:Op zondag 17 februari 2008 09:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is zegmaar divisie 4 bij DJ's denk ik
1. Dag DJ's
2. Weekend DJ's
3. Nacht DJ's
4. Producers
vooral de ochtend dj die tussen 6 en 9 staat, want het blijkt dat als mensen naar een dj luisteren tussen 6 en 9, ze vaak daarna op die zender blijven hangen. Vandaar dat je op dat tijdslot de dikste salarissen ziet denk ikquote:Op zondag 17 februari 2008 10:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
En dan staan ochtend/avond(spitstijd) Dj's natuurlijk weer bovenaan wat betreft de dag dj's
En waar heb je die vandaan dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:14 schreef Sirolf het volgende:
Ze zijn wel weer lekker creatief met de naam van de nieuwe weekend-ochtendshow (NOT)...
Het wordt dus simpelweg 'Timur'...
Ik kwam trouwens ook nog een lijstje met namen tegen die bedacht zijn als naam voor MetMichiel:
- VeenstraVanavond
- Klinkt als Michiel
- /Michiel
- MetMichiel
Maar de uitzending was best tof hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:54 schreef Broekie het volgende:
Piles! Komen er weer compilaties van EkStra Weekend en Weekend DNA?
Heb beide alweer moeten missen, en EkStra TV was een beetje magertjes...
Ik kwam een oud fragmentje tegen van GIEL, waarin Michiel werd gebeld op de dag van de bekendmaking dat hij naar 3FM zou komen (ergens in augustus 2005).quote:
WeekendDNA heb ik helaas niet opgenomen, helemaal niet meer aangedachtquote:Op zondag 17 februari 2008 10:54 schreef Broekie het volgende:
Piles! Komen er weer compilaties van EkStra Weekend en Weekend DNA?
Heb beide alweer moeten missen, en EkStra TV was een beetje magertjes...
Mjah, ik ben bezig met het draaiboek van een nieuw radioprogramma waar morgen de eerste editie van is.quote:
Ziet er interessant uit, maar ik geloof niet dat ik creatief genoeg ben om nog iets te bedenkenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:20 schreef Broekie het volgende:
Mjah, ik ben bezig met het draaiboek van een nieuw radioprogramma waar morgen de eerste editie van is.
'k kom alleen nog één, misschien zelfs twee items te kort...
't is een duo programma. Je moet mij niet in m'n eentje radio laten maken, da's echt drie keer nietsquote:Op zondag 17 februari 2008 20:25 schreef borisz het volgende:
Met Broekie achter de knoppen ?en ja zo laat hoe laat.
dan kan ik niet luisterenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is een duo programma. Je moet mij niet in m'n eentje radio laten maken, da's echt drie keer niets
Het idee is dagelijks van 11:30 tot 13:30.
En die jolijt kunnen we horen op?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is een duo programma. Je moet mij niet in m'n eentje radio laten maken, da's echt drie keer niets
Het idee is dagelijks van 11:30 tot 13:30.
En dat begint vást na de pingelquote:Op zondag 17 februari 2008 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De plaatselijke magnetron bij jou in de buurt?
Mjah, ik wilde er hier eigenlijk geen reclame voor maken, maar voor deze ene keer dan:quote:
Yeah, erg lekkerquote:Op maandag 18 februari 2008 09:19 schreef Againzender het volgende:
Oeh, zo'n mooie van Supergrass dit
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
Hier een beetje
Maar goed, kan nog weinig zeggen...Even afwachten tot de eerste date, dan meer nieuws
Da's wel een fors verschil SCquote:Op maandag 18 februari 2008 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
Soko
Ik noem haar even D.
Ze heeft zelf een Triumph gerestaureerd
Gisteren hebben we gebeld en was heel gezellig dus van't weekend maar eens afspreken
Ze is wel iets ouder dan ik
(ik 23, zij 31)
Het is leuk omquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is leuk omte zijn idd. Zaterdag naar Sweeney Todd geweest en gisteren ff naar Duitsland, kasteeltje te bezoeken en wat te eten
![]()
.
Jep, jammer dat't een engelse auto is...Maar ja, vrouwen die auto's restaureren en oldtimers vet vinden zijn voor mij een grote préquote:Op maandag 18 februari 2008 09:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's wel een fors verschil SC. Wij verschillen 4 maand (waarbij ik jonger ben).
Maar idd, een Triumph restaureren is voor mij net zo iets al een meisje die een vette Harman Kardon-versterker heeft en van muziek houdt.
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik weet wat je van plan bent Cos
En ja, de achterbank (en de voorbank ook wel) is daar uitermate geschikt voor
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik weet wat je van plan bent Cos
En ja, de achterbank (en de voorbank ook wel) is daar uitermate geschikt voor
Geloof het of niet, maar het is de 1e of 2e middagshow van NL qua luistercijfers.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen die debiele spotjes van de C&S-show gewoon optiefen?Dat geeft maar weer es aan hoe slecht (beluisterd) het programma is... Anders hoef je daar niet op deze manier aandacht voor te vragen...
Ik ben weer eens onderweg naar m'n school... Zometeen in de trein dus maar even eten.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaad, nog 10 minuten, dan lunchen
Ik krijg net te horen dat jullie me volgende week moeten missen hier
Ik moet een klant bezoeken in Cleveland, Ohio!
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:38 schreef cosmick het volgende:
Anouk. Toch wel een van de meest verschrikkelijke nummers ever.
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:29 schreef Sirolf het volgende:
We hebben in NL gewoon écht geen smaak!
ja, dat zou nog leuker zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:41 schreef cosmick het volgende:
Draai nu eens "Keep On Rocking"!
He echt? Was het wat?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:46 schreef Againzender het volgende:
Een nieuw nummer van America? Moet niet gekker worden
quote:
Nee.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
What is dit voor gekwezel?
Mwoah, was er niet echt kapot van. Misschien hadden ze beter kunnen stoppen.quote:
Moet jij je sig niet eens aanpassen?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Over gekwezel gesproken.
Die nieuwe Mika is écht niet om aan te horen.
Oja! Nu moet ik zeggen dat ik sinds ik tijdelijk op Veronica heb overgeschakeld, ik op de fiets en in de auto vaak Veronica aan zet. En dat allemaal dankzij die Serious Request!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet jij je sig niet eens aanpassen?
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:25 schreef rubbereend het volgende:
Chicanetijd voor nieuw werk van hem
Hoezee!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oja! Nu moet ik zeggen dat ik sinds ik tijdelijk op Veronica heb overgeschakeld, ik op de fiets en in de auto vaak Veronica aan zet. En dat allemaal dankzij die Serious Request!
Waarom vond je het zo vreselijk dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oja! Nu moet ik zeggen dat ik sinds ik tijdelijk op Veronica heb overgeschakeld, ik op de fiets en in de auto vaak Veronica aan zet. En dat allemaal dankzij die Serious Request!
Oei, moet ik dat allemaal weer gaan herhalen?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Waarom vond je het zo vreselijk dan?
quote:
Verjaardagsfeest is één van de hoogtepunten uit de Nederlandstalige pop!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Anyway: Frank BoeijenWas koning in de jaren 80. Verjaardagsfeest en Linda zijn toch wel eighties favorieten van mij.
Ja, dan kunnen we het in boekvorm uit gaan brengen.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oei, moet ik dat allemaal weer gaan herhalen?
Anyway: Frank BoeijenWas koning in de jaren 80. Verjaardagsfeest en Linda zijn toch wel eighties favorieten van mij.
Je had de reacties op de FP moeten lezen tijdje terug. En de 3fm incrowd maar denken dat iedereen er zo blij mee was.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we het in boekvorm uit gaan brengen.
De FP-ers zijn een stel huilies...quote:Op maandag 18 februari 2008 14:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je had de reacties op de FP moeten lezen tijdje terug. En de 3fm incrowd maar denken dat iedereen er zo blij mee was.
Nee, maar ik heb het een beetje gemist in de SR topics denk ik..die gingen af en toe ook zo gestoord hardquote:Op maandag 18 februari 2008 14:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oei, moet ik dat allemaal weer gaan herhalen?
Ok, duidelijkquote:Op maandag 18 februari 2008 14:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik kan het zelfs af met 1 smiley:
Jij vond het toch juist wel grappig?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik kan het zelfs af met 1 smiley:
quote:Op zondag 17 februari 2008 09:59 schreef Glacier het volgende:
Grappig einde met de klusjesman ook nog
Ik zal het programma en Sander wel gaan missen op 3FM..
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de liefhebbers nog een cover van mij:
http://nl.youtube.com/watch?v=6gw1F3QWlzk
quote:Timur Perlin in het weekend op 3FM
(18-02-08) - Wakker worden!!! Je ochtenden in het weekend worden voortaan opgefleurd compleet verneukt door Timur Perlin. Welcome backVal dood, Timur!
Zeg maar gedag tegen avonden lang doorhalen in de kroeg, Timur. In het weekend mag je vroeg opstaan om de luisteraars wakker te maken met babbels en beats kansloos gejengel, domme 'grappen' en ander gezeik.
Luister dus iedere zaterdag en zondag van 7.00 tot 10.00 naar Timur. Slaap dus lekker uit tot 10.00 uur en sta op met een lekker gevoel.
Ah mooi, ik kon de laatste tijd toch al niet vaak meer luisteren in het weekend vroegquote:Op maandag 18 februari 2008 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://restyle.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/251987
[..]
Creatief!quote:Op maandag 18 februari 2008 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Creatief!
Al kon dat ook wel wat subtieler...
Yeahquote:Op maandag 18 februari 2008 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yes, Alain Clark in de uitzending!!!!
Dus Timur vervangt SdH?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In de catagorie:quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In de catagorie:
Ik geloof dat ik Jay zie!
treffendquote:Op maandag 18 februari 2008 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
JEEEEEEEJ!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:13 schreef Deansensitized het volgende:
Zo blij!!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:13 schreef Deansensitized het volgende:
Zo blij!!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoor net dat je moet opschieten met kaartjes kopenquote:
Okay danquote:Op maandag 18 februari 2008 19:36 schreef Sirolf het volgende:
En ja, ik heb alvast een nieuw topic klaarstaan om te posten.
ff door posten dus?quote:
Mn broertje is nog aan het proberen om vrij te krijgen, dus daar is het wachten nog een beetje op. Het ziet er alleen niet naar uit dat het hem gaat lukkenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je moet opschieten met kaartjes kopen
Ik kan sowieso niemand bedenken die met me mee zou willen gaan, en om daar nou in je eentje naartoe te gaan is ook zo saai...quote:Op maandag 18 februari 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn broertje is nog aan het proberen om vrij te krijgen, dus daar is het wachten nog een beetje op. Het ziet er alleen niet naar uit dat het hem gaat lukken
Ah, dus toch! Kon ook haast niet anders.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
Het was trouwens wel duidelijk dat vorige week 1 of andere Silkstone-fan een mail door de hele fanclub heeft doen gaan, er zijn vorige week op de Megahit-poll op m'n site iets van 80 stemmen op Silkstone binnengekomen (allemaal verwijderd)...
Deze week komt die keuze er dus niet in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |