Bij TMF Party heb ik ook best vaak dat ene Franse danceplaatje langs zien komen. Je weet wel met zo'n vage jumpstyle achtige dans. MTV is nu brand new bezig. By far het beste MTV programma, imo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
het is gek genoeg TMF Party !?! nu komt boyz noize langs!!! nooit geweten dat ze dat daar draaiden!
Tecktonik nog idioterquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij TMF Party heb ik ook best vaak dat ene Franse danceplaatje langs zien komen. Je weet wel met zo'n vage jumpstyle achtige dans.
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/llink/quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:49 schreef broer het volgende:
Hm... Heb ik nu Hit Me TV live gemist?
Skip The Rush live was altijd erg enerverend. Ik was wel benieuwd of ze dat vast hebben kunnen houden.
Dank. Ga ik morgen zeker even doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:52 schreef -Hans- het volgende:
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/llink/![]()
Zeker het terug beluisteren waard
En dan zonet ook nog She Was Naked van Supersister.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:11 schreef TheZapster het volgende:
Verdomme wat een goede muziek op kxradio zeg
wageningen, daar gaat het al misquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:32 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
*zucht*, ze zetten m'n studentenstad weer lekker op de kaart...
yesyes, inkoppertje, i knowquote:
Zeker weten, 3fm zou gebruik moeten maken van een dj als Rob Stenders en hem de muziekrichting laten bepalenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
En dan zonet ook nog She Was Naked van Supersister.
Erg, erg prettig.
Annemiekequote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:36 schreef Toad het volgende:
Ik zagAnnemieke
net bij Reverend & The Makers in Paradiso.
Ik ben er nog nooit geweest en ken die stad alleen maar van de defiles van weilen prins Bernard.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:38 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
yesyes, inkoppertje, i knowToch valt het allemaal best mee, afgezien van onze roze vriendinnen dan...
Hup Giel... muziek!
We moeten maar eens een kxradio topic beginnen denk ik :pquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
En dan zonet ook nog She Was Naked van Supersister.
Erg, erg prettig.
Ik heb in Ierland al eerder en vaker het fenomeen "fluitende ramen" mee gemaakt, daar stormt het wel vaker zoals het vannacht/nu hier deed/doet, maar hier in Nederland was dit de eerste keer dat m'n ramen floten...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:27 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Iemand anders nog onweer meegekregen vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |