Ja, alles wel ok... Druk druk druk enzo....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hwej hoi L-L, alles ok??
* -Hans- gaat voor de Stereophonics - Maybe Tomorrow (Lowlands 2003)
Na 1x luisteren vond ik em niet echt mijn ding. Maar dat heb ik ook over een aantal van mn alltime favourites gezegd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik miste jullie al... wat vonden we van die dEUS single?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja, alles wel ok... Druk druk druk enzo....![]()
haha okay danquote:En ga voor dezelfde live keuze....
Ja bezig met mijn gezondheid (knie) en werk kost veel tijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook al joh? MutZ heeft het ook al zo druk en zie je hier ook een stuk minder.![]()
[..]
haha okay dan
Ja ik zat het ook al mee te zingen....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:22 schreef Marc63 het volgende:
Het is... Valerie.
Lekker bezig dusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja bezig met mijn gezondheid (knie) en werk kost veel tijd.
Daarnaast met mijn eigen "bedrijfje" en dat kost tijd.....
Relaxen zit er niet echt bij...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker bezig dusnu in elk geval even tijd om te relaxen en dat moet volgens mij prima lukken met de QOTSA.
[ afbeelding ]
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:33 schreef Litton-Lane het volgende:
De nieuwe kooks, leuk nummer...
Ik ben nu trouwens echt helemaal fan van de Killers. Heerlijk heerlijk die muziek. Al weken draai ik het in de auto en thuis...
Jammer, naja dan maar even een weekje afkickenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:31 schreef jmac het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten: geen Freaknacht (op tv dan) vanwege de Sopranos. Volgende week weer!
Damn, heftig.. qua drukte enzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Relaxen zit er niet echt bij...
Ga ook viool spelen.. Dus komt er nog minder tijd in de week, die ik over heb bij......
QOTSA = goed bezig...
Ach ja, ik hou mezelf bezig....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer, naja dan maar even een weekje afkicken![]()
[..]
Damn, heftig.. qua drukte enzo.
Trusten L-Lquote:1. Squeeze Me - Kraak & Smaak
2. Sensual Seduction - Snoop Dogg
3. The Way It Is - Nicole Atkins
4. The Girl You Lost To Cocaine - Sia
5. Time To Pretend - MGMT
6. I Think Like You - The Black Box Revelation
7. Alright - Ledisi
8. I Like it, I love It - Lyrics Born
9. Disco Volante - Ida Engberg
10. Death To Los Campesinos - Los Campesinos
11. Shot Deep - Moonbaker
Toen Gerard em vanochtend draaide had ik al een heel sterk vermoeden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:39 schreef jmac het volgende:
Kraak & Smaak is iig de frikandel speciaal
het is gek genoeg TMF Party !?! nu komt boyz noize langs!!! nooit geweten dat ze dat daar draaiden!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:32 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, en nu ineens Moke op MTV!
uuhhm dat is toch geen MTV wat ze hebben opgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |