En die jolijt kunnen we horen op?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is een duo programma. Je moet mij niet in m'n eentje radio laten maken, da's echt drie keer niets
Het idee is dagelijks van 11:30 tot 13:30.
En dat begint vást na de pingelquote:Op zondag 17 februari 2008 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De plaatselijke magnetron bij jou in de buurt?
Mjah, ik wilde er hier eigenlijk geen reclame voor maken, maar voor deze ene keer dan:quote:
Yeah, erg lekkerquote:Op maandag 18 februari 2008 09:19 schreef Againzender het volgende:
Oeh, zo'n mooie van Supergrass dit
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
Hier een beetje
Maar goed, kan nog weinig zeggen...Even afwachten tot de eerste date, dan meer nieuws
Da's wel een fors verschil SCquote:Op maandag 18 februari 2008 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
Soko
Ik noem haar even D.
Ze heeft zelf een Triumph gerestaureerd
Gisteren hebben we gebeld en was heel gezellig dus van't weekend maar eens afspreken
Ze is wel iets ouder dan ik
(ik 23, zij 31)
Het is leuk omquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is leuk omte zijn idd. Zaterdag naar Sweeney Todd geweest en gisteren ff naar Duitsland, kasteeltje te bezoeken en wat te eten
![]()
.
Jep, jammer dat't een engelse auto is...Maar ja, vrouwen die auto's restaureren en oldtimers vet vinden zijn voor mij een grote préquote:Op maandag 18 februari 2008 09:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's wel een fors verschil SC. Wij verschillen 4 maand (waarbij ik jonger ben).
Maar idd, een Triumph restaureren is voor mij net zo iets al een meisje die een vette Harman Kardon-versterker heeft en van muziek houdt.
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik weet wat je van plan bent Cos
En ja, de achterbank (en de voorbank ook wel) is daar uitermate geschikt voor
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik weet wat je van plan bent Cos
En ja, de achterbank (en de voorbank ook wel) is daar uitermate geschikt voor
Geloof het of niet, maar het is de 1e of 2e middagshow van NL qua luistercijfers.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen die debiele spotjes van de C&S-show gewoon optiefen?Dat geeft maar weer es aan hoe slecht (beluisterd) het programma is... Anders hoef je daar niet op deze manier aandacht voor te vragen...
Ik ben weer eens onderweg naar m'n school... Zometeen in de trein dus maar even eten.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaad, nog 10 minuten, dan lunchen
Ik krijg net te horen dat jullie me volgende week moeten missen hier
Ik moet een klant bezoeken in Cleveland, Ohio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |