Vind de Mega Top 50 nog wel grappig om te luisteren en uiteraard de show van Diergaarde. En niet te vergeten Weekend DNAquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:33 schreef Broekie het volgende:
Kortom, morgen maar even helemaal geen 3FM luisteren?
[3FM #477] We knipogen het topic vol met ons linker oog
lolquote:
Dat is wel balenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
Ben ik een keer ziek en dus vrij op zaterdag, krijgen we zoiets
Oeps!quote:
Dan maar net als de rest van de week op de bank hangen en voorbij Tel Sell zappenquote:
In de Spits! van vandaag stond van vannacht.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef Timo20 het volgende:
@ Chatgirl: ik dacht dat die Sopranos marathon pas morgen nacht was?
Allebei volgens tvgids.nlquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef Timo20 het volgende:
Ook!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef Timo20 het volgende:
tvgidsquote:Trouwe fans van The Sopranos staat dus twee lange nachten te wachten, met vrijdagnacht de eerste vijf afleveringen en zaterdagnacht de resterende acht.
Okay danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef Broekie het volgende:
Oeps!
Tuurlijk, morgenavond luister ik naar 3FM
Ja, die zijn wel meesterlijk!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:40 schreef Piles het volgende:
Dan maar net als de rest van de week op de bank hangen en voorbij Tel Sell zappen
Ik wil de oude Tel Sell terug, die was nog goed. Met de George Foreman-grill, en Quick'nBright![]()
En vergeet Mike niet!quote:
Treinreisje gemaakt? Ik zat een uurtje eerder al in de trein tussen Amsterdam en Utrecht.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:45 schreef Glacier het volgende:
Avond
Racoon was echt tofIk heb inmiddels een gesigneerde cd in bezit
Het is dan ook Brian Mayquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit voor een vette plaat?! 't heeft wel wat weg van Queen
Ik ook, heb al sinds m'n 10e een abonnement. In mei word ik 33...quote:
Ik heb sinds mijn 6de een abo ben nu 19quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook, heb al sinds m'n 10e een abonnement. In mei word ik 33...
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
Mag ik mee naar de Noordpool? Lijkt me wel wat om tegen Hanna Verboom aan te schurken...
Maar, stel je voor, je ligt daar tegen Hanna aan te schurken, ze wil wat van je, je haalt je ding uit de vele lagen kleding en dan krijg je hem door de kou niet omhoog...quote:
Van haar krijg ik het warm genoeg om de polen te laten smelten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Maar, stel je voor, je ligt daar tegen Hanna aan te schurken, ze wil wat van je, je haalt je ding uit de vele lagen kleding en dan krijg je hem door de kou niet omhoog...
Lijkt me een pijnlijk moment.
eenmaligquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:19 schreef IJsbergsla het volgende:
Weten jullie misschien of de Freaknacht eenmalig niet op Ned 3 te zien is of dat dit voor altijd zo is??
Dat had ik nou niet achter je gezocht, Broekiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Maar, stel je voor, je ligt daar tegen Hanna aan te schurken, ze wil wat van je, je haalt je ding uit de vele lagen kleding en dan krijg je hem door de kou niet omhoog...
Lijkt me een pijnlijk moment.
Dus ook niet handig als je tentje op het ijs staat daar, dan wordt het wakduikenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van haar krijg ik het warm genoeg om de polen te laten smelten.
Dan mag je niet eens mee, meneer klimaatverpester!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van haar krijg ik het warm genoeg om de polen te laten smelten.
Wat niet?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet achter je gezocht, Broekie.
of de passmailerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Link het plaatje dan wel naar de login-pagina
Coen en Sander?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
Ik weet nog wel een andere winnaar voor het Houten Reclameblok![]()
Soms zie je toch nog wel dat verneukte effect tussendoor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:32 schreef Feivel1 het volgende:
De eerste twee seconden waren verkeerd, maar nu doet ie het wel!:
http://www.youtube.com/watch?v=qvB1s3Ih0yo
http://www.youtube.com/watch?v=LTl3Smw0gaA
Speciaal vind ik em ook niet echt, maar wel een leuke plaat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:45 schreef TheZapster het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier maar ik vindt het nou niet echt iets speciaal deze rem
En daar ben je nu pas bang voor?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:49 schreef Broekie het volgende:
Michiel, doe nou voorzichtig, straks sloop je heel die studio!
Zeker de moeite waard om even te checkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:00 schreef Marc63 het volgende:
Ik moet toch eens op bed gaan liggen tijdens Ekstra Weekend, hoeven ze me niet steeds op te rapen.
Nu MYA
De playlist maar eens checken.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hallo dan!
Moi Kevin !quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hallo dan!
Het stond dan ook wel bijzonder vol in de stu stu studio.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zo, ekstra weekend has left the studio...altijd weer even hectisch die overgang
ik word al misselijk bij de gedachtequote:
hoiquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:13 schreef Againzender het volgende:
avond trouwens op deze onstuimige avond
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:13 schreef Feivel1 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Ii2Jtg_-IN0
yupquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Is bij jullie het webcam beeld nu ook zwart
ja nadat er een "windows is aan het afsluiten" schermpje kwamquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Is bij jullie het webcam beeld nu ook zwart
WTFquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
hoipas op de je kaas niet wegwaaid.
Oh handigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:15 schreef valing het volgende:ja nadat er een "windows is aan het afsluiten" schermpje kwam
Erg geinig liedje inderdaad.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:32 schreef Sersjee het volgende:
Vampire Weekend![]()
![]()
![]()
M'n favo plaatje van het moment!
Eric Corton is trouwens ook helemaal weg van die plaat. Maar goede zaak dat Maybe the dancefloor vanaf heden gewoon op de 3FM playlist staat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:44 schreef Sersjee het volgende:
Eens!
hit me tv staat nog niet op de playlist, wel freechoice van een paar dj's...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eric Corton is trouwens ook helemaal weg van die plaat. Maar goede zaak dat Maybe the dancefloor vanaf heden gewoon op de 3FM playlist staat.
Le Le - Skinny Jeans![]()
Zag de plaat bij nieuwe singles staan op de 3FM site, maar dan staat de plaat dus nog niet op de playlist?! Dat dacht ik namelijk. Nieuwe Gnarls Barkley - Run is dan ook freechoicequote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hit me tv staat nog niet op de playlist, wel freechoice van een paar dj's...
Handigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
MEGAHIT
Silkstone Here In Your World (01-02)
PLAYLIST
Panic At The Disco Nine In The Afternoon (07-03) XMH
Kylie Minoque In My Arms
Voicst Everyday I Work On The Road XMH (14-01)
Milow You Don't Know (11-01)
Adele Chasing Pavements XMH
Leaf New Song (31-01)
Duffy Mercy (25-02) XMH
dbClifford Simple Things(29-02)
Gavin DeGraw In Love With A Girl (26-02) XMH
R.E.M. Supernatural, Superserious (15-03)
Shane Shu When She Talks To Me (15-02)
30 Seconds To Mars A Beautiful Lie (15-02)
Krezip Everybody's Gotta Learn Sometime
Sia The Girl You Lost To Cocaine
One Republic Stop And Stare (25-02)
Pete Philly & Perquisite Empire (14-01)
Kooks Always Where I Need To Be (31-03)
Oja, van Korgis komt het origineel . Zit nu op 2 minuten van het fragment maar ben er nou nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja het is wel wat je denkt... van the korgis
Ben heel erg benieuwd!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
straks de nieuwe dEUS-single (gek genoeg wel de mooiste maar ook de moeilijkste track van hun nieuwe album)
ze hebben het voor een van die films gedaan, ik dacht voor alibiquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
En ja hoor. 15 seconden van de nieuwe Krezip gehoord en het is inderdaad een cover.... Pfffff, vreselijk.
Alles is Liefdequote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ze hebben het voor een van die films gedaan, ik dacht voor alibi
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:06 schreef -Hans- het volgende:
Hwej hoi L-L, alles ok??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Hee, lang geleden.
Maar ik ben er weer een beetje.....
Irritant dat Fok! even plat was vanwege onderhoud ofzo.. naja, ook dat moet gebeuren. Nieuwe single van dEUS vond ik wel aardig klinken maar ik moet 'm wel een paar keer horen want het kwartje is nog niet helemaal gevallen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik miste jullie al... wat vonden we van die dEUS single?
Ja, alles wel ok... Druk druk druk enzo....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hwej hoi L-L, alles ok??
* -Hans- gaat voor de Stereophonics - Maybe Tomorrow (Lowlands 2003)
Na 1x luisteren vond ik em niet echt mijn ding. Maar dat heb ik ook over een aantal van mn alltime favourites gezegd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik miste jullie al... wat vonden we van die dEUS single?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja, alles wel ok... Druk druk druk enzo....![]()
haha okay danquote:En ga voor dezelfde live keuze....
Ja bezig met mijn gezondheid (knie) en werk kost veel tijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook al joh? MutZ heeft het ook al zo druk en zie je hier ook een stuk minder.![]()
[..]
haha okay dan
Ja ik zat het ook al mee te zingen....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:22 schreef Marc63 het volgende:
Het is... Valerie.
Lekker bezig dusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja bezig met mijn gezondheid (knie) en werk kost veel tijd.
Daarnaast met mijn eigen "bedrijfje" en dat kost tijd.....
Relaxen zit er niet echt bij...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker bezig dusnu in elk geval even tijd om te relaxen en dat moet volgens mij prima lukken met de QOTSA.
[ afbeelding ]
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:33 schreef Litton-Lane het volgende:
De nieuwe kooks, leuk nummer...
Ik ben nu trouwens echt helemaal fan van de Killers. Heerlijk heerlijk die muziek. Al weken draai ik het in de auto en thuis...
Jammer, naja dan maar even een weekje afkickenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:31 schreef jmac het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten: geen Freaknacht (op tv dan) vanwege de Sopranos. Volgende week weer!
Damn, heftig.. qua drukte enzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Relaxen zit er niet echt bij...
Ga ook viool spelen.. Dus komt er nog minder tijd in de week, die ik over heb bij......
QOTSA = goed bezig...
Ach ja, ik hou mezelf bezig....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer, naja dan maar even een weekje afkicken![]()
[..]
Damn, heftig.. qua drukte enzo.
Trusten L-Lquote:1. Squeeze Me - Kraak & Smaak
2. Sensual Seduction - Snoop Dogg
3. The Way It Is - Nicole Atkins
4. The Girl You Lost To Cocaine - Sia
5. Time To Pretend - MGMT
6. I Think Like You - The Black Box Revelation
7. Alright - Ledisi
8. I Like it, I love It - Lyrics Born
9. Disco Volante - Ida Engberg
10. Death To Los Campesinos - Los Campesinos
11. Shot Deep - Moonbaker
Toen Gerard em vanochtend draaide had ik al een heel sterk vermoeden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:39 schreef jmac het volgende:
Kraak & Smaak is iig de frikandel speciaal
het is gek genoeg TMF Party !?! nu komt boyz noize langs!!! nooit geweten dat ze dat daar draaiden!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:32 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, en nu ineens Moke op MTV!
uuhhm dat is toch geen MTV wat ze hebben opgezet
Bij TMF Party heb ik ook best vaak dat ene Franse danceplaatje langs zien komen. Je weet wel met zo'n vage jumpstyle achtige dans. MTV is nu brand new bezig. By far het beste MTV programma, imo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
het is gek genoeg TMF Party !?! nu komt boyz noize langs!!! nooit geweten dat ze dat daar draaiden!
Tecktonik nog idioterquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij TMF Party heb ik ook best vaak dat ene Franse danceplaatje langs zien komen. Je weet wel met zo'n vage jumpstyle achtige dans.
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/llink/quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:49 schreef broer het volgende:
Hm... Heb ik nu Hit Me TV live gemist?
Skip The Rush live was altijd erg enerverend. Ik was wel benieuwd of ze dat vast hebben kunnen houden.
Dank. Ga ik morgen zeker even doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:52 schreef -Hans- het volgende:
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/llink/![]()
Zeker het terug beluisteren waard
En dan zonet ook nog She Was Naked van Supersister.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:11 schreef TheZapster het volgende:
Verdomme wat een goede muziek op kxradio zeg
wageningen, daar gaat het al misquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:32 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
*zucht*, ze zetten m'n studentenstad weer lekker op de kaart...
yesyes, inkoppertje, i knowquote:
Zeker weten, 3fm zou gebruik moeten maken van een dj als Rob Stenders en hem de muziekrichting laten bepalenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
En dan zonet ook nog She Was Naked van Supersister.
Erg, erg prettig.
Annemiekequote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:36 schreef Toad het volgende:
Ik zagAnnemieke
net bij Reverend & The Makers in Paradiso.
Ik ben er nog nooit geweest en ken die stad alleen maar van de defiles van weilen prins Bernard.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:38 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
yesyes, inkoppertje, i knowToch valt het allemaal best mee, afgezien van onze roze vriendinnen dan...
Hup Giel... muziek!
We moeten maar eens een kxradio topic beginnen denk ik :pquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
En dan zonet ook nog She Was Naked van Supersister.
Erg, erg prettig.
Ik heb in Ierland al eerder en vaker het fenomeen "fluitende ramen" mee gemaakt, daar stormt het wel vaker zoals het vannacht/nu hier deed/doet, maar hier in Nederland was dit de eerste keer dat m'n ramen floten...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:27 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Iemand anders nog onweer meegekregen vannacht?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:27 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Iemand anders nog onweer meegekregen vannacht?
Hier idd ook wat gehoord, maar geen idee hoe laat dat was. Nu waait het vooral als een dolle.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker 3 onweersklappen gehoord. Rond half 6, als ik 't goed herinner.
Cool! vanavond is ze trouwens te zien (via de cam) en horen tijdens Weekend DNAquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:36 schreef Toad het volgende:
Ik zagAnnemieke
net bij Reverend & The Makers in Paradiso.
Ah, goed dat je 't zegt. Wilde de radio net aanzetten, maar ik houd iTunes nog ff openquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zometeen Sander L want Eddy is er niet..
Nou, so far vind ik het qua muziek best wel te doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, goed dat je 't zegt. Wilde de radio net aanzetten, maar ik houd iTunes nog ff open.
Inderdaad, valt me geheel niet tegenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, so far vind ik het qua muziek best wel te doen.
Middag inmiddelsquote:
Duits.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
Welkom terug
Hoe was het in DUITSland?
Dat viel ook wel mee...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:34 schreef borisz het volgende:
[..]
lekker veel bier gedronken en braadworst gegeten?
Lekkerrrrrrrrquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:34 schreef borisz het volgende:
[..]
lekker veel bier gedronken en braadworst gegeten?
tja toen ik in Berlijn was 2 jaar geleden was het iedere dag bier met een andere worstquote:
Ik woon in het noorden, waar het stormt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:51 schreef Sirolf het volgende:
In de omgeving Eindhoven is de 3FM-ontvangst weer eens ouderwets klote.
Hij doet het inderdaad helemaal niet eens zo slecht en de muziek is ook dik in orde!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:17 schreef TheZapster het volgende:
Sander is veel leuker zonder Coen valt me op
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:28 schreef OssieMan het volgende:
Die Tessel ziet er wel goed uit trouwens
Muziek wordt alleen niet door hem uitgezocht, maar ze draaien idd goeie platenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij doet het inderdaad helemaal niet eens zo slecht en de muziek is ook dik in orde! [ afbeelding ]
En nu ook nog eens Alice Cooper - Poisonquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:31 schreef OssieMan het volgende:
Muziek wordt alleen niet door hem uitgezocht, maar ze draaien idd goeie platen
Ik betrap me er hier in de auto (omgeving Everdingen) ook op dat ik zit te schakelen tussen 3FM en MP3...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag, ik had Sander L al weken niet meer gehoord maar drie minuten en een kansloze bash op Caroline Tensen later kots ik al weer op die gast![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:42 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Jammer dat er maar 1 foto staat, zo op de webcam ziet ze er wel goed uit iedergeval
zit jij te fokken in de auto?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik betrap me er hier in de auto (omgeving Everdingen) ook op dat ik zit te schakelen tussen 3FM en MP3...
Misschien dat ik vanavond 'ns ga luisteren. Vaak stukjes al van meegekregen. Het is wel een leuk programma volgens mij...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool! vanavond is ze trouwens te zien (via de cam) en horen tijdens Weekend DNA![]()
Heel erg irritant inderdaad..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Wat een gigantische kutplaat is dit toch van Lange Frans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |