ik open ze welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:41 schreef Sirolf het volgende:
Je bent me nét voor. Secondenwerk!
I Just Can't Get Enough!
Heb ook liever de van-dik-hout-zaagt-men-planken-nummers van hem...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
eerlijk gezegd vind ik die nieuwe danko jones single zuigen... wel aardige vent trouwens
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jongens, dat was hem voor deze week. veel plezier met nachtegiel! groetjes....
Dat zijn waarschijnlijk zeer intelligente gesprekken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:49 schreef purplerose het volgende:
ik zit met misshobje stoned te skypen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:49 schreef purplerose het volgende:
ik zit met misshobje stoned te skypen
Begint en eindigt meestal met... hihihihihihihihihiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk zeer intelligente gesprekken.
Lang leve DVD/harddisk/video-recorders!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:58 schreef T3hTommay het volgende:
Ze zouden Giel en Gerard eigenlijk om moeten draaien... Heb geen zin in die flapdrol³ van een Giel, maar om nou EkStra wakker te blijven voor Gerard is ook nauwelijks te doen als je al zo lang wakker bent
Ik luister meestal kxradio vanaf ekstraweekend, tot 0000 rob en fred en daarna muziek die de luisteraars willen, HEERLIJKE RADIO, met mazzel haal ik het tot 4 uur als ekom begint mar meestal nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:58 schreef T3hTommay het volgende:
Ze zouden Giel en Gerard eigenlijk om moeten draaien... Heb geen zin in die flapdrol³ van een Giel, maar om nou EkStra wakker te blijven voor Gerard is ook nauwelijks te doen als je al zo lang wakker bent
Ik heb na mijn film ook KX maar weer aangezet. Giel is gewoon echt niet leuk om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:55 schreef TheZapster het volgende:
Ik luister meestal kxradio vanaf ekstraweekend, tot 0000 rob en fred en daarna muziek die de luisteraars willen, HEERLIJKE RADIO, met mazzel haal ik het tot 4 uur als ekom begint mar meestal niet.Giel trek ik niet meer 3 uur lang.
Laatste weekend van Sanderquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:18 schreef Againzender het volgende:
Nou, dan luisteren we nog even naar Sander
Ja, hij vindt het niet zo fijn geloof ik als ik hem zo hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Laatste weekend van Sander
Ik vind het echt heel erg jammerJe hoort dat Sander ook moeite heeft met het feit dat hij 3FM moet verlaten..
Vanaf volgende week lijkt 't me verstandig om na 10.00 uur op te staanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:15 schreef borisz het volgende:
morgen zal ik de laatste SdH uitzending wel bijna helemaal horen, moet er toch vroeg uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |