HAHAHA! Moooooie avonden zijn datquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ooit eens in Dublin in een avond een stuk of 9 naar binnen gewerkt... Damn en de volgende ochtend vroeg op het vliegveld op de vlucht naar huis wachten....Maar geen kater.....
![]()
Was een leuke avond, de pub baas deed de deur dicht en op slot en we zijn toen open gebleven tot 4 uur... Toen mocht dat nog maar tot 12 uur ofzo... En alles gratis... Heerlijke avond.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
lk klok een pint (lees: 0,56 liter) weg alsof 't een normaal klein pilsje is. Geen probleem
.
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]! ik normaal ook, maar die Guinness vulde zo enorm
![]()
Straks hangen de ouders aan de lijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Zulke vragen stellen aan chicks van 15 jaar oud
Ze gaan de ouders al bellenquote:
Er zijn zat radiomakers die hun accent hebben afgeleerd, zoals Michiel en Domien.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:49 schreef DaMook het volgende:
Eerst nederlands gaan praten dan, anders is de radio niets voor jou
.
quote:
quote:
Al z'n platen klinken hetzelfdequote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef borisz het volgende:
Gavin Degraw vind ik ook niks aan.
Moet eigenlijk wel een keer gebeuren hè.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef DaMook het volgende:
Wanneer gaan wij een keer bankgasten zijn ?.
tijdens de ekstra BBQ ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef DaMook het volgende:
Je kent hun deurbeleid hè?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef DaMook het volgende:
* Piles ziet z'n enige vrije dag weer als sneeuw voor de zon verdwijnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:53 schreef Broekie het volgende:
* Broekie kijkt uit naar de Piles WebCam Compilatie.
Wanneer is die en wie mailt mij de uitnodiging doorquote:
Ow die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kent hun deurbeleid hè?
Vrouw en laarzen.
Laat het dan een tijdje van tevoren weten dan kan ik tenminste vrij regelenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef DaMook het volgende:
Michiel, Domien en Coen in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:59 schreef borisz het volgende:
Zijn er ook DJ's die niet roken ?ja ekdom geloof ik nog steeds niet.
Rab rookt dus ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |