quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
Mag ik mee naar de Noordpool? Lijkt me wel wat om tegen Hanna Verboom aan te schurken...
Maar, stel je voor, je ligt daar tegen Hanna aan te schurken, ze wil wat van je, je haalt je ding uit de vele lagen kleding en dan krijg je hem door de kou niet omhoog...quote:
Van haar krijg ik het warm genoeg om de polen te laten smelten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Maar, stel je voor, je ligt daar tegen Hanna aan te schurken, ze wil wat van je, je haalt je ding uit de vele lagen kleding en dan krijg je hem door de kou niet omhoog...
Lijkt me een pijnlijk moment.
eenmaligquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:19 schreef IJsbergsla het volgende:
Weten jullie misschien of de Freaknacht eenmalig niet op Ned 3 te zien is of dat dit voor altijd zo is??
Dat had ik nou niet achter je gezocht, Broekiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Maar, stel je voor, je ligt daar tegen Hanna aan te schurken, ze wil wat van je, je haalt je ding uit de vele lagen kleding en dan krijg je hem door de kou niet omhoog...
Lijkt me een pijnlijk moment.
Dus ook niet handig als je tentje op het ijs staat daar, dan wordt het wakduikenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van haar krijg ik het warm genoeg om de polen te laten smelten.
Dan mag je niet eens mee, meneer klimaatverpester!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van haar krijg ik het warm genoeg om de polen te laten smelten.
Wat niet?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet achter je gezocht, Broekie.
of de passmailerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Link het plaatje dan wel naar de login-pagina
Coen en Sander?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
Ik weet nog wel een andere winnaar voor het Houten Reclameblok![]()
Soms zie je toch nog wel dat verneukte effect tussendoor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:32 schreef Feivel1 het volgende:
De eerste twee seconden waren verkeerd, maar nu doet ie het wel!:
http://www.youtube.com/watch?v=qvB1s3Ih0yo
http://www.youtube.com/watch?v=LTl3Smw0gaA
Speciaal vind ik em ook niet echt, maar wel een leuke plaat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:45 schreef TheZapster het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier maar ik vindt het nou niet echt iets speciaal deze rem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |