Eric Corton is trouwens ook helemaal weg van die plaat. Maar goede zaak dat Maybe the dancefloor vanaf heden gewoon op de 3FM playlist staat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:44 schreef Sersjee het volgende:
Eens!
hit me tv staat nog niet op de playlist, wel freechoice van een paar dj's...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eric Corton is trouwens ook helemaal weg van die plaat. Maar goede zaak dat Maybe the dancefloor vanaf heden gewoon op de 3FM playlist staat.
Le Le - Skinny Jeans![]()
Zag de plaat bij nieuwe singles staan op de 3FM site, maar dan staat de plaat dus nog niet op de playlist?! Dat dacht ik namelijk. Nieuwe Gnarls Barkley - Run is dan ook freechoicequote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hit me tv staat nog niet op de playlist, wel freechoice van een paar dj's...
Handigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
MEGAHIT
Silkstone Here In Your World (01-02)
PLAYLIST
Panic At The Disco Nine In The Afternoon (07-03) XMH
Kylie Minoque In My Arms
Voicst Everyday I Work On The Road XMH (14-01)
Milow You Don't Know (11-01)
Adele Chasing Pavements XMH
Leaf New Song (31-01)
Duffy Mercy (25-02) XMH
dbClifford Simple Things(29-02)
Gavin DeGraw In Love With A Girl (26-02) XMH
R.E.M. Supernatural, Superserious (15-03)
Shane Shu When She Talks To Me (15-02)
30 Seconds To Mars A Beautiful Lie (15-02)
Krezip Everybody's Gotta Learn Sometime
Sia The Girl You Lost To Cocaine
One Republic Stop And Stare (25-02)
Pete Philly & Perquisite Empire (14-01)
Kooks Always Where I Need To Be (31-03)
Oja, van Korgis komt het origineel . Zit nu op 2 minuten van het fragment maar ben er nou nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja het is wel wat je denkt... van the korgis
Ben heel erg benieuwd!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
straks de nieuwe dEUS-single (gek genoeg wel de mooiste maar ook de moeilijkste track van hun nieuwe album)
ze hebben het voor een van die films gedaan, ik dacht voor alibiquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
En ja hoor. 15 seconden van de nieuwe Krezip gehoord en het is inderdaad een cover.... Pfffff, vreselijk.
Alles is Liefdequote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ze hebben het voor een van die films gedaan, ik dacht voor alibi
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:06 schreef -Hans- het volgende:
Hwej hoi L-L, alles ok??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Hee, lang geleden.
Maar ik ben er weer een beetje.....
Irritant dat Fok! even plat was vanwege onderhoud ofzo.. naja, ook dat moet gebeuren. Nieuwe single van dEUS vond ik wel aardig klinken maar ik moet 'm wel een paar keer horen want het kwartje is nog niet helemaal gevallen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik miste jullie al... wat vonden we van die dEUS single?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |