quote:Op maandag 18 februari 2008 12:38 schreef cosmick het volgende:
Anouk. Toch wel een van de meest verschrikkelijke nummers ever.
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:29 schreef Sirolf het volgende:
We hebben in NL gewoon écht geen smaak!
ja, dat zou nog leuker zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:41 schreef cosmick het volgende:
Draai nu eens "Keep On Rocking"!
He echt? Was het wat?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:46 schreef Againzender het volgende:
Een nieuw nummer van America? Moet niet gekker worden
quote:
Nee.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
What is dit voor gekwezel?
Mwoah, was er niet echt kapot van. Misschien hadden ze beter kunnen stoppen.quote:
Moet jij je sig niet eens aanpassen?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Over gekwezel gesproken.
Die nieuwe Mika is écht niet om aan te horen.
Oja! Nu moet ik zeggen dat ik sinds ik tijdelijk op Veronica heb overgeschakeld, ik op de fiets en in de auto vaak Veronica aan zet. En dat allemaal dankzij die Serious Request!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet jij je sig niet eens aanpassen?
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:25 schreef rubbereend het volgende:
Chicanetijd voor nieuw werk van hem
Hoezee!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oja! Nu moet ik zeggen dat ik sinds ik tijdelijk op Veronica heb overgeschakeld, ik op de fiets en in de auto vaak Veronica aan zet. En dat allemaal dankzij die Serious Request!
Waarom vond je het zo vreselijk dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oja! Nu moet ik zeggen dat ik sinds ik tijdelijk op Veronica heb overgeschakeld, ik op de fiets en in de auto vaak Veronica aan zet. En dat allemaal dankzij die Serious Request!
Oei, moet ik dat allemaal weer gaan herhalen?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Waarom vond je het zo vreselijk dan?
quote:
Verjaardagsfeest is één van de hoogtepunten uit de Nederlandstalige pop!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Anyway: Frank BoeijenWas koning in de jaren 80. Verjaardagsfeest en Linda zijn toch wel eighties favorieten van mij.
Ja, dan kunnen we het in boekvorm uit gaan brengen.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oei, moet ik dat allemaal weer gaan herhalen?
Anyway: Frank BoeijenWas koning in de jaren 80. Verjaardagsfeest en Linda zijn toch wel eighties favorieten van mij.
Je had de reacties op de FP moeten lezen tijdje terug. En de 3fm incrowd maar denken dat iedereen er zo blij mee was.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we het in boekvorm uit gaan brengen.
De FP-ers zijn een stel huilies...quote:Op maandag 18 februari 2008 14:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je had de reacties op de FP moeten lezen tijdje terug. En de 3fm incrowd maar denken dat iedereen er zo blij mee was.
Nee, maar ik heb het een beetje gemist in de SR topics denk ik..die gingen af en toe ook zo gestoord hardquote:Op maandag 18 februari 2008 14:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oei, moet ik dat allemaal weer gaan herhalen?
Ok, duidelijkquote:Op maandag 18 februari 2008 14:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik kan het zelfs af met 1 smiley:
Jij vond het toch juist wel grappig?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik kan het zelfs af met 1 smiley:
quote:Op zondag 17 februari 2008 09:59 schreef Glacier het volgende:
Grappig einde met de klusjesman ook nog
Ik zal het programma en Sander wel gaan missen op 3FM..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |