Lijk me bestwel kutd in de daad, als je geqoute wor enzo.quote:
Moet jij zeggen, je hebt het zelf ook in je sig staan hoor.quote:
En waar keek je voor die tijd? Dat is niet van de laatste tijd.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:38 schreef VeX- het volgende:
Mijn oog valt de laatste tijd steeds vaker op sigs met quotes van andere users,
Snap toch eens enige vorm van sarcasme joh, en ik laat mezelf afkraken in mijn sigquote:Op maandag 12 januari 2009 23:41 schreef FixYou het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, je hebt het zelf ook in je sig staan hoor.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:41 schreef FixYou het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, je hebt het zelf ook in je sig staan hoor.
wordt het dan niet onderhand tijd voor een kunstoog ?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:38 schreef VeX- het volgende:
Mijn oog valt de laatste tijd steeds vaker...
Alsof ik zelf bloedserieus ben.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:42 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Snap toch eens enige vorm van sarcasme joh, en ik laat mezelf afkraken in mijn sig
Ohnee, ik ben afgekraaktquote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef FixYou het volgende:
[..]
Alsof ik zelf bloedserieus ben.![]()
Maar ik ben je vanavond gewoon aan het afkraken, check je andere topic maar eens.
Jij moet ook elk topic afkrakenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:51 schreef Apuleius het volgende:
Je hebt helemaal gelijk hoor, jongen. En je UI is ook tof, net als je UN en je TT, plus je OP.Eik ben je FOK!-alfabetisch gezien gewoon een, een... een...... nou, gewoon....
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |