Duits.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
Welkom terug
Hoe was het in DUITSland?

Dat viel ook wel mee...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:34 schreef borisz het volgende:
[..]
lekker veel bier gedronken en braadworst gegeten?

Lekkerrrrrrrrquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:34 schreef borisz het volgende:
[..]
lekker veel bier gedronken en braadworst gegeten?

tja toen ik in Berlijn was 2 jaar geleden was het iedere dag bier met een andere worstquote:

Ik woon in het noorden, waar het stormt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:51 schreef Sirolf het volgende:
In de omgeving Eindhoven is de 3FM-ontvangst weer eens ouderwets klote.

Hij doet het inderdaad helemaal niet eens zo slecht en de muziek is ook dik in orde!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:17 schreef TheZapster het volgende:
Sander is veel leuker zonder Coen valt me op

Inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:28 schreef OssieMan het volgende:
Die Tessel ziet er wel goed uit trouwens

Muziek wordt alleen niet door hem uitgezocht, maar ze draaien idd goeie platenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij doet het inderdaad helemaal niet eens zo slecht en de muziek is ook dik in orde! [ afbeelding ]

En nu ook nog eens Alice Cooper - Poisonquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:31 schreef OssieMan het volgende:
Muziek wordt alleen niet door hem uitgezocht, maar ze draaien idd goeie platen

Ik betrap me er hier in de auto (omgeving Everdingen) ook op dat ik zit te schakelen tussen 3FM en MP3...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag, ik had Sander L al weken niet meer gehoord maar drie minuten en een kansloze bash op Caroline Tensen later kots ik al weer op die gast

quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:42 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Jammer dat er maar 1 foto staat, zo op de webcam ziet ze er wel goed uit iedergeval

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |