Spamfilterquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik krijg die bevestigingsmail maar niet binnen...
Zou 'ie niet ergens een spamfilter kunnen blijven hangen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik krijg die bevestigingsmail maar niet binnen...
Coparck is verder vooralsnog een typisch 'nooit meer wat van gehoord'-bandje. Toch jammer...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Coparck - A Good Year For The Robots, prachtige plaat inderdaad.
Absoluut jammer want Good Year For The Robots vind ik toch wel erg fijn..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
Coparck is verder vooralsnog een typisch 'nooit meer wat van gehoord'-bandje. Toch jammer...
Daar denkt het clubcircuit toch anders over.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
Coparck is verder vooralsnog een typisch 'nooit meer wat van gehoord'-bandje. Toch jammer...
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Komende uur trouwens een boel bijzonder fijne platen
Geinige reclame trouwens van Veenstra Veenstra @ tvThe Hives - Hate To Say I Told You So
Playlist staat online http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.htmlquote:
Tja, hoe beeldt je: ik voel aan mijn bobbel in mijn skinny jeans nou uit!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Maf om de talk te zien gebaren tijdens LeLe
Ja, preciesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:15 schreef IedeK. het volgende:
Tja, hoe beeldt je: ik voel aan mijn bobbel in mijn skinny jeans nou uit!
Begrijpelijk.Schrijven gaat nou eenmaal wat minder snel dan even snel wat door de studio schreeuwen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sorry, heb niet veel kunnen posten hier. veel tijd verloren met allerlei dingen op briefjes voor rudy opschrijven
Leuk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volgend uur hoor je rudy op de huishoudbeurs!
Nee hoor, is nog steeds hetzelfde als de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk!
Bitrate van de cam is omhoog gezet? beeld is nu echt heel scherp!
[ afbeelding ]
uuuhhm, echt een wereld van verschil zeg. Ik vind de huidige view echt een stuk fijner dan het korrelige beeld van de 'normale' webcams.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:01 schreef Sirolf het volgende:
Nee hoor, is nog steeds hetzelfde als de afgelopen jaren.
De kwaliteit van de TV-camera's is gewoon beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |