Morgen maar eens een platenzaak opzoeken dan, nu nog wachten tot 3fm hem gaat draaienquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
zag de cd gister al bij de concerto liggen in amsterdam, dus hij is idd al uit
Cool ! heb ik morgen wat te bekijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
filmpje Hit Me TV bij MoveYourAss:
http://www.youtube.com/watch?v=sZJkHEFjhgw
en meer nieuwe filmpjes op http://www.youtube.com/moveyourass3fm
Bijna beschamend dat dat nummer nu pas een hit hier is terwijl het bij de vlamingen een jaar ofzo geleden al een hit wasquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool ! heb ik morgen wat te bekijken.![]()
Ah, Milow met het nog steeds fijne You don't know
Zelfde met Sara Bareilles, dat was vorig jaar al een grote hit in de VS...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bijna beschamend dat dat nummer nu pas een hit hier is terwijl het bij de vlamingen een jaar ofzo geleden al een hit was
Helaas al zakkend in de Mega top 50 (19 naar 22). In Vlamingen was het volgens mij een vette nummer 1 hit maar hier zit dat er helaas niet in.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bijna beschamend dat dat nummer nu pas een hit hier is terwijl het bij de vlamingen een jaar ofzo geleden al een hit was
V.S vind ik nog heel iets anders dat heeft te maken met platenmaatschappijen, als ik wat ik vandaag op kxradio hoorde moet geloven was die sara gepland als zomer hit maar omdat er toch wel heel veel vraag naar is wordt het nu uitgebracht.Een hit in belgie of hier hoort geen jaar tussen te zitten lijkt mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde met Sara Bareilles, dat was vorig jaar al een grote hit in de VS...
Eerst even snel het groene kleed ophangen! 01:15 haal ik waarschijnlijk nog welquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:37 schreef jmac het volgende:
We beginnen om 01:15 vannacht!
Yep, is gelukt. Straks zie je wel waaromquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerst even snel het groene kleed ophangen! 01:15 haal ik waarschijnlijk nog wel
Haha zie nu waarom. Leuk effect zo !quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:49 schreef jmac het volgende:
[..]
Yep, is gelukt. Straks zie je wel waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |